Hunter x Hunter
Ciężki Kawalerzysta
- Wynik reakcji
- 1.324
już za późnoJak chcecie pograć dłużej na tym świecie to nie róbcie takich rekru, bo następnym razem go nie powstrzymamy.
View attachment 63695
nie dali rady jednakJak chcecie pograć dłużej na tym świecie to nie róbcie takich rekru, bo następnym razem go nie powstrzymamy.
View attachment 63695
Ale bardzo mocno próbowali. Nawet flaszkę miał obiecaną na następnym zlocie.. nie wytrzymał nawet tygodnia..nie dali rady jednak
[ Data ] - 26.04.2024 - (Ostatnia: 10 Dni temu)
[ Mapka ]
View attachment 64307
[ Gifek ]
[ Statystyki ]
View attachment 64309
[ Wojny / Podboje ] (Ostatnie 10 dni)
[16/04/2024: 11:59 p.m. - 26/04/2024: 11:59 p.m.]
View attachment 64310
[ Zmiany ]
• Nie było mnie przez chwilę, bo ostatnio kompletnie brak mi motywacji do plemion – jedyną rzeczą, która mnie jeszcze trzyma, jest to, że ktoś tam czeka na te mapki. Nadrobiłem sobie serial "Fallout", który wyszedł w tym miesiącu – jeśli ktoś jeszcze nie oglądał, to polecam. Ale czas omówić kilka zmian na mapie od ostatniej aktualizacji:
• SPEED obecnie skupia się w pełni na ofensywie w stosunku do WYGI. Widoczny jest ogromny transfer terenu na korzyść SPEED, a także kilka transferów graczy, których SPEED obsadziło na początku świata w WYGI. Akcje pisane pod przeskoki bardzo ładnie odcięły WYGI od obrzeży i przypływu nowych wiosek – co przełoży się na czas, w jakim rozprawią się z WYGI. Dodatkowo Keymil ewidentnie odrobił lekcję z Classic'a, nie dopuszczając do podobnej sytuacji, która ich tam spotkała. Dyplomatyczny "counterplay" Keymila widząc przeskoki !N!-ek na wioski WYGI – to ewidentny outplay 1 vs. 1 w dyplo na Pajtonie, który zmienił losy graczy SPEED. Zamiast walki SPEED vs. N! / WYGI / NS / LOVE / KLASYK (26% vs. 74%) – będzie ona wyglądać następująco: SPEED + LOVE + NS + KLASYK vs. N! + WYGI (61% vs. 39%).
Well played, tym bardziej że scenariusz #1 był już praktycznie dogadany, gdyby Pajton nie zaczął ignorować wiadomości LOVE + NS, przez co LOVE + NS zaczęło rozważać inne opcje i poszło wypowiedzenie vs. N!. (Przynajmniej taka informacja, że pewne osoby są urażone, do mnie dotarła).
• LOVE + NS, czyli gamechanger we wschodniej wojnie - przez ostatnie 11 dni notują ogromne naturalne przyrosty w wioskach, ze względu na większy % obrzeży ćwiartki południowo-wschodniej. Aż ciężko uwierzyć, że LOVE po ich wyniszczających wojnach vs. NNZ na początkowym etapie gry, wraz z obrzeżową ekipą z lapanki, będzie w stanie rozdawać karty w jednej z najbardziej kluczowych wojen na tym świecie. Zdecydowanie spowolnią oni N!-ki jeszcze bardziej, i to tylko kwestia tygodni, aż razem ze SPEED zjedzą WYGI i połączą się w jedność obejmując ~33% świata, a wtedy SPEED zacznie skakać na ich wioski - tak jak to N!-ki miały w planach z wioskami WYGI. Co za ironia. No i do tego zapis o 25% blach SPEED, które dzięki nim będzie miało autostradę do finału, jeżeli nic się nie zmieni - także pewnie zmotywowało te ekipy do dalszej gry, mimo braku startu w TOP'owych ekipach.
• KLASYK powoli traci teren, który zyskali po NNZ na rzecz N!/KUMPLE/LOVE/NS. Nie są też uwzględnieni w ścisłym sojuszu ze SPEED, więc ciekawe czy motywacja do gry jest ta sama, co u ich naturalnego sojusznika w wojnie przeciwko N!. Będzie jakiś aneks do umowy? Czy została im jedynie fuzja do większej ekipy i liczenie na ich % blach?
• Na zachodzie z kolei, WITAM podpisało się z TI, i widać tu nawet transfery deffowek TI by wesprzeć ich nowego sojusznika. Zarówno dla TI, jak i dla WITAM płyną z tego same korzyści, gdyż TI będzie mogło dalej pchać na północ, a WITAM wreszcie zyskało sojusznika by wyrównać szanse w tej wojnie, która trwa praktycznie od startu świata, gdzie byli już spisywani na straty. Comeback is real. Do tej pory WITAM walczyło 24% vs. 76% wychodząc każdego tygodnia mniej więcej na równo, lecz teraz ta przewaga APK + ARES zostanie ogromnie zanizona, gdyż nowy balans wojny to TI + WITAM (52% vs. 48%) APK + ARES. (50% vs. 50%, doliczając KUMPLE).
• BCM po fuzji do APK tworzą trzeci zaginiony człon - TPK. Można się teraz trochę poczuć jak na 150-tym. Na pewno będzie im teraz łatwiej zorganizować defensa dla ARES, którego już niedługo będzie potrzeba bardzo dużo, bo offy/katapulty będą lecieć w ARES z bardzo daleka. Swoją drogą, podoba mi się to fair zachowanie APK względem much, gdzie nikt nikogo nie wykorzystał. Od początku traktowali oni ich jak swoich.
• No i jak już sami widzieliście po pokonaniu mniejszego HELL (Ave!) - poszła fuzja DUDU do TI. TIDU, TIDU, TIDU!
Szacuneczek Ogarnijse za znalezienie kolejnych nowych aktywnych talentów i znaczne zwiększenie ich szans na blaszkę/wygranie świata wprowadzając ich do topowej ekipy. Każdy kiedyś zaczynał, bez TW statów, bez blach za wygrane światy, bez znajomości by załatwić sobie zapkę do lepszej ekipy - to wszystko mocno ogranicza nowych graczy / tych, którzy nie zalapali się do wstępnych skladow - a dzięki takim osobom jak ty, Sh1ro, Alek, czy reszta chłopaków, którzy próbują coś stworzyć, mimo tego że nie byłoby im trudno o zapkę do okolicznego plemienia - Ci gracze mają szansę się sprawdzić, zamiast być rozebranym po rozwinięciu wioski przez cwaniaków, którzy zjedli na tej grze zęby.
• Dla koneserów dzielenia świata na koalicje:
- APK Team (23%) - 11,918 wiosek
- SPEED Team (33%) - 16,901 wiosek
- TI Team (23%) - 11,974 wiosek
- N! Team (21%) - 10,859 wiosek
- TEAM 1 (RED): 56% - 28,819 wiosek
- TEAM 2 (BLUE): 44% - 22,833 wiosek
__________________________
Plemiona od dobrych kilku lat tak wygladaja xD 2 koalicje sa tworzone bardzo szybko. A szkoda. Juz ciekawiej by bylo jakby chociaz ze 3 byly. To nie kazdy szuka byle tu przewage nad druga zrobic i tak dochodzimy do 2 wiodacych koalicji..Dwie koalicje po 1k osob , i na co komu jakies limity 100 osob na plemie po co sie ograniczac.