Światy 64 i 65 - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser168119

Guest
a jak inaczej nazwać zwiększenie wydobycia w kopalniach za pp?
toż to po prostu zakup surki.
Do tego dochodzi 20% zredukowania kosztów budowy. Przy 30 lvl zagrody to naprawdę dużo
 

DeletedUser

Guest
<jupi>
Nareszcie porządny świat, idealny do startu. Szkoda, że się kończy <beczy> Ale jest Git ;)
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Panie kmic czemu polskie plemiona są ograniczane limitem farmienia brakiem komend w milisekudach i innymi dziwacznymi specjałami specjalnie na polską wersje są te mega bajery ? Po co to komu ? Czy polska wersja plemion jest dla glupszych ? Bo wie pan skoro u niemców ograniczeń i niewidocznych milisekund nie ma oraz limitu farmienie to można potraktować to jako obraze polskiego społeczeństwa
Takie bajery prosze dawać niemcom
http://wiadomosci.radiozet.pl/Swiat/Wiadomosci/Niemcy-walczmy-z-analfabetyzmem:eek:
Wiec takie bajery jak znalazł dla wersji niemiecko jezycznej ,bo oni i tak nie zrozumiejął :rolleyes:


 
Ostatnia edycja:

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Panie kmic czemu polskie plemiona są ograniczane limitem farmienia brakiem komend w milisekudach i innymi dziwacznymi specjałami specjalnie na polską wersje są te mega bajery ? Po co to komu ? Czy polska wersja plemion jest dla glupszych ?
Wiem, że pytanie do Kmica, sle odniosę się mimo to.
Co do limitu farmienia: bo wśród polskich użytkowników są najwięksi oszuści i cheaterzy - więksi niż gdziekolwiek indziej (to niestety nie jest komplement).
W kwestii braku milisekund na jakimś świecie - to nie jest żadne ograniczenie, to po prostu jedna z opcji. Wg tego, co piszesz, to tak samo można nazwać ograniczeniem brak kościoła albo brak łuczników.
 

DeletedUser114931

Guest
Ponawiam pytanie, bo post został skasowany:

Jaki jest limit badań - 15?

Na 64 nie ma limitu, bo technologia jest uproszczona, na 65 jest standard w starym stylu, czyli 15 na wioskę. - Bryfft
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser146505

Guest
a ja sobie wbiję na świat 65 i mam nadzieję dograć do 500k:)
 

DeletedUser114931

Guest
Na 64 nie ma limitu, bo technologia jest uproszczona, na 65 jest standard w starym stylu, czyli 15 na wioskę. - Bryfft

Warto wkleić to w opis świata, bo niektórzy mogą nie wiedzieć o co chodzi :)
 

DeletedUser58223

Guest
Zawsze jak grałem na starym stylu, to limit badań był 15, mam nadzieje, że nic się nie zmieniło.
 

DeletedUser163071

Guest
przynajmniej mniej będziecie siedzieć na plemionach jak jest limit farmienia:)
 

DeletedUser147225

Guest
co to jest ten system flag?? bo mi tego linka nie otwiera cusik :mad:
 

DeletedUser156857

Guest
co to jest ten system flag?? bo mi tego linka nie otwiera cusik :mad:

Masz tutaj opis z ogłoszenia wersji 8.5
Flagi
Dodaliśmy nowy element gry, w postaci flag. Ich rola polegać będzie na oferowaniu wiosce konkretnego bonusu. Do każdej wioski można przypisać jedną flagę - będzie ona mogła być zmieniona/usunięta po upływie 24 godzin.
Flagi będą miały określone poziomy, które będzie można rozwijać: 3 flagi tego samego typu o danym poziomie będzie można wymienić na 1 flagę wyższego poziomu. I tak do osiągnięcia maksymalnego - dziewiątego - poziomu.

