Najlepszy OFF i DEFF

DeletedUser

Guest
Jestem dosyć doświadczony ale do tego momentu nie jestem pewien jaki jest najlepszy off i deff...
w offie stosuje:
6.000 toporów
2.700 LK
300 taranów

w deffie stosuje:
6.000 mieczników
6.000 pikinierów
8.000 łuczników

Mam nadzieje ze mi doradzicie tak, że bede pewny w 1oo% :D
 

DeletedUser

Guest
Najlepszego ani offka, ani defka nie ma ;). Wszystko zależy od tego co zastaniemy u wroga :)

Do offka, kosztem 100 lekkiej i może 50 taranów dałbym łuczników konnych (z tego co podałeś zostanie Ci jeszcze sporo miejsca w zagrodzie, więc łk będzie kilkuset).

Co do deffka to jest na pewno mocny (ten co podałeś), ale długo się buduje.. Daj zamiast np. 3k mieczników ciężką, wtedy ten czas skrócisz dość mocno :)
 

DeletedUser125784

Guest
Daj zamiast np. 3k mieczników ciężką, wtedy ten czas skrócisz dość mocno

Owszem czas się skróci ale czy nie wydaje ci się że obrona w danej wiosce będzie znacznie osłabiona?

Z mojego skromnego doświadczenia wiem iż te 8k luków lepiej jest zredukować do liczby 5k a w zamian dołożyć 2k pik i 1k mieczyków. Wiadomo że więcej Lk lata po św.(można sprawdzić w statystykach danego świata.)

Na każda wioskę deffensywną warto również dołożyć te 100 Ck na szybkie reagowanie, oraz 20 topków i 3 katasy(ale to już indywidualna sprawa na jakim stylu się gra)

Również w wiosce offensywnej dołożył bym ŁK oraz 20 katasów oraz zwiększając liczbę Topków.
 

DeletedUser121859

Guest
po pierwsze lucznik to strata mioejsca i surków... wole 10k mieczy i pikow niz 8 łuczka.. również w offie zależy od wiosek w 1 zrób wiecej LK w 2 wiecej topa ;)
ostatnio mialem do pokonania 18k mieczy wysłałem LK i straty małe ;p ale ja zwykle mam 10k topa 2k LK 300taranow 200-300katapult i jak jest miejsce do ŁK
 

DeletedUser121119

Guest
Hmm,

nie gram na swiatach z łócznikami , rycerzami itp...

Ale w offie stosuje:
7 000 Toporników
3 000 LK
300 taranów

Natomiast w deffie:
10500 pikinierów i mieczników
 

DeletedUser

Guest
Owszem czas się skróci ale czy nie wydaje ci się że obrona w danej wiosce będzie znacznie osłabiona?

Z mojego skromnego doświadczenia wiem iż te 8k luków lepiej jest zredukować do liczby 5k a w zamian dołożyć 2k pik i 1k mieczyków. Wiadomo że więcej Lk lata po św.(można sprawdzić w statystykach danego świata.)

Na każda wioskę deffensywną warto również dołożyć te 100 Ck na szybkie reagowanie, oraz 20 topków i 3 katasy(ale to już indywidualna sprawa na jakim stylu się gra)

Również w wiosce offensywnej dołożył bym ŁK oraz 20 katasów oraz zwiększając liczbę Topków.

Będzie osłabiona, ale naprawdę minimalnie. 1 jednostka ciężkiej to ~6 mieczników (można powiedzieć, że jakieś 5,7 :)), a więc naprawdę różnicy nie zrobi, a czasem szybkość tych 500 kawalerzystów może uratować Ci wioskę np. poprzez wbicie klina.. No i taka zagroda buduje się o tych 3k mieczników szybciej..

Co do łuczników to się nie zgodzę. Jest to najbardziej uniwersalna (tak!) jednostka obronna (dobra i na lekką i na toporki), a że bardzo mało osób robi łuczników konnych to tym bardziej skuteczna.
 

DeletedUser121776

Guest
Wielu nie docenia lucznikow w defie (Krystian Nowak - n/c ^^), a to bardzo zle, gdyz symulator dokladnie pokazuje ile mocy obronnej dzieki nim zyskujemy.
Finalna zagrode def staram sie miec taka:
7000p/3000m/10000ł, miecznikow pow. 3k nie ma sensu robic, bo sa beznadziejni w porownaniu z lukami. Symulatora nie oszukasz;]

W nowej wiosce def na poczatek oczywiscie jade tylko piki i CK, no moze przeplatam troche z lukami. Zapelniam tak zagrode i o ile sytuacja na to pozwala, redukuje CK i piki na korzysc lukow...
 

DeletedUser

Guest
Zwykle na światach stosowałem 10k pik i 10k mieczy.Od niedawna daje po 8 pik 4 miecza i 6 łuków. :)
No i dorzucam po 300 CK :)
 

DeletedUser

Guest
Wszystko zależy na jak obstawioną wiosę wysyła się offa. Ja preferuje skład;

5240 toporów
2500lk
500łk
350 taranów
35 katasów
30 zwiadu

Co do deffa to bardzo skuteczna jest zagroda wyglądająca w następujący sposób:

6300 mieczy i pików oraz 7000 łuczników.
 

