Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.289
No cóż, jak już droga administracja dała szansę wypowiedzieć się o ustawieniach to oczywiście trzeba z tej szansy skorzystać. Mam nadzieję że administracja weźmie nasze upodobania pod uwagę. W przeciwieństwie do większości uargumentuję każdy mój wybór parametru (oprócz nieistotnych raczej)

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 85% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)

Czemu nie 85? Bawmy się

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1


Prędkość 2 to zdecydowanie, zdecydowanie za dużo jak na świat jubileuszowy. Myślę że akceptowalne jest wszystko poniżej 1,5 włącznie, chyba że chcemy żeby po 3 miesiącach już były 2 koalicje? Dajmy sie wykazać graczom, poza tym starsi, powracający gracze raczej będą woleć wolniejszą rozgrywkę.

Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie


Samo się komentuje, must have

Morale: nie

Za mocno wykorzystywane w obecnych plemionach niestety, nawet lubię tą mechanikę, ale jak dla mnie zdecydowanie lepiej jakby jej nie było bo promuje patologie

Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms


200ms, bo fajny 200 świat to czemu nie? :D bez ms świat 200 nie ma sensu - za bardzo promuje duże kolicje, z czym akurat tutaj uważam powinniśmy walczyć dla dobra długosości i jakości rozgrywki

Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju


Oczywiście że rycek z możliwością rozwoju! Ludzie co piszą o ogniu nawet nie wiedzą jaki ten system rycków jest super, absolutnie jedna z najlepszych "nowości"

Łucznicy: tak

Łucznicy, by algorytm walki premiował myślenie przy szablonach wojsk w kontraście do algorytmu bezłucznikowego

Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)

Prostota i jest idealnie, choć poziomy do 3 też byłyby spoko :D 50/50 tutaj

Kościół: tak

Zdecydowanie jestem jednym z największych fanów kościołów, wprowadza to, uwaga, strategię do gry strategicznej (wow). Wiem że to niepopularne, ale czasami warto troche pomyśleć przy tej grze

Wieża strażnicza: nie

Za duże ułatwienie jak na świat jubileuszowy ://

Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%


Chcę żeby serwery wytrzymały ten świat

Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 3000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie


Wioski bonusowe niby są okej, ale na późniejszych etapach w sumie są bezcelowe poza bardzo pojedynczymi wyjątkami i premiują strasznie rng. Tylko ładnie na mapie wyglądają i tyle xD

Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo

Świat jak 200 MUSI według mnie być z farmą. Jak bardzo lubie światy bez farmy, to jednak farmienie jest podstawą tej gry i ogołocenie nas z tej funkcji na 200 byłoby naprawdę niesprawiedliwe. A zbieractwo to super nowa funkcja :)

Chłopi: tak
Szlachta: złote monety


Monety górą co jak co, najlepiej dopracowany system

Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + wsparcie przybywające do wioski wroga wraca od razu, w przypadku zmiany plemienia wsparcie od razu wraca


Najlepsze ustawienia według mnie. Co jak co nieograniczone wspieranie itd sprawdza sie do tego, ze wieksza koalicja zawsze ma latwiej. Dodatkowo wsparcie dla kos, dla kombinactwa, meh

Limit członków plemienia: 100, aktywny system poziomów plemienia

200 to przesada, ale 100 chyba jak najbardziej może byc?

Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 28 dni po starcie świata


Jestem osobiście przeciwko zamykaniem składów, bo za bardzo premiuje to zgadywanie się na silniejszego. Nawet takie jak na 182 gdzie było 85/15 co jest jakimś ewenementem. To jest spoko ustawienie, ale jak chcemy tu walkę to nie ma niestety jak dla mnie na nie miejsca.

Pzedmiot dla przenosin oczywiście nie, mam ptsd myśląc o tych wyspach botowych

Uważam że to ustawienia najbardziej realnie promujące skilla i zapewniające szansę na jak najdłuższą rozgrywkę na 200. Pewnie troszkę niepopularne przez głośnych npctów forumowych co by każdy świat grali z prędkością 2 i bez farmy, ale na 200% spora część graczy plemion itóra tak aktywnie nie udziela się na fo (np ze wzgledu na wiek) doceniłaby klasyczną jedynkę i farmę. Jak i to po prostu ustawienia klasyczne dla tej gry. A świat tak jubileuszowy powinien być jednak nawiązaniem do przeszłości gry.

4 najważniejsze ustawienia według mnie? Prędkość 1, farma, wsparcie tylko do plemienia i kościół.

Już bez ms, na paczkach i techach do 10 wolę zagrać ten świat, jakby dzięki temu był z tymi 4 ustawieniami^
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.289
A i równie ważne - mam nadzieję że na 200 powrócimy do tradycji eventów na światach nonpremium. To super sprawa, a dobór dobrych bonusów JAK I moment ich wykorzystania według mnie bardzo dodaje do rozgrywki.
 
Wynik reakcji
2.388
No cóż, jak już droga administracja dała szansę wypowiedzieć się o ustawieniach to oczywiście trzeba z tej szansy skorzystać. Mam nadzieję że administracja weźmie nasze upodobania pod uwagę. W przeciwieństwie do większości uargumentuję każdy mój wybór parametru (oprócz nieistotnych raczej)

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 85% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)

Czemu nie 85? Bawmy się

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1


Prędkość 2 to zdecydowanie, zdecydowanie za dużo jak na świat jubileuszowy. Myślę że akceptowalne jest wszystko poniżej 1,5 włącznie, chyba że chcemy żeby po 3 miesiącach już były 2 koalicje? Dajmy sie wykazać graczom, poza tym starsi, powracający gracze raczej będą woleć wolniejszą rozgrywkę.

Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie


Samo się komentuje, must have

Morale: nie

Za mocno wykorzystywane w obecnych plemionach niestety, nawet lubię tą mechanikę, ale jak dla mnie zdecydowanie lepiej jakby jej nie było bo promuje patologie

Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms


200ms, bo fajny 200 świat to czemu nie? :D bez ms świat 200 nie ma sensu - za bardzo promuje duże kolicje, z czym akurat tutaj uważam powinniśmy walczyć dla dobra długosości i jakości rozgrywki

Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju


Oczywiście że rycek z możliwością rozwoju! Ludzie co piszą o ogniu nawet nie wiedzą jaki ten system rycków jest super, absolutnie jedna z najlepszych "nowości"

Łucznicy: tak

Łucznicy, by algorytm walki premiował myślenie przy szablonach wojsk w kontraście do algorytmu bezłucznikowego

Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)

Prostota i jest idealnie, choć poziomy do 3 też byłyby spoko :D 50/50 tutaj

Kościół: tak

Zdecydowanie jestem jednym z największych fanów kościołów, wprowadza to, uwaga, strategię do gry strategicznej (wow). Wiem że to niepopularne, ale czasami warto troche pomyśleć przy tej grze

Wieża strażnicza: nie

Za duże ułatwienie jak na świat jubileuszowy ://

Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%


Chcę żeby serwery wytrzymały ten świat

Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 3000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie


Wioski bonusowe niby są okej, ale na późniejszych etapach w sumie są bezcelowe poza bardzo pojedynczymi wyjątkami i premiują strasznie rng. Tylko ładnie na mapie wyglądają i tyle xD

Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo

Świat jak 200 MUSI według mnie być z farmą. Jak bardzo lubie światy bez farmy, to jednak farmienie jest podstawą tej gry i ogołocenie nas z tej funkcji na 200 byłoby naprawdę niesprawiedliwe. A zbieractwo to super nowa funkcja :)

Chłopi: tak
Szlachta: złote monety


Monety górą co jak co, najlepiej dopracowany system

Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + wsparcie przybywające do wioski wroga wraca od razu, w przypadku zmiany plemienia wsparcie od razu wraca


Najlepsze ustawienia według mnie. Co jak co nieograniczone wspieranie itd sprawdza sie do tego, ze wieksza koalicja zawsze ma latwiej. Dodatkowo wsparcie dla kos, dla kombinactwa, meh

Limit członków plemienia: 100, aktywny system poziomów plemienia

200 to przesada, ale 100 chyba jak najbardziej może byc?

Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 28 dni po starcie świata


Jestem osobiście przeciwko zamykaniem składów, bo za bardzo premiuje to zgadywanie się na silniejszego. Nawet takie jak na 182 gdzie było 85/15 co jest jakimś ewenementem. To jest spoko ustawienie, ale jak chcemy tu walkę to nie ma niestety jak dla mnie na nie miejsca.

Pzedmiot dla przenosin oczywiście nie, mam ptsd myśląc o tych wyspach botowych

Uważam że to ustawienia najbardziej realnie promujące skilla i zapewniające szansę na jak najdłuższą rozgrywkę na 200. Pewnie troszkę niepopularne przez głośnych npctów forumowych co by każdy świat grali z prędkością 2 i bez farmy, ale na 200% spora część graczy plemion itóra tak aktywnie nie udziela się na fo (np ze wzgledu na wiek) doceniłaby klasyczną jedynkę i farmę. Jak i to po prostu ustawienia klasyczne dla tej gry. A świat tak jubileuszowy powinien być jednak nawiązaniem do przeszłości gry.

4 najważniejsze ustawienia według mnie? Prędkość 1, farma, wsparcie tylko do plemienia i kościół.

Już bez ms, na paczkach i techach do 10 wolę zagrać ten świat, jakby dzięki temu był z tymi 4 ustawieniami^
To chcesz klasyczną prędkość i farmę, żeby ustawienia nawiązywały do przeszłości, czy kościoły, wsparcie tylko do plemienia i monety, bo sam sobie zaprzeczasz? Jak chcesz zrobić klasyczne ustawienia to dołóż brak ograniczeń przy wspieraniu, brak limitu członków plemienia (bo to też jest element przeszłości, bardzo istotny zresztą) i poziomy pałacu, bo bierzesz tylko to co Ci pasuje próbując zroastować kogoś, bo nie chce mu się wstawać w nocy piętnaście razy, bo spoceńcy będą na botach sobie farmę kręcić napędzając kulę śnieżną (której też podobno chcesz przeciwdziałać wedle Twojego własnego posta).

Albo rybki albo akwarium.
 

tom2kk

Chłop
Wynik reakcji
0
Taki sobie wymarzyłem świat 200 i z chęcią bym zagrał na takim świecie płacąc grube hajsy
Prędkość 1:1
start 30.09.2024
Bonusy nie!, ale to wiadomo
brak zbieractwa
farma ograniczona
wieża TAK
kościół NIE
twierdza NIE
rycerz System wielu
chłopi obojętnie TAK/NIE
łucznicy NIE
23-8 (bonus obrony +200%)
Technologia 3 poziomy rozwoju (max 15 w wiosce)
Wsparcie tylko do plemienia Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk
Osady koczownicze: OK
barbki: Ograniczenie ilości barbek, bo jest ich za dużo

Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 5000pkt :)}
Zastępstwo BRAK (taki mały chochlik) i co Wy na to??
Plemię Limit członków 100 (a nie jakieś zabawy we człony/członki/członkinie)
 
Wynik reakcji
3.001
J
Taki sobie wymarzyłem świat 200 i z chęcią bym zagrał na takim świecie płacąc grube hajsy
Prędkość 1:1
start 30.09.2024
Bonusy nie!, ale to wiadomo
brak zbieractwa
farma ograniczona
wieża TAK
kościół NIE
twierdza NIE
rycerz System wielu
chłopi obojętnie TAK/NIE
łucznicy NIE
23-8 (bonus obrony +200%)
Technologia 3 poziomy rozwoju (max 15 w wiosce)
Wsparcie tylko do plemienia Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk
Osady koczownicze: OK
barbki: Ograniczenie ilości barbek, bo jest ich za dużo

Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 5000pkt :)}
Zastępstwo BRAK (taki mały chochlik) i co Wy na to??
Plemię Limit członków 100 (a nie jakieś zabawy we człony/członki/członkinie)
Jesteś akustyczny?
 

maniacomLFC

Chłop
Wynik reakcji
6
Mi się marzy jakiś świat w starym stylu. Może skoro to jest świat nr 200 to parametry zbliżone do świata nr 2? Brak łuczników, brak zbieraka, 3 poziomy pałacu. Farma włączona.

EDIT: Oczywiście bez giełdy premium! Niech się liczą umiejętności, a nie kasa.
 

Buduj Mur

Szlachcic
Wynik reakcji
6.462
Losowe czasy wchodzenia ataków. Takie zabezpieczenie antybociarskie inne nie istnieje niż wprowadzenie losowości do tej gry. Bez ms trochę takie średnie te światy a tutaj po 10 czy 15 próbach klina pewnie się wylosują dobre ms.
Farma ograniczona + zbierak
Prędkość 1.25
Techy proste
Rycek ze starymi przedmiotami
Kościół, wieża raczej bez ewentualnie 1
I w sumie wysyłanie karety z 4 kart też mogłoby wrócić
 

seba9525

Chłop
Wynik reakcji
0
Prędkość Świat 2
Jednostki 0.5
Funkcje Premium Konto Premium Tak
Menedżer Konta Tak
Asystent Farmera Nie
Giełda Premium Nie
Handlarz na rynku Nie
Bonus produkcji Nie
Skracanie czasu budowy Nie
Obniżka kosztów budowy Nie
Jednostki Rycerz tak jeden
Łucznicy Tak
Chłopi Nie
Technologia jednostek Prosta (zbadane/niezbadane)
Budynki Kościół tak
Wieża strażnicza nie
Twierdza nie
Wysyłanie wojsk Rabowanie surowców brak
Milisekundy Tak
Min. odstęp między komendami 200ms
Zbieractwo Nie
Fake limit 2%
Szlachcic Rekrutacja Złote monety
Maksymalny dystans 200 pól
Plemię Limit członków 60
Wsparcie tylko do plemienia tak
Ataki na członków plemienia Odbywają się normalnie
System poziomów plemienia Tak
Ochrona graczy Ochrona początkowa 7 dni
Ochrona stosunkiem punktów 10:1 - 60 dni
Morale Tak, oparte na punktach Tak
Noc 0-8 (bonus obrony +200%)
Wioski Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 2000 Pkt
Burzenie się większych do tego poziomu Nie
Wioski bonusowe Nie
Inne Flagi Nie
Handel Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioski Nie
Przedmiot do przenosin Tak
Zastępstwo Włączone po 21 dniach
Zwycięstwo System Dominacja
Warunek 80%