Bonusy oferowane przez poszczególne typy flag wpływają na następujące parametry:
- Produkcja surowców
- Czas rekrutacji jednostek
- Siła ataku
- Siła obrony
- Zbilansowanie szczęścia
- Pojemność zagrody
- Koszt monety/paczki
- Pojemność łupu

Posiadając flagę o określonym poziomie będzie można wymienić ją między członkami plemienia na inną flagę o tym samym poziomie.

Flagi będzie można zdobywać poprzez:
- Pokonując wrogie armie (na podobnej zasadzie jak w przypadku przedmiotów rycerza)
- Wytworzenie szlachcica
- Otrzymanie odznaczenia
- Wypełnienie niektórych zadań samouczka
- Zaproszenie przyjaciół
- Zakup pakietu flag (na wybranych światach)

Ale to nie wszystko: flagi nie będą przypisane do konkretnego świata! Jeśli zdobędzie się je na świecie X, to będzie można ich używać także na świecie Y, oczywiście grając za pomocą tego samego konta.
System flag nie będzie wprowadzony na żadnym z istniejących już światów - dotyczą one wyłącznie światów otwieranych w przyszłości.
 

DeletedUser20468

Guest
Jako, ze wikia nie działa to nie mam możliwości sprawdzenia na czym polega świat 64 ;d wiec troszkę bez sensu i pewnie sobie podziękuje i będę czekał na kolejny świat :p gdyż tutaj rozgrywkę będziemy mieli pay2play, smart but pathetic ;d

co do drugiego świata to niestety też nie mój styl aczkolwiek zobaczę, bo ciekawie się zapowiada a szczególnie fakt, że już dwa lata nie grałem w plemiona i zobaczymy co będę wstanie ugrać mając troszkę czasu.

może mi ktoś bliżej wytłumaczyć ten wzór farmingu?
i co znaczy Odkryć Cywilizacji?

niestety wikia nie działa na ten moment.
 

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
Świat 64
Styl 4.0
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.

Wstępne logowanie - zostanie uruchomione 24 lipca w godzinach okołopołudniowych
lepiej było by bez

Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: na podstawie punktów
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:20: 60 dni
Rycerz: tak, z przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Fake limit: 1%
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Komendy: brak milisekund (lepiej by było chociażby odstęp np. 200 ms )
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500
Wioski bonusowe: tak
Wybór kierunku: nie (a wstepne logowanie jest co tworzy wioski graczy koło siebie tak wiec gdzie tu sens ?)
Noc: od północy do ósmej
Szlachta: monety
Limit członków plemienia: 100, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia*
Handel: tylko oferty 1:1
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone w czwartym dniu gry (30 lipca)
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 7000, jednak nie więcej niż 700.000 na ostatnie 24h(absurd w póżniejszej fazie gry 0.7 mln to prawie nic limit powinien być conajmniej na poziomie 10 mln na dzień )
*aby móc wysłać wsparcie trzeba być członkiem plemienia przynajmniej przez 3 dni. Ponadto, w momencie opuszczenia plemienia, całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser160438

Guest
No nic. Nie będziemy wyprzedzać. Wbijamy z plemieniem i zaprzyjaźnionymi graczami na s64. Zobaczymy co flagi są warte. Gram na s63 i powiem, że PP poza KP nie wykorzystuję. Da się żyć. A swoją drogą to doszedłem do wniosku, że nadal liczy się doświadczenie i zgrana ekipa sobie poradzi. Bo w końcu ile PP można władować w wioski i czy znajdzie się ktoś kto mając 100 wiosek i będąc po akcji będzie je odbudowywał za PP? Szczerze wątpię.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Przy kilkudziesieciu wiochach dodatki za pp sa juz znikome ale na starcie sa ważne skracają czas o polowe rozbudowę dodają bonusy do kopalni i to podwojnie raz za pp o 20 % i drugi za flagi wiec daje to juz spory bonus na starcie
 

DeletedUser160438

Guest
Na starcie tak. Ale strategii i doświadczenia za PP się nie kupi.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
jest tu ktos kto mnie pamięta?;/
bo naczytałam się już tyle, że nie wiem na którym świecie grać więc szukam kogos znajomego ;)
jbc odzywajcie się:/ :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry