Początek wkleję z poprzednich światów gdzie analizowałem super światy. Na których potrafiłem przegrać wygrany świat, ale ważne że mam esse
Czołem!
W spoilerze powinnien być tekst który pisałem na początku każdej analizy - wyjaśniający, jednak nie dam spoilerów bo ćwiartka na tyle słaba, że będzie to ekspresowa jej analiza.
Spoiler tutaj początek
A więc na wstępie chciałbym powiedzieć że moje analizy nie są na najwyższym poziomie, kilka ich napisał (
przestałem liczyć[serio dalej nie wiem ile ich napisałem]), wszystkie, w większości trafne(
ostatnio mniej przezemnie, Mavelina, niezniszczalne GO i Bulwę cudotwórcę) nawet jeśli pojawiały się tam kontrowersyjne oceny plemion i ich przyszłości. Nie oczekujcie że analizy Wam się spodobają, bo mam ciężki język, i pisze wszystko w jednym ciągu po zapoznaniu się z mapą, listą członków i znajomości/bądź z jej brakiem ludzi grających w danym plemieniu. Nie pisałem z żadnym plemieniem o niczym poważnym, więc nie będę też strzelał w dyplomacje jaka panuje, bardziej postaram się wmówić jaka jest, bądź jaka moim zdaniem byłaby najlepsza (jedynie co potrafie w tej grze to ustawić dyplomacje na wina, założycielem i graczem jestem słabym
Analizy powstały dzięki pomocy brata @FabcioZiomekPL, które przygotował dla nas mapki, i z nimi będę pisał swoje wywody.
Serio, tutaj go nawet o to poprosiłem, bym mógł je napisać, dodał ostatnio nowe mapy Nie prosiłem go, ale mam nadzieję że je doda po prostu..
Dobra
Wiec zaczynajmy:
Na start ćwiartka która nie będzie miała znaczenia w MID-Game, chyba że oda swoje terytoria faworytom z innych ćwiartek czyli.. tam gdzie leży Australia, Nowa Zelandia i nic innego znaczące prawie że co
Południowy-Wschod!
Na pierwszy strzał idzie..
Crew, czyli jak nic nie znaczyć, ale mieć szansę namierzać.
Założyciel przynajmniej z informacji mi dostępnych dzięki jednej ze stron, ugrywa średnio etap 1-2 wiosek, połowa graczy jako Avatar ma Rycerza który patrzy przez lunetę, jeden z losowych graczy nazwę wioski nazwał Speluną, a największe ich osiągnięcia to granie od 12 lat w ta grę z podoba systematycznością nicości. Niby są gracze którzy grają gdzieś dłużej, jakieś oznaczenia maja, ale nie wydaje mi się że było to w jakikolwiek sposób znaczące, nie i koniec.
Jednak ćwiartkę mają na tyle słabą że i mogą być ich faworytem, ale równie dobrze nie muszą, bo mogą, ale nie będą. Zależy wszystko od dyplomacji, ale wątpliwie by poprowadzili ją na dłuższą metę poprawnie, po prostu pomogą ją wygrać komuś innemu, nadzieja że część uda się dojść do jednego z dwóch lepszych plemion ćwiartki, bądź do kogoś kto się nią zainteresuje z innych.
Ocena położenia 4/10
Ocena umiejętności 3/10
Ocena plemienia 3,5/10
Predykcja: brak, nic nie pokażą, mogą tylko innym pomoc, bądź uprzykrzyć życie.
Następne plemię które idzie na tablicę to..
GG, czyli jak sam skrót wskazuje, oni wiedzą jaki ich los czeka i nic z tym nie mogą zrobić!
pewnie szybciej niż się spodziewają, to co z resztą napisałem. Nie znam nikogo, wygląda jak łapanka, ze względu na ich położenia nie mam ochotę w ogóle coś więcej dodawać, Plemię nie ma brawa bytu i odpadnie jako pierwsze. Największe co osiągną na tym świecie że znajdą się na jakieś analizie.
Ocena położenia 0/10
Ocena umiejętności 0,5/10 (
może uda się przejąć Barbarki)
Ocena plemienia 0/10
Predykcja: XDD
NIEŁAD, czyli jaki ładnie można mieć ład w ułożeniu!