Only logowanie wstępne, świat dla ekip, od razu z zamkniętymi składami, otwieranie roszad składów na 2dni co 30-60 dni? :)
 
Wynik reakcji
474
Nie wiem ograniczanie się do 150-200 członków tak jak ktoś tam napisał to bezsensu. Nadal za mało dla graczy z niesamowitym doświadczeniem w rozpoczynaniu i kończeniu światów w 400 członków proponuję skromne 750-1000 tam jak będzie widać przewagę to się dobierze tych co się chce wiadomo ale to potrzebny brak blokady składów żeby zawodnika można było podebrać z drużyny przeciwnej.

Osobiście też wyłączyłbym możliwość pisania PW i na chuj to i tak tego nikt nie czyta jakieś info od rady bezsensowne. I niech se akcje każdy sam rozpisze w końcu.

Fajna by była też blokada wysyłki ataków między wszystkimi -> każdy osobny cel.

@kmic zróbmy razem najlepszy świat
 

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
cały czas wychodzą ostatnio światy z farma lub jak już jest bez farmy to ze zabierakiem.

Wiec mamy nadzieje, ze w końcu 200 przede wszystkim będzie total bez farmy i bez zbieraka.

-Prędkość dobrze by było +2
-techy proste
-monety
-rycek prosty ale z przedmiotami i ogniem olimpijskim (było to kultowe a bardzo dawno nie bylo tej opcji)
-ustawienia anty masówkowe jeśli chodzi o składy i wsparcie
-bonusik nocny 0-9 co by na spokojnie do roboty z rana moc się zbierać a nie wioski bronić xd
-brak losowych bonusów do inwentarza napędzających grę z jakiś eventow
 

AMOK X LUNDSTRAM

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.356
Witajcie Czcigodni!

Chcę się z Wami podzielić rozmyślaniami dotyczącymi nadchodzącego światu dwusetnego. W ciągu mojej przygody z grą, od samego zarania, zauważyłem, iż obecne oblicze gry wyraźnie odróżnia się od minionych lat. Z tejże okazji pragnę złożyć kilka propozycji, które mogłyby uczynić nowy świat bardziej pociągającym dla wszystkich uczestników.

Przede wszystkim, pragnę zasugerować, by świat dwusetny dostarczył nam wszelkiego rodzaju dobrodziejstw. Intensyfikacja wartości waluty zwaną punktami premium mogłaby przewieść więcej graczy ku wykorzystaniu tej opcji. Warto jednak pamiętać, by utrzymać równowagę między płacącymi a niepłacącymi, zatroszczyć się o uczciwość samej rozgrywki.

Ponadto, proponuję ograniczenie liczby członków w jednym zgrupowaniu do dwudziestu. Pomogłoby to uniknąć powstawania zbyt licznych zgrupowań, które często zdobywają panowanie nad światem. Blokada zrzeszenia po jednym lub dwóch miesiącach dodałaby też nowych wyzwań i dynamiki do rozgrywki.

Niech nie umknie nam także konieczność walki z nielegalnymi oprogramowaniami. Eliminowanie graczy, którzy posługują się takimi narzędziami, jest kluczowe dla utrzymania uczciwości i sprawiedliwości w grze.

Dodatkowo, chcę podkreślić, że z mojej perspektywy świat dwusetny nie zdaje się być zasługujący na moje zainteresowanie,

Mam nadzieję, że administracja przyjmie moje sugestie pod rozwagę, aby uczynić nowy świat jeszcze bardziej intrygującym.

Pozdrawiam Was serdecznie, Amok
 

Pogorzel2

Topornik
Wynik reakcji
1.174
Cześć wszystkim, moim zdaniem świat 200 powinien mieć ustawienia jak poniżej. Myślę, że takie ustawienia byłyby rozsądne i duża część graczy zgodzi się ze mną :)

Warunek zwycięstwa:
dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: nie
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: brak ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: nie
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: nie
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak (wojska atakujące wioski nie rabują surowców)
Chłopi: nie
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 100
Ataki na członków własnego plemienia: odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 23-7
Zastępstwo: zostanie włączone 30 dni po starcie świata
Brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
 
Status
Zamknięty.
Do góry