Świat 64
Styl 4.0
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.
Wstępne logowanie - zostanie uruchomione 24 lipca w godzinach okołopołudniowych
lepiej było by bez
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: na podstawie punktów
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, z przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Komendy: brak milisekund (lepiej by było chociażby odstęp np. 200 ms )
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500
Wioski bonusowe: tak
Wybór kierunku: nie (a wstepne logowanie jest co tworzy wioski graczy koło siebie tak wiec gdzie tu sens ?)
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 100, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
Handel: tylko oferty 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w czwartym dniu gry (30 lipca)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 7000, jednak nie więcej niż 700.000 na ostatnie 24h(absurd w póżniejszej fazie gry 0.7 mln to prawie nic limit powinien być conajmniej na poziomie 10 mln na dzień )
*aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 3 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.