NAJCIEKAWSZA analiza od markopolo19

markopolo19

Szlachcic
Wynik reakcji
3.786
W razie czego.. jestem w trakcie pisania. Jutro pojawi się pierwsza część, tylko będę musiał poprosić @Fabcio and Maciuś o zrobienie mapek ćwiartek żeby to choć trochę było czytelne
 

markopolo19

Szlachcic
Wynik reakcji
3.786
Początek wkleję z poprzednich światów gdzie analizowałem super światy. Na których potrafiłem przegrać wygrany świat, ale ważne że mam esse

Czołem!

W spoilerze powinnien być tekst który pisałem na początku każdej analizy - wyjaśniający, jednak nie dam spoilerów bo ćwiartka na tyle słaba, że będzie to ekspresowa jej analiza.

Spoiler tutaj początek
A więc na wstępie chciałbym powiedzieć że moje analizy nie są na najwyższym poziomie, kilka ich napisał (przestałem liczyć[serio dalej nie wiem ile ich napisałem]), wszystkie, w większości trafne(ostatnio mniej przezemnie, Mavelina, niezniszczalne GO i Bulwę cudotwórcę) nawet jeśli pojawiały się tam kontrowersyjne oceny plemion i ich przyszłości. Nie oczekujcie że analizy Wam się spodobają, bo mam ciężki język, i pisze wszystko w jednym ciągu po zapoznaniu się z mapą, listą członków i znajomości/bądź z jej brakiem ludzi grających w danym plemieniu. Nie pisałem z żadnym plemieniem o niczym poważnym, więc nie będę też strzelał w dyplomacje jaka panuje, bardziej postaram się wmówić jaka jest, bądź jaka moim zdaniem byłaby najlepsza (jedynie co potrafie w tej grze to ustawić dyplomacje na wina, założycielem i graczem jestem słabym :(

Analizy powstały dzięki pomocy brata @FabcioZiomekPL, które przygotował dla nas mapki, i z nimi będę pisał swoje wywody. Serio, tutaj go nawet o to poprosiłem, bym mógł je napisać, dodał ostatnio nowe mapy Nie prosiłem go, ale mam nadzieję że je doda po prostu..

Dobra
Wiec zaczynajmy:

Na start ćwiartka która nie będzie miała znaczenia w MID-Game, chyba że oda swoje terytoria faworytom z innych ćwiartek czyli.. tam gdzie leży Australia, Nowa Zelandia i nic innego znaczące prawie że co
Południowy-Wschod!
Na pierwszy strzał idzie..

Crew, czyli jak nic nie znaczyć, ale mieć szansę namierzać.
Założyciel przynajmniej z informacji mi dostępnych dzięki jednej ze stron, ugrywa średnio etap 1-2 wiosek, połowa graczy jako Avatar ma Rycerza który patrzy przez lunetę, jeden z losowych graczy nazwę wioski nazwał Speluną, a największe ich osiągnięcia to granie od 12 lat w ta grę z podoba systematycznością nicości. Niby są gracze którzy grają gdzieś dłużej, jakieś oznaczenia maja, ale nie wydaje mi się że było to w jakikolwiek sposób znaczące, nie i koniec.
Jednak ćwiartkę mają na tyle słabą że i mogą być ich faworytem, ale równie dobrze nie muszą, bo mogą, ale nie będą. Zależy wszystko od dyplomacji, ale wątpliwie by poprowadzili ją na dłuższą metę poprawnie, po prostu pomogą ją wygrać komuś innemu, nadzieja że część uda się dojść do jednego z dwóch lepszych plemion ćwiartki, bądź do kogoś kto się nią zainteresuje z innych.
Ocena położenia 4/10
Ocena umiejętności 3/10
Ocena plemienia 3,5/10
Predykcja: brak, nic nie pokażą, mogą tylko innym pomoc, bądź uprzykrzyć życie.