Jeden z dwóch faworytów do wygrania ćwiartki, mają kilku mocnych graczy, ale i naprawdę można by powiedzieć że wybitne położenie, są za plecami wszystkich, siedzą sobie na obrzeżach mając naprawdę kilka dobrych graczy.
Jednak może nie być aż tak kolorowo ze względu właśnie na położenie które wskazuje że duża część osób jest z rekrutacji(
na ćwiartkę może wystarczyć, na Jutro czy Magi już nie). Standardowo najwięcej tutaj mogą zyskać dyplomacja, jednak patrząc na ustawienia że do dwóch miesięcy muszą zrobić skład do wygranej, który musi pokonać faworytów.. osobiście wydaje mi się że nie będą mieć takiej jakości w tych graczach. Wiec może połączenie się za półtorej miesiąca z następna ekipa?
Minus w położeniu to część ich zachodu która może nie mieć szans w starciu z Jutrem/Magami, chyba że będą ich dźgać łyżka w plecy. Potrzeba jak najszybciej zająć te obrzeża i skupić się na ich wschodnich stronach.
Ocena położenia 9/10
Ocena umiejętności 6/10
Ocena plemienia 7/10
Predykcja: wygranie ćwiartki, zajęcie dużej części ważnego terenu dla świata, jednak mogą nie mieć jakości by powalczyć z mocniejszymi plemionami.
Na koniec drugi faworyt tej ćwiartki, będzie też to ostatnie plemię opisanej w pierwszej fazie analizy gdyż reszta będzie albo na innej ćwiartce opisana, albo nie mam zdania o plemieniu, gdyż za 2-3 tygodnie może ich nie być.
Klasa, czyli topowy frontowiec, bardzo głośni rekrutancji i Multikonta.
Mają jednego z moich braci, którego uważam że najlepszego frontowca z którym kiedykolwiek miałem przyjemność grać, Benek. Mają też Moxi i Jonego, z którym miałem zaszczyt grać w jednym plemieniu, którzy dużo dla mnie znaczą i o których ciężko mi źle powiedzieć. Jednak ostatnio wydarzyło się na tyle że i do mnie doszły negatywne słuchy, które mogą im przeszkodzić na tym świecie. Bo czy łatwo będzie się dogadać po tym co wydarzyło się właśnie u ów rekrutantow, z nimi na potencjalna współpracę ku wygranej?
Jesli Benek gra na poważnie i na froncie będzie miał ludzi którzy będą grać pod niego, a on sam będzie miał na tyle czasu to wierzę że mogą zająć daleko, może i to oni wygrają ćwiartkę, jednak widok niektórych Multikont
(może nie multi) razi mnie w oczy, niby mają fenomenalnych graczy, ale jest ich na jeden czlon, wątpię że reszta może mieć jakość by po dwóch miesiącach będąc w gorszych członach pomogą głównemu by ten wygrał. Myślę że cwiartke wygrają, ale co dalej? Czy będzie plemię które się z nimi dogada na koniec?
Jak dla mnie, są głównymi faworytami ćwiartki, ale na wina to może być za mało, są do cholery rozstawieni po całym kontynencie.
Ocena położenia 8/10
Ocena umiejętności 7,5/10
(dałbym że Benka 8, ale nie wiem czy ma czas i chęci)
Ocena plemienia 7,5/10.
Predykcja: nie znacznie daje więcej szansy na wygranie ćwiartki, nie będą mieć poważnej wojny przez długi czas, ale nie mają pewnych członów. By były lojalne i mocne do końca. Na wygranie świata to za mało, na ten moment.
Ocena plemion:
1. 8/10 KLASA
2. 7,5/10 NieŁad
3. 3/10 CREW
4. 0/10 GG
Podsumowanie: walka między Klasa, a NieŁad, położenie lepsze ma NieŁad, jednak Klasa ma większe predyspozycje do szybszego zajęcia kontynentu, gdyż są już na jej całości w mniejszych ilościach, NieŁad mają obrzeża, jednak część jest za plecami Jutra, wiec ta część nie będzie miała szans zrobić tyle, ile ich wschodnia część. Crew ma szansę pomóc komuś wygrać, dogadując się z jedną ze stron.
Klasa win ćwiartki
NieŁad zajęcie obrzeża, być może dobra walka przyszłościowo przy dobrej dyplomacji.