najlepszy byłby układ jak na 10
http://pl10.plemiona.pl/help2.php?article=server_info
czyli
Ustawienia
Prędkość 2
Prędkość jednostek 0.5
Burzenie budynków aktywne
Morale aktywne (nie bazuje na czasie)
Reguła zagrody nieaktywne
Obrona gruntowa 20
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System technologii System trójstopniowy
Kościół nieaktywne
Samoistnie rozwijające się wioski barbarzyńskie nieaktywne
Wioski bonusowe bez wiosek bonusowych
Czas na wstrzymanie napadu 10 Minut
Czas na wstrzymanie kupców 5 Minut
Bonus nocny nieaktywne
Ochrona początkowa 5 Dni
Maksymalny stosunek agresor-obrońca nieaktywne
Jednostki
Łucznicy nieaktywne
Zwiad jeśli zwiadowca jest zbadany może wyszpiegować jednostki,
budynki, surowce oraz jednostki stacjonujące w innych wioskach.
Rycerz nieaktywne
Szlachcic
Wzrastająca cena szlachcica aktywne, koszt wzrasta od drugiego szlachcica
Tanie doprodukowanie szlachcica aktywne
Maksymalny zasięg szlachcica 70 pól (odpowiada około 41 godzinom podróży)
Utrata poparcia po ataku szlachcicem 20-35
Wzrost poparcia na godzinę 2
Konfiguracja
Lista rankingowa pokonanych przeciwników aktywne, w zależności od ilości punktów
Zastępstwo aktywne
Ograniczenie zastępstwa w przypadku ciągłego zastępstwa aktywne, od więcej niż 60 dni zastępstwa w ciągu 120 dni
Wolny handel aktywny, ograniczenie czasowe na bazie czasu rejestracji pierwszego gracza
System map 1000x1000 - Kontynent
Nowe grafiki map Tak
Wybór kierunku położenia wioski nieaktywne
Data startu 03.08.07
Wersja 9226 6.4
brak nocy =wieksza akcja
sped x2 sura 2 razy szybciej rośnie wiec łatwiej o monety i o sure na wojo ,a że na straty stylu wiochy nie rosną takie ustwienia były by w sam raz