husqa*strongmaman
Szlachcic
- Wynik reakcji
- 9.289
No cóż, jak już droga administracja dała szansę wypowiedzieć się o ustawieniach to oczywiście trzeba z tej szansy skorzystać. Mam nadzieję że administracja weźmie nasze upodobania pod uwagę. W przeciwieństwie do większości uargumentuję każdy mój wybór parametru (oprócz nieistotnych raczej)
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 85% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Czemu nie 85? Bawmy się
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Prędkość 2 to zdecydowanie, zdecydowanie za dużo jak na świat jubileuszowy. Myślę że akceptowalne jest wszystko poniżej 1,5 włącznie, chyba że chcemy żeby po 3 miesiącach już były 2 koalicje? Dajmy sie wykazać graczom, poza tym starsi, powracający gracze raczej będą woleć wolniejszą rozgrywkę.
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Samo się komentuje, must have
Morale: nie
Za mocno wykorzystywane w obecnych plemionach niestety, nawet lubię tą mechanikę, ale jak dla mnie zdecydowanie lepiej jakby jej nie było bo promuje patologie
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
200ms, bo fajny 200 świat to czemu nie? bez ms świat 200 nie ma sensu - za bardzo promuje duże kolicje, z czym akurat tutaj uważam powinniśmy walczyć dla dobra długosości i jakości rozgrywki
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Oczywiście że rycek z możliwością rozwoju! Ludzie co piszą o ogniu nawet nie wiedzą jaki ten system rycków jest super, absolutnie jedna z najlepszych "nowości"
Łucznicy: tak
Łucznicy, by algorytm walki premiował myślenie przy szablonach wojsk w kontraście do algorytmu bezłucznikowego
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Prostota i jest idealnie, choć poziomy do 3 też byłyby spoko 50/50 tutaj
Kościół: tak
Zdecydowanie jestem jednym z największych fanów kościołów, wprowadza to, uwaga, strategię do gry strategicznej (wow). Wiem że to niepopularne, ale czasami warto troche pomyśleć przy tej grze
Wieża strażnicza: nie
Za duże ułatwienie jak na świat jubileuszowy ://
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Chcę żeby serwery wytrzymały ten świat
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 3000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Wioski bonusowe niby są okej, ale na późniejszych etapach w sumie są bezcelowe poza bardzo pojedynczymi wyjątkami i premiują strasznie rng. Tylko ładnie na mapie wyglądają i tyle xD
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Świat jak 200 MUSI według mnie być z farmą. Jak bardzo lubie światy bez farmy, to jednak farmienie jest podstawą tej gry i ogołocenie nas z tej funkcji na 200 byłoby naprawdę niesprawiedliwe. A zbieractwo to super nowa funkcja
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Monety górą co jak co, najlepiej dopracowany system
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + wsparcie przybywające do wioski wroga wraca od razu, w przypadku zmiany plemienia wsparcie od razu wraca
Najlepsze ustawienia według mnie. Co jak co nieograniczone wspieranie itd sprawdza sie do tego, ze wieksza koalicja zawsze ma latwiej. Dodatkowo wsparcie dla kos, dla kombinactwa, meh
Limit członków plemienia: 100, aktywny system poziomów plemienia
200 to przesada, ale 100 chyba jak najbardziej może byc?
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 28 dni po starcie świata
Jestem osobiście przeciwko zamykaniem składów, bo za bardzo premiuje to zgadywanie się na silniejszego. Nawet takie jak na 182 gdzie było 85/15 co jest jakimś ewenementem. To jest spoko ustawienie, ale jak chcemy tu walkę to nie ma niestety jak dla mnie na nie miejsca.
Pzedmiot dla przenosin oczywiście nie, mam ptsd myśląc o tych wyspach botowych
Uważam że to ustawienia najbardziej realnie promujące skilla i zapewniające szansę na jak najdłuższą rozgrywkę na 200. Pewnie troszkę niepopularne przez głośnych npctów forumowych co by każdy świat grali z prędkością 2 i bez farmy, ale na 200% spora część graczy plemion itóra tak aktywnie nie udziela się na fo (np ze wzgledu na wiek) doceniłaby klasyczną jedynkę i farmę. Jak i to po prostu ustawienia klasyczne dla tej gry. A świat tak jubileuszowy powinien być jednak nawiązaniem do przeszłości gry.