DeletedUser

Guest
po pierwsze lucznik to strata mioejsca i surków... wole 10k mieczy i pikow niz 8 łuczka.. również w offie zależy od wiosek w 1 zrób wiecej LK w 2 wiecej topa ;)
ostatnio mialem do pokonania 18k mieczy wysłałem LK i straty małe ;p ale ja zwykle mam 10k topa 2k LK 300taranow 200-300katapult i jak jest miejsce do ŁK

Dziwne podejście z tymi łucznikami...

Będzie osłabiona, ale naprawdę minimalnie. 1 jednostka ciężkiej to ~6 mieczników (można powiedzieć, że jakieś 5,7 :)), a więc naprawdę różnicy nie zrobi, a czasem szybkość tych 500 kawalerzystów może uratować Ci wioskę np. poprzez wbicie klina.. No i taka zagroda buduje się o tych 3k mieczników szybciej..

Co do łuczników to się nie zgodzę. Jest to najbardziej uniwersalna (tak!) jednostka obronna (dobra i na lekką i na toporki), a że bardzo mało osób robi łuczników konnych to tym bardziej skuteczna.

Dokładnie CK zyskuje ogromnie dzięki swojej wielkiej szybkości.

Zwykle na światach stosowałem 10k pik i 10k mieczy.Od niedawna daje po 8 pik 4 miecza i 6 łuków. :)
No i dorzucam po 300 CK :)

Tylko powiedz co daje 300 CK przy normalnej obronie xD Ja tam wolę bardziej konkretnie.

Mój skład off to:
6k topora
3k LK
300 taranów
3 katapulty(na plac).

A defik to:
6k pikinierów
1,5 k CK
No i reszta to łuki(zwykle jakieś niecałe 5k)

A na światach bez łuczników mieszam zwykle piki i CK, ze względu na szybki czas rekrutacji i wysoką mobilność.
 

DeletedUser

Guest
Swego czasu stworzyłem nawet jedną zagrodę stworzoną z samych łuczników, daje ona największe efekty, szkoda tylko że buduje się ona strasznie długo.. ;)

Mój skład off to:
6k topora
3k LK
300 taranów
3 katapulty(na plac).

Ja minimalnym kosztem lekkiej daję łk, czasem daję mniej taranów. Nie używam katapult.

A defik to:
6k pikinierów
1,5 k CK
No i reszta to łuki(zwykle jakieś niecałe 5k)

Tu robię bardzo podobnie, z tymże zamiast 5k ck daję po prostu mieczników ;)
 

DeletedUser

Guest
Każdy robi inaczej :p a te 300 ck to zwykle robie po to by wrazie czego wbić klina :pp
Łucznicy są najbardziej uniwersalni więc powinni przeważać w zagrodzie :)
 

DeletedUser

Guest
Ja robię na wioskach atakujących :

10304 toporniki
1000 ciężkiej kawalerii
500 łuczników na koniu
400 taranów

albo,

9500 toporników
200 taranów
2500 lekkiej kawalerii


Do defa natomiast :

4999 pikinierów
4192 mieczników
11370 łuczników

Póki co jeszcze mnie to nie zawiodło ;)
 

DeletedUser150331

Guest
Ja robię w offie 7k topka,3k lk 300 taranów i 5 katasów(niszczę pałac jak wale synchro) w Deffie natomiast 7/7(pika/miecza) łuki 4k + 2k ck(wioska 7+ k ale warto)
 

DeletedUser

Guest
ja preferuje
off
7k top
3k lk
300 tar
czasami dodaje z 300 łuków na koniu
a deff
1000 CK
14k łuków

ten deff sie ładnie dopełnia bo nie zostaje mi ani drewna ani żelaza a czasem wytrzymuje nawet 2+ offy jest mobilny wiec z pomocą łatwo
 

DeletedUser

Guest
Dla mnie najlepszy stosunek to 2-4-4-1 kolejno piki,miecze,łuki i ck. Natomiast off zależy od tego kogo mam atakować i co ma-przy bunkrze na pierwsze wejścia z minimum 500 taranów,a jak ktoś idzie w piki to minimalne lk. No i ze 20 katasów do placu. Wiadomo że nie ma idealnego zestawienia ani w obronie ani w ataku-wszystko zależy od tego jakim zestawieniem dysponuje przeciwnik. Natomiast faktem jest że najbardziej uniwersalnymi jednostkami są łuki i ck- całe zagrody tylko tej drugiej często się robi.
 

DeletedUser161820

Guest
ja tam różnie np.
6k topa
3k lk
200 łnk
250 taranów [najczesciej bez łnk] czyli 7k topa 3k lk 300 tarana

deff różnie, zależy od ilości wiosek niektóre mam z kataskami :) inne mają 6k pika 5k łuka 1.4k CK inne 6k łuka 4k pika 1.6k CK

najczęściej na świecie z łukami lecę pik-łuk-ck :) przy dużej ilości wiosek w każdej coś fajnego siedzi ;)

świat bez łuczników preferuję 10k pik i 10k miecz ale też wioski z katasami i CK są ważne .
 

DeletedUser164984

Guest
Co do deffa, to na światach z łucznikami, zrezygnowałem z robienia mieczy, bo jak dla mnie są za wolne i obniża się mobilność deffa

A więc Piki + Łuki + CK
 

DeletedUser27322

Guest
Moim zdaniem powinno się dodać nową jednostkę - żandarm - wtedy nie potrzebne by były żadne armie ani wojska, wysyłało by się żandarmów na atak, a oni po prostu zaaresztowali by nieprzyjaciela i koniec wojny :D
 
Do góry