Pytania do deweloperów gry

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.004
Drodzy Gracze,

jak zapewne już wiecie Plemiona są już obecne na Discord (kto jeszcze nie wie, niech czuje się zaproszony). Pojawiła się tam inicjatywa zorganizowania sesji Q&A (Questions & Answers) z deweloperami gry. Jeśli chcielibyście zadać im jakieś pytania, to prosimy o umieszczenie ich w tym temacie (oczywiście nie gwarantujemy, że na 100% zostaną zadane, ale przynajmniej je przekażemy).

Proszę tylko mieć na uwadze, że mówimy o spotkaniu z deweloperami, czyli osobami odpowiedzialnymi za tworzenie i rozwój gry na szczeblu globalnym.
Nie prowadzą one usług supportu, nie zajmują się sprawami banów, nie zajmują się sprawami pojedynczych graczy czy nawet światów itd.

Na propozycje pytań czekamy do końca tygodnia, czyli do końca niedzieli 21 kwietnia.
 

Leszcz Kartograf

Szlachcic
Wynik reakcji
3.972
1. Czy planowane jest rozwinięcie systemu antycheatingowego w takim stopniu, żeby na stałe wykluczać ze społeczności recydywistów i uniemożliwiać im grę na następnych światach? Byłoby to fajnym następstwem wprowadzonych już zmian
2. Jak się zapatrują na problem małego zaludnienia światów?
3. Czy są planowane nowe scenariusze zakończenia światów?
4. Na jak długo przewidują dalsze wsparcie gry i dostosowanie jej do współczesnych realiów (dynamiczniejsza rozrywka, gratyfikacja graczy za daily questy)?
5. Jakie są szanse na udostępnienie publicznie API dla moderów?
 

xUnc

Łucznik
Wynik reakcji
910
(Uznajmy, że za "deweloperami" kryją się product owenrzy itd.)
6. Czy jest planowane zwiększenie/ulepszenie automatyzacji uciążliwych, nudnych, czasochłonnych rzeczy w Plemionach (wysyłki ataków w najróżniejszych godzinach dnia, farmienie, zbieractwo, balansowanie surowców).
7. Czy jest szansa na zmniejszenie ilości funkcji premium, aby można było grać na światach premium nie wyrzucając w błoto połowy zarobków? (np. ograniczenia zakupu surowców, ograniczenia przyspieszania budowy, ograniczenia tańszej budowy)
8. (To już nawet nie do devów, a do Helmutów nad nimi): czy skoro regulaminy gry na wszystkich wersjach językowych są te same, to czy nie można by zrobić w końcu globalnej skryptoteki? Czyżby support różnił się w interpretacjach zasad w zależności od języka?
9. Czy sugerowane przez graczy ulepszenia są czytane na niemieckim forum przez osoby decyzyjne?
10. Dlaczego mając gotowe rozwiązania najróżniejszych bolączek graczy w postaci skryptów, wielu ogromnie popularnych, nie wprowadza się tego do gry, a prędzej banuje graczy za korzystanie z nich? (chyba, że temu ma służyć nowy zapis w regulaminie o jawności całego kodu?)
 
Ostatnia edycja:
Do góry