Światy 165 i 166 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

Itachi Uchiha.

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.434
Na tym świecie Niszczyciele pod wodzą Xxx Filip xxX mają sporą szansę :)

Limit członków 100 + totalna rekrutacja => Dominacja :D
 

Lord Miksa

Szlachcic
Wynik reakcji
3.810
Przekup barbarzyncow za pp , nowe medykamenty z zagranicy (za pp) , ulepszone zagle i pancerz statku tak zgadles za pp xD.



Jezeli darmy byu bylo problemem to by zostaly zablokowane takze na swiatach z gielda ale o dziwo :)O) te swiaty sa nie ruszane. Przypominam ze PL plemiona chyba jako jedyne dalej maja stale swiaty bez gieldy , na innych wersjach jezykowych to nie wystepuje. A jezeli pojawia sie taki swiat jest on oznaczony jako classic i jest to rzecz raczej rzadka.
Prawdopodobnie jeden caly swiat bez gieldy jest za duzym obciazeniem dla firmy. Na gieldowych nie ma tego problemu wystarczy ze trafi sie jeden oszolom ktory wyda kilka tysiecy $ na pakiety, bonusy , pp i juz sie zwraca.
Dlatego od mniej wiecej 2-3 lat trwa niszczenie swiatow bez gieldy , juz teraz te swiaty maja po 20k wiosek a bedzie coraz gorzej bo odpadaja ekipy i granie ze znajomymi. Zaraz nam powiedza ze skoro te swiaty sa tak male to beda coraz rzadziej ,, zeby zebrac wiecej chetnych graczy''. Co za tym idzie bedzie wiecej swiatow z gielda :)

Jezeli ktos tego nie widzi to jest slepy.

Ps problemem jest to ze mozesz wpisac pare fraz w google i miec bota ktorego gra nie wykrywa , a nie to ze ktos zrespi sobie 2 darmy na start.

Na światach z giełda wyspy występują sporadycznie.

Na światach bez są nieodzowną czescia krajobrazu jak nie podstawa do wystartowania. ;)

Porównaj sobie mapki jak wygladaja światów bez pp i z pp.

I zobacz ile % mapy stanowia wyspy po mulciakach

Sami jestescie sobie winni i ty wraz ze swoimi znajomkami z forzi sami przykladaliscie do tego rękę, a tera kwi kwi placzą
 
Wynik reakcji
6.956
Na światach z giełda wyspy występują sporadycznie.

Na światach bez są nieodzowną czescia krajobrazu jak nie podstawa do wystartowania. ;)

Porównaj sobie mapki jak wygladaja światów bez pp i z pp.

I zobacz ile % mapy stanowia wyspy po mulciakach

Sami jestescie sobie winni i ty wraz ze swoimi znajomkami z forzi sami przykladaliscie do tego rękę, a tera kwi kwi placzą
Na światach z pp ile gość mulciaków nie zrobi ktoś rzuci karta kredytowa w monitor i go dogoni(Ewentualnie znajdzie ekipe która idzie pod end game i nie wydając ani złotówki kisząc pakiety surowców i tak wyrośnie) a na światach bez pp? Co zwykły Kowalski bez 50 mulciaków i straty pierwszego offa przy 100wioskach ma zrobić? Sami sobie są winni a teraz płacz.
152
1620349415207.png
154
1620349437337.png
156
1620349457694.png

Pierwsze lepsze 3 światy z naturalnym zagęszczeniem, 152 to jakaś parodia totalna.


EDIT, znalazłem coś lepszego
162świat aktualny mój ulubieniec
1620350290384.png
 
Ostatnia edycja:
Wynik reakcji
59.447
Hipokryzja wylewa się z graczy światów bez giełdy, taką stworzyli metę i teraz płacz, że każde plemię aspirujące do wygranej musi wbić z ogromną ilością darm a potem muszą spawnować barby. Czekam aż InnoGames totalnie im zniszczy te światy to może nadejdzie jakaś refleksja :) a, że nie przynoszą żadnej korzyści grze bo każdy zarobi sobie na konto premium i mendadżer na światach z giełdą to nikt z góry nie będzie słuchał ich wycia bo są bezwartościowi dla firmy.
 

Kliczko i Kami

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
955
Na światach z pp ile gość mulciaków nie zrobi ktoś rzuci karta kredytowa w monitor i go dogoni(Ewentualnie znajdzie ekipe która idzie pod end game i nie wydając ani złotówki kisząc pakiety surowców i tak wyrośnie) a na światach bez pp? Co zwykły Kowalski bez 50 mulciaków i straty pierwszego offa przy 100wioskach ma zrobić? Sami sobie są winni a teraz płacz.
152
154
156

Pierwsze lepsze 3 światy z naturalnym zagęszczeniem, 152 to jakaś parodia totalna.


EDIT, znalazłem coś lepszego
162świat aktualny mój ulubieniec


162 magowie jest moc xd w sumie cieszy mnie fakt że nie ma możliwości zapraszania przynajmniej normalnie pograć może się będzie dało
 

Ohtar1

Szlachcic
Wynik reakcji
4.407
Troche za wolno te nowe światy wychodzą... Powinny co 2 tyg wychodzić, bo długo czekać trzeba.