Następne plemię które idzie na tablicę to..
GG, czyli jak sam skrót wskazuje, oni wiedzą jaki ich los czeka i nic z tym nie mogą zrobić!
pewnie szybciej niż się spodziewają, to co z resztą napisałem. Nie znam nikogo, wygląda jak łapanka, ze względu na ich położenia nie mam ochotę w ogóle coś więcej dodawać, Plemię nie ma brawa bytu i odpadnie jako pierwsze. Największe co osiągną na tym świecie że znajdą się na jakieś analizie.

Ocena położenia 0/10
Ocena umiejętności 0,5/10 (może uda się przejąć Barbarki)
Ocena plemienia 0/10
Predykcja: XDD

NIEŁAD, czyli jaki ładnie można mieć ład w ułożeniu!
Jeden z dwóch faworytów do wygrania ćwiartki, mają kilku mocnych graczy, ale i naprawdę można by powiedzieć że wybitne położenie, są za plecami wszystkich, siedzą sobie na obrzeżach mając naprawdę kilka dobrych graczy.
Jednak może nie być aż tak kolorowo ze względu właśnie na położenie które wskazuje że duża część osób jest z rekrutacji( na ćwiartkę może wystarczyć, na Jutro czy Magi już nie). Standardowo najwięcej tutaj mogą zyskać dyplomacja, jednak patrząc na ustawienia że do dwóch miesięcy muszą zrobić skład do wygranej, który musi pokonać faworytów.. osobiście wydaje mi się że nie będą mieć takiej jakości w tych graczach. Wiec może połączenie się za półtorej miesiąca z następna ekipa?
Minus w położeniu to część ich zachodu która może nie mieć szans w starciu z Jutrem/Magami, chyba że będą ich dźgać łyżka w plecy. Potrzeba jak najszybciej zająć te obrzeża i skupić się na ich wschodnich stronach.
Ocena położenia 9/10
Ocena umiejętności 6/10
Ocena plemienia 7/10
Predykcja: wygranie ćwiartki, zajęcie dużej części ważnego terenu dla świata, jednak mogą nie mieć jakości by powalczyć z mocniejszymi plemionami.


Na koniec drugi faworyt tej ćwiartki, będzie też to ostatnie plemię opisanej w pierwszej fazie analizy gdyż reszta będzie albo na innej ćwiartce opisana, albo nie mam zdania o plemieniu, gdyż za 2-3 tygodnie może ich nie być.

Klasa, czyli topowy frontowiec, bardzo głośni rekrutancji i Multikonta.

Mają jednego z moich braci, którego uważam że najlepszego frontowca z którym kiedykolwiek miałem przyjemność grać, Benek. Mają też Moxi i Jonego, z którym miałem zaszczyt grać w jednym plemieniu, którzy dużo dla mnie znaczą i o których ciężko mi źle powiedzieć. Jednak ostatnio wydarzyło się na tyle że i do mnie doszły negatywne słuchy, które mogą im przeszkodzić na tym świecie. Bo czy łatwo będzie się dogadać po tym co wydarzyło się właśnie u ów rekrutantow, z nimi na potencjalna współpracę ku wygranej?
Jesli Benek gra na poważnie i na froncie będzie miał ludzi którzy będą grać pod niego, a on sam będzie miał na tyle czasu to wierzę że mogą zająć daleko, może i to oni wygrają ćwiartkę, jednak widok niektórych Multikont(może nie multi) razi mnie w oczy, niby mają fenomenalnych graczy, ale jest ich na jeden czlon, wątpię że reszta może mieć jakość by po dwóch miesiącach będąc w gorszych członach pomogą głównemu by ten wygrał. Myślę że cwiartke wygrają, ale co dalej? Czy będzie plemię które się z nimi dogada na koniec?
Jak dla mnie, są głównymi faworytami ćwiartki, ale na wina to może być za mało, są do cholery rozstawieni po całym kontynencie.
Ocena położenia 8/10
Ocena umiejętności 7,5/10(dałbym że Benka 8, ale nie wiem czy ma czas i chęci)
Ocena plemienia 7,5/10.
Predykcja: nie znacznie daje więcej szansy na wygranie ćwiartki, nie będą mieć poważnej wojny przez długi czas, ale nie mają pewnych członów. By były lojalne i mocne do końca. Na wygranie świata to za mało, na ten moment.