4 najważniejsze ustawienia według mnie? Prędkość 1, farma, wsparcie tylko do plemienia i kościół.
Już bez ms, na paczkach i techach do 10 wolę zagrać ten świat, jakby dzięki temu był z tymi 4 ustawieniami^
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 85% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Czemu nie 85? Bawmy się
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Prędkość 2 to zdecydowanie, zdecydowanie za dużo jak na świat jubileuszowy. Myślę że akceptowalne jest wszystko poniżej 1,5 włącznie, chyba że chcemy żeby po 3 miesiącach już były 2 koalicje? Dajmy sie wykazać graczom, poza tym starsi, powracający gracze raczej będą woleć wolniejszą rozgrywkę.
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Samo się komentuje, must have
Morale: nie
Za mocno wykorzystywane w obecnych plemionach niestety, nawet lubię tą mechanikę, ale jak dla mnie zdecydowanie lepiej jakby jej nie było bo promuje patologie
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
200ms, bo fajny 200 świat to czemu nie? bez ms świat 200 nie ma sensu - za bardzo promuje duże kolicje, z czym akurat tutaj uważam powinniśmy walczyć dla dobra długosości i jakości rozgrywki
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Oczywiście że rycek z możliwością rozwoju! Ludzie co piszą o ogniu nawet nie wiedzą jaki ten system rycków jest super, absolutnie jedna z najlepszych "nowości"
Łucznicy: tak
Łucznicy, by algorytm walki premiował myślenie przy szablonach wojsk w kontraście do algorytmu bezłucznikowego
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Prostota i jest idealnie, choć poziomy do 3 też byłyby spoko 50/50 tutaj
Kościół: tak
Zdecydowanie jestem jednym z największych fanów kościołów, wprowadza to, uwaga, strategię do gry strategicznej (wow). Wiem że to niepopularne, ale czasami warto troche pomyśleć przy tej grze
Wieża strażnicza: nie
Za duże ułatwienie jak na świat jubileuszowy ://
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Chcę żeby serwery wytrzymały ten świat
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 3000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Wioski bonusowe niby są okej, ale na późniejszych etapach w sumie są bezcelowe poza bardzo pojedynczymi wyjątkami i premiują strasznie rng. Tylko ładnie na mapie wyglądają i tyle xD
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Świat jak 200 MUSI według mnie być z farmą. Jak bardzo lubie światy bez farmy, to jednak farmienie jest podstawą tej gry i ogołocenie nas z tej funkcji na 200 byłoby naprawdę niesprawiedliwe. A zbieractwo to super nowa funkcja
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Monety górą co jak co, najlepiej dopracowany system
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + wsparcie przybywające do wioski wroga wraca od razu, w przypadku zmiany plemienia wsparcie od razu wraca
Najlepsze ustawienia według mnie. Co jak co nieograniczone wspieranie itd sprawdza sie do tego, ze wieksza koalicja zawsze ma latwiej. Dodatkowo wsparcie dla kos, dla kombinactwa, meh
Limit członków plemienia: 100, aktywny system poziomów plemienia
200 to przesada, ale 100 chyba jak najbardziej może byc?
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 28 dni po starcie świata
Jestem osobiście przeciwko zamykaniem składów, bo za bardzo premiuje to zgadywanie się na silniejszego. Nawet takie jak na 182 gdzie było 85/15 co jest jakimś ewenementem. To jest spoko ustawienie, ale jak chcemy tu walkę to nie ma niestety jak dla mnie na nie miejsca.
Pzedmiot dla przenosin oczywiście nie, mam ptsd myśląc o tych wyspach botowych
Uważam że to ustawienia najbardziej realnie promujące skilla i zapewniające szansę na jak najdłuższą rozgrywkę na 200. Pewnie troszkę niepopularne przez głośnych npctów forumowych co by każdy świat grali z prędkością 2 i bez farmy, ale na 200% spora część graczy plemion itóra tak aktywnie nie udziela się na fo (np ze wzgledu na wiek) doceniłaby klasyczną jedynkę i farmę. Jak i to po prostu ustawienia klasyczne dla tej gry. A świat tak jubileuszowy powinien być jednak nawiązaniem do przeszłości gry.
4 najważniejsze ustawienia według mnie? Prędkość 1, farma, wsparcie tylko do plemienia i kościół.
Już bez ms, na paczkach i techach do 10 wolę zagrać ten świat, jakby dzięki temu był z tymi 4 ustawieniami^