Troche szkoda, ze support na siłe dąży do upadku tej gry. Co świat wchodzą max 2 mocne ekipy (zazwyczaj sie podpisują), czasem nawet mniej, bo reszta konczy poprzednie światy. Nie ma poziomu gry, bo ludzie zamiast skupic sie na jednym to klikają kilka na raz. Np. Trwają jeszcze 3 bez farmy, a wychodzi już 4ty. Szkoda, ze nikt nie ruszy głową to możnaby poklikać na duzo ciekawszych światach.

PS. Po utracie wioski będzie mozna zacząć w okolicy plemienia na 166 ?
 
Ostatnia edycja:

Dromq94

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.207
Swojego czasu prowadziłem plemię składające się z aktywnych, ale randomowych graczy (około 150 osób) i z doświadczenia wiem, że Plemiona stały się grą dla ciągle tych samych kilkuset osób. Co z tego, ze na świecie startuje kilka tysięcy graczy, jak stałe ekipy już przed startem świata mają ustawione dyplo, taktykę itp. Słynne 3 człony + człon darm, wysyłanie pierwszego dnia zasad jak oszukać support, żeby nie był banów za pushing itp. Dokładne rozpiski co kiedy budować. Taktyki sprawdzone na kilku światach. To co jest robione, to próba dopuszczenia świeżej krwi do ludzi, którzy grają często po kilkanaście lat wręcz zawodowo. Powoli staje się nudne, że zaczyna się grę na nowym świecie i widzi się, że większość nicków znasz z innych światów.

Ja właśnie mogę się wypowiedzieć w sumie jako nowy gracz, bo grałem tylko kiedyś za łebka i w międzyczasie parę światów ale nigdy nie grałem dłużej niż miesiąc. I sytuacja z parę światów temu wystartowałem dzień po starcie świata obok mnie ekipa na 3 człony oczywiście nie przyjmują bo ekipa, a do wyboru masz tylko plemię, co wiesz, że padnie na akcje to, aż się odechciewa grać. Wystartowałem na 164 jakie było moje miłe zaskoczenie gdy zobaczyłem, że nie ma wstępnego i kierunku w dzień startu. Udało mi się wbić do ekipy i w sumie na tym świecie mógłbym wbić się do każdego plemienia do jakiego bym nie napisał, bo właśnie są miejsca przez te losowe rozrzucenie. Myślę, że takie światy bardzo zachęcają takich nowych graczy, bo praktycznie na wcześniejszych światach ci nowi gracze byli zabijani, bo już były straszne koneksje tak jak piszesz ustawione dyplo, taktyka, stałe ekipy. A teraz wbijając do takiej ekipy może się taki nowy gracz wiele nauczyć i na tyle ogarnąć żeby nie dostać rozbiórki i pograć dłużej, co skutkuje tym że będzie do tych plemion wracał. Mogę to powiedzieć na swoim przykładzie przed startem na 164 nie wiedziałem co to etykieta, a moim rekordem było 5 wioch, dzisiaj jestem 15 na świecie i myślę, że idzie mi całkiem dobrze nie chwaląc się :D

Więc podsumowując dobra robota support z ustawieniami<piwo>
 

Kliczko i Kami

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
955
No ale większość poprzednich światów to wyścig które plemię więcej multi sobie ogarnie i będzie miało lepsze zagęszczenie na froncie (jazda s152) albo centrum swojego plemienia już na starcie (mag 162)
 
Wynik reakcji
1.617
Ale to nie jest tak, że te ekipy nie przyjmują nowych graczy. Wiadomo, że jak jesteś nowym graczem to musisz się bardziej zaangażować, żeby załapać niektóre rzeczy. Dużo nowych graczy wprowadza też sporo nowych rozwiązań i pomysłów, bo patrzą na grę z innej, świeższej perspektywy. Problemem w szukaniu ekip jest bardziej roszczeniowość, bo ktoś kto powiedzmy gra na jakimś poziomie 5/10, wbija do danej ekipy, która się rozwija i nie tylko trzyma poziom na danym świecie, bo ma aspiracje do wygranej i ten poziom utrzymuje zamiast dalej się rozwijać razem ze współplemieńcami, albo co gorsza spoczywa na laurach to oczywistym jest, że poleci czy się nie nadaje.

Sam zacząłem dość późno grać, gdy większość ekip była już wyklarowana, a mimo to dało radę jakoś się wybić.

Co do samych ustawień - to wyspy to bardzo duży sqrwiel i psują rozgrywkę, więc jak ktoś wcześniej zaznaczył - blokada zaproszeń po tygodniu zrobiłaby robotę(+ blokada kierunku świata powiedzmy po 2), a sam suppek nie musiałby męczyć się z multi przez cały świat i najważniejsze, żeby przez pierwsze 2tyg nie dopuścili do robienia wysp.
 

Ksoks

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.696
Wystarczy dołączyć do kartonow i żadne blokady ich nie postrzymaja aby być obok wspolplemienca. Tyle graczy chciałby grac w kartonach, że oni okrąża świat i będą mieć izi wina.

Kartony musicie to jest Wasz świat teraz albo nigdy.

Ps dajcie tez zapke
 
Status
Zamknięty.
Do góry