Ocena plemion:
1.
8/10 KLASA
2. 7,5/10 NieŁad
3. 3/10 CREW
4. 0/10 GG

Podsumowanie: walka między Klasa, a NieŁad, położenie lepsze ma NieŁad, jednak Klasa ma większe predyspozycje do szybszego zajęcia kontynentu, gdyż są już na jej całości w mniejszych ilościach, NieŁad mają obrzeża, jednak część jest za plecami Jutra, wiec ta część nie będzie miała szans zrobić tyle, ile ich wschodnia część. Crew ma szansę pomóc komuś wygrać, dogadując się z jedną ze stron.
Klasa win ćwiartki
NieŁad zajęcie obrzeża, być może dobra walka przyszłościowo przy dobrej dyplomacji.

 

DeletedUser209035

Guest
Początek wkleję z poprzednich światów gdzie analizowałem super światy. Na których potrafiłem przegrać wygrany świat, ale ważne że mam esse

Czołem!

W spoilerze powinnien być tekst który pisałem na początku każdej analizy - wyjaśniający, jednak nie dam spoilerów bo ćwiartka na tyle słaba, że będzie to ekspresowa jej analiza.

Spoiler tutaj początek
A więc na wstępie chciałbym powiedzieć że moje analizy nie są na najwyższym poziomie, kilka ich napisał (przestałem liczyć[serio dalej nie wiem ile ich napisałem]), wszystkie, w większości trafne(ostatnio mniej przezemnie, Mavelina, niezniszczalne GO i Bulwę cudotwórcę) nawet jeśli pojawiały się tam kontrowersyjne oceny plemion i ich przyszłości. Nie oczekujcie że analizy Wam się spodobają, bo mam ciężki język, i pisze wszystko w jednym ciągu po zapoznaniu się z mapą, listą członków i znajomości/bądź z jej brakiem ludzi grających w danym plemieniu. Nie pisałem z żadnym plemieniem o niczym poważnym, więc nie będę też strzelał w dyplomacje jaka panuje, bardziej postaram się wmówić jaka jest, bądź jaka moim zdaniem byłaby najlepsza (jedynie co potrafie w tej grze to ustawić dyplomacje na wina, założycielem i graczem jestem słabym :(

Analizy powstały dzięki pomocy brata @FabcioZiomekPL, które przygotował dla nas mapki, i z nimi będę pisał swoje wywody. Serio, tutaj go nawet o to poprosiłem, bym mógł je napisać, dodał ostatnio nowe mapy Nie prosiłem go, ale mam nadzieję że je doda po prostu..

Dobra
Wiec zaczynajmy:

Na start ćwiartka która nie będzie miała znaczenia w MID-Game, chyba że oda swoje terytoria faworytom z innych ćwiartek czyli.. tam gdzie leży Australia, Nowa Zelandia i nic innego znaczące prawie że co
Południowy-Wschod!
Na pierwszy strzał idzie..

Crew, czyli jak nic nie znaczyć, ale mieć szansę namierzać.
Założyciel przynajmniej z informacji mi dostępnych dzięki jednej ze stron, ugrywa średnio etap 1-2 wiosek, połowa graczy jako Avatar ma Rycerza który patrzy przez lunetę, jeden z losowych graczy nazwę wioski nazwał Speluną, a największe ich osiągnięcia to granie od 12 lat w ta grę z podoba systematycznością nicości. Niby są gracze którzy grają gdzieś dłużej, jakieś oznaczenia maja, ale nie wydaje mi się że było to w jakikolwiek sposób znaczące, nie i koniec.
Jednak ćwiartkę mają na tyle słabą że i mogą być ich faworytem, ale równie dobrze nie muszą, bo mogą, ale nie będą. Zależy wszystko od dyplomacji, ale wątpliwie by poprowadzili ją na dłuższą metę poprawnie, po prostu pomogą ją wygrać komuś innemu, nadzieja że część uda się dojść do jednego z dwóch lepszych plemion ćwiartki, bądź do kogoś kto się nią zainteresuje z innych.
Ocena położenia 4/10
Ocena umiejętności 3/10
Ocena plemienia 3,5/10
Predykcja: brak, nic nie pokażą, mogą tylko innym pomoc, bądź uprzykrzyć życie.

Następne plemię które idzie na tablicę to..
GG, czyli jak sam skrót wskazuje, oni wiedzą jaki ich los czeka i nic z tym nie mogą zrobić!
pewnie szybciej niż się spodziewają, to co z resztą napisałem. Nie znam nikogo, wygląda jak łapanka, ze względu na ich położenia nie mam ochotę w ogóle coś więcej dodawać, Plemię nie ma brawa bytu i odpadnie jako pierwsze. Największe co osiągną na tym świecie że znajdą się na jakieś analizie.

Ocena położenia 0/10
Ocena umiejętności 0,5/10 (może uda się przejąć Barbarki)
Ocena plemienia 0/10
Predykcja: XDD

NIEŁAD, czyli jaki ładnie można mieć ład w ułożeniu!
Jeden z dwóch faworytów do wygrania ćwiartki, mają kilku mocnych graczy, ale i naprawdę można by powiedzieć że wybitne położenie, są za plecami wszystkich, siedzą sobie na obrzeżach mając naprawdę kilka dobrych graczy.
Jednak może nie być aż tak kolorowo ze względu właśnie na położenie które wskazuje że duża część osób jest z rekrutacji( na ćwiartkę może wystarczyć, na Jutro czy Magi już nie). Standardowo najwięcej tutaj mogą zyskać dyplomacja, jednak patrząc na ustawienia że do dwóch miesięcy muszą zrobić skład do wygranej, który musi pokonać faworytów.. osobiście wydaje mi się że nie będą mieć takiej jakości w tych graczach. Wiec może połączenie się za półtorej miesiąca z następna ekipa?
Minus w położeniu to część ich zachodu która może nie mieć szans w starciu z Jutrem/Magami, chyba że będą ich dźgać łyżka w plecy. Potrzeba jak najszybciej zająć te obrzeża i skupić się na ich wschodnich stronach.
Ocena położenia 9/10
Ocena umiejętności 6/10
Ocena plemienia 7/10
Predykcja: wygranie ćwiartki, zajęcie dużej części ważnego terenu dla świata, jednak mogą nie mieć jakości by powalczyć z mocniejszymi plemionami.


Na koniec drugi faworyt tej ćwiartki, będzie też to ostatnie plemię opisanej w pierwszej fazie analizy gdyż reszta będzie albo na innej ćwiartce opisana, albo nie mam zdania o plemieniu, gdyż za 2-3 tygodnie może ich nie być.

Klasa, czyli topowy frontowiec, bardzo głośni rekrutancji i Multikonta.

Mają jednego z moich braci, którego uważam że najlepszego frontowca z którym kiedykolwiek miałem przyjemność grać, Benek. Mają też Moxi i Jonego, z którym miałem zaszczyt grać w jednym plemieniu, którzy dużo dla mnie znaczą i o których ciężko mi źle powiedzieć. Jednak ostatnio wydarzyło się na tyle że i do mnie doszły negatywne słuchy, które mogą im przeszkodzić na tym świecie. Bo czy łatwo będzie się dogadać po tym co wydarzyło się właśnie u ów rekrutantow, z nimi na potencjalna współpracę ku wygranej?
Jesli Benek gra na poważnie i na froncie będzie miał ludzi którzy będą grać pod niego, a on sam będzie miał na tyle czasu to wierzę że mogą zająć daleko, może i to oni wygrają ćwiartkę, jednak widok niektórych Multikont(może nie multi) razi mnie w oczy, niby mają fenomenalnych graczy, ale jest ich na jeden czlon, wątpię że reszta może mieć jakość by po dwóch miesiącach będąc w gorszych członach pomogą głównemu by ten wygrał. Myślę że cwiartke wygrają, ale co dalej? Czy będzie plemię które się z nimi dogada na koniec?
Jak dla mnie, są głównymi faworytami ćwiartki, ale na wina to może być za mało, są do cholery rozstawieni po całym kontynencie.
Ocena położenia 8/10
Ocena umiejętności 7,5/10(dałbym że Benka 8, ale nie wiem czy ma czas i chęci)
Ocena plemienia 7,5/10.
Predykcja: nie znacznie daje więcej szansy na wygranie ćwiartki, nie będą mieć poważnej wojny przez długi czas, ale nie mają pewnych członów. By były lojalne i mocne do końca. Na wygranie świata to za mało, na ten moment.

Ocena plemion:
1.
8/10 KLASA
2. 7,5/10 NieŁad
3. 3/10 CREW
4. 0/10 GG

Podsumowanie: walka między Klasa, a NieŁad, położenie lepsze ma NieŁad, jednak Klasa ma większe predyspozycje do szybszego zajęcia kontynentu, gdyż są już na jej całości w mniejszych ilościach, NieŁad mają obrzeża, jednak część jest za plecami Jutra, wiec ta część nie będzie miała szans zrobić tyle, ile ich wschodnia część. Crew ma szansę pomóc komuś wygrać, dogadując się z jedną ze stron.
Klasa win ćwiartki
NieŁad zajęcie obrzeża, być może dobra walka przyszłościowo przy dobrej dyplomacji.


Bardzo dobra analiza!
Brawo.
Warto wrzucić jakieś mapki, które są na forum, żeby nie trzeba było zaglądać w inny wątek i patrzeć o jakie plemię chodzi. Tu jeden kolega robi świetne codziennie aktualizując. Może skorzystaj?

Rozpoczynam jednak tradycyjnie polemikę.
Wojna/walka czy jakieś nawet pojedyncze szturchnięcia między NIEŁAD a KLASYK będą absurdem i debilizmem.
Założyciele tych dwóch plemion, muszą wejść w bardzo bliską współpracę, bez granic, wiosek pełno starczy dla każdego, jak jeden organizm a następnie po upływie jakiegoś czasu połączyć oba twory.
Oczywiście, przy założeniu, że chcą tutaj pograć. Biorę pod uwagę przy tej ocenie konkurencję z jaką się będą w przyszłości zmagać.
Oczywiście, mogą sobie udowodnić kto ma większego plemiennego siurka, co doprowadzi do tego, że ostatecznie ktoś wygra, ale stracą tyle czasu i szansy na rozwój, że zwycięzca tego starcia zostanie chwilę później zeżarty przez masówkę Jutra bądź UWU.
A zwłaszcza jeśli UWU i Jutro wejdą w jakąś formę współpracy, czego wykluczyć nie można.

Myślę, że innym plemionom na mapie, które myślą w długiej perspektywie o grze przeciwko Jutrasom, też powinno zależeć na układzie Klasyk- Nieład
 

markopolo19

Szlachcic
Wynik reakcji
3.786
Z skąd wniosek czy jest trafna czy nie, skoro ocenić będzie można tak naprawdę za miesiąc?
Nie podoba się, to nie trać czasu i nie czytaj lol
 

DeletedUser209074

Guest
Z skąd wniosek czy jest trafna czy nie, skoro ocenić będzie można tak naprawdę za miesiąc?
Nie podoba się, to nie trać czasu i nie czytaj lol

Dlaczego się denerwujesz?
Chłop ma prawo do swojej oceny. Jeśli nie jesteś gotów mierzyć się z krytyką, to opublikuj na prywatnym forum.

Też uważam, że rokowania względem wojny Nieład - Klasyk są źle przedstawione, bo nie wierzę w taką głupotę obu tych tworów.
 

markopolo19

Szlachcic
Wynik reakcji
3.786
Właśnie jadę sobie pociągiem, wiec i mam chwilę by przedstawić Wam przez mało kogo oczekiwana analizę kolejnej ćwiartki!
Wybrałem równie małą(w ilości w niej plemion) co już dużo bardziej ciekawą.

Południowy-zachód proszę państwa, czyli kokainen, samba, Messi i inne takie ciekawe rzeczy!

Uwaga!! ALERT Kopiuj Wklej!

https://forum.plemiona.pl/
Czołem!

W spoilerze powinnien być tekst który pisałem na początku każdej analizy - wyjaśniający, jednak nie dam spoilerów bo ćwiartka na tyle słaba, że będzie to ekspresowa jej analiza.

Spoiler tutaj początek
A więc na wstępie chciałbym powiedzieć że moje analizy nie są na najwyższym poziomie, kilka ich napisał (przestałem liczyć[serio dalej nie wiem ile ich napisałem]), wszystkie, w większości trafne(ostatnio mniej przezemnie, Mavelina, niezniszczalne GO i Bulwę cudotwórcę) nawet jeśli pojawiały się tam kontrowersyjne oceny plemion i ich przyszłości. Nie oczekujcie że analizy Wam się spodobają, bo mam ciężki język, i pisze wszystko w jednym ciągu po zapoznaniu się z mapą, listą członków i znajomości/bądź z jej brakiem ludzi grających w danym plemieniu. Nie pisałem z żadnym plemieniem o niczym poważnym, więc nie będę też strzelał w dyplomacje jaka panuje, bardziej postaram się wmówić jaka jest, bądź jaka moim zdaniem byłaby najlepsza (jedynie co potrafie w tej grze to ustawić dyplomacje na wina, założycielem i graczem jestem słabym :(

Analizy powstały dzięki pomocy brata @FabcioZiomekPL, które przygotował dla nas mapki, i z nimi będę pisał swoje wywody. Serio, tutaj go nawet o to poprosiłem, bym mógł je napisać, dodał ostatnio nowe mapy Nie prosiłem go, ale mam nadzieję że je doda po prostu..

Gdyby ktoś się zastanawiał po co.. to takie intro słabej analizy by nie okazało się że jak wkleje ile napisałem liter, to wyjdzie słaba liczba.
Dobra, letsgo!

Żeby trochę stłumić swój, Twój, nasz zapał do analizy tej ćwiartki trzeba zaznaczyć że są tu 3 mocne plemiona, a później nic, a i nawet nicość ciężko tu zauważyć, bo po za tym pięknym kotłem nie ma tu nic więcej, taki Sosnowiec, Bydgoszcz. Najlepsze że jedno z tych plemion w zasadzie mogło by równie dobrze być opisane w poprzedniej analizie, nie fart tylko że cała trójka styka się wiadomo czym, wiec i zależało mi by opisać je w tej jednej analizie.

UWU, czyli jak nieproszonym mozna wejść sam kocioł tego świata..

bo dobra, o ile są większe kocioły, tak prawdopodobnie nigdzie indziej na tym świecie nie ma go aż na takim poziomie. Nie koniecznie są tutaj moje ulubione plemiona ale trzeba oddać im to, że wszystkie mają jakość by walczyć o najwyższe cele. Niestety omawiane przezemnie plemię oceniam najgorzej, ale nie tyle że po prostu uważam że są słabe, a o tyle że są dla mnie jedna wielką niewiadomą. Co w zasadzie może wyjść im na +, mają ogarniętych ludzi w radzie, którzy jak np Szumix zebrał już gdzieniegdzie wiedzę jak bawić się w topowych plemionach (chyba że się mylę?), Kace osobiście nie znam, ale liczę że łeb na karku jest cały czas.
Najciekawsze w tym plemieniu jest to, że równie dobrze mogło by wylądować gdzie indziej, a pewnie nikt by na to specjalnie nie narzekał. Po prostu wylądowali w nieodpowiednim miejscu.
Przejrzałem na szybko człony, nie kojarzę prawie nikogo, jednak zagłębiająć się w losowe osoby trzeba przyznać że jest kim tam rządzić. Dużym atutem jest napewno ich położenie względem tej trójki plemion, od wschodu nie graniczą z nikim, a i od swojego zachodu raczej nie są głównym celem tam, co podejrzewam mogą wykorzystać jako dogadanie się z jedną ze stron przeciwko drugiej (Strzelam z Magami soj, w bukmacherce nie byłoby na to dużego kursu).

Ocena położenia: 8/10 (jak na ten kociołek mają duże możliwości)
Ocena umiejętności: 6,5/10 ( nie znam nicków, więc nie jest to obiektywne)
Ocena plemienia: 7/10

Predykcja: Nie oceniam wysoko szans na wygraną, ale to oni przyczynią się w dużej mierze do zwycięstwa MAGi vs Jutro, chyba że dyplomacja zaskoczy? Potencjalne jeden z dwóch czarnych koni. Mogą zaskoczyć.

MAG, czyli jak pozycja może odegrać kluczową rolę plemienia

Magi miałem przyjemność obserwować na 145 świecie na którym gościnnie się pojawiłem. Nie trwało to na tyle długo by wiarygodnie ocenić plemię, jednak na tyle by miło mnie zaskoczyli.
Osobiście dla mnie potencjalnie mógłby to być jeden z faworytów, jednak ich pozycja jest tragiczna, bo o ile wojna z Jutro jest nieunikniona, tak nawet sojusz z UwU może ich nieco przyblokować, wszystko zależy od dyplomacji i od tego jakie w niej będą założenia przy potencjalnym rozwoju. Nie zdziwię się gdy dyplomacja będzie ala PUK vs Sezamki z 170, czyli dogadać się z każdym byle zjechać Jutro, a później zobaczymy co z sojusznikami. Im szybciej zjada Jutro, tym większymi faworytami mogą być, bo siłę rażenia to oni mają. Ale pozdro zjechaniem 270 osób *(stan z 3 dni temu)*. Dogadać się nie można, zjechanie o ile się uda będzie czasochłonne. Mimo wszystko kibicuje i o ile będą wstanie rzucić wszystkich z okolicy przeciwko Jutro i później mądrze poprowadzić dyplomację to będą groźni, oj będą.

Ocena położenia: 4/10
Ocena umiejętności 9,5/10
Ocena plemienia 8/10 (lepsze plemię niż wszystkie wcześniej omawiane ale minusowy punkt za położenie)

Predykcja: wygrana wojny z Jutrem, ale kosztem słabego rozwoju względem np Klasy.
Mogą być jednym z plemion walczących o wygranie. Życzę wytrwałości i nie za mocnego zawrotu głowy panie dyplomato!

Jutro, czyli jak zrekrutować wszystkich w okolicy by nie mieć za dużo wrogów!

Ciężko darzyć plemię sympatią, mam nieodparte wrażenie że mają jakieś szczęście na tych światach, że gdzieś te światy na plecach mocniejszych sojuszników wygrywają. Przez to, mimo tych wygranych światów, dalej nie potrafię ich ocenić na topowe plemię. Jednak..
Może to być po prostu moja nie chęć wobec nich, ale trzeba im oddać że mają wysoką jakość, choćby tu ukłon do kilkoro frontowców z 170. Wiem co potraficie, wiec i wiem że możecie przyczynić się tutaj do wygranej.
Jednak czy uda się to zrobić bez mocniejszego sojusznika? Czy w ogóle uda się tutaj takowego znaleźć?
Zastanawiające jest czy najlepszą taktyka jest "rekrutować wszystko co nie jest jeszcze u wroga", bo o ile może ich to uratować poprzez zajęcie terenów nie zajętych przez inne mocne plemiona, tak automatycznie może też sprawić że więcej plemion będzie przeciwko nim. Rada ich ma spore doświadczenie więc zdaje się że robią to z premedytacją, z planem na przyszłość.
Potencjalnie dla nich, może to być świat wielka klapa, bo nie wyjść z early/mid game to będzie katastrofa, nawet z tragicznym położeniem powinny mieć na tyle duże doświadczenie i jakość w graczach (przy tej ilości tym prędzej xd) że argument słabego położenia przy przegranej będzie po prostu śmieszne.
Mimo wszystko wierzę że pokażą się z dobrej strony i bez sojusznika pokroju P! Rohan też potrafią wygrać świat (albo chciałbym wierzyć)

Ocena położenia: 3/10
Ocena umiejętności: 8,5/10 (9 bym dał śmiało, ale nie przy 270 graczach, niektórzy to topka w grze)
Ocena plemienia: 8,5/10 (poziom Magów, ale wygrane światy muszą dać im wyższa ocenę)

Predykcja: Zbyt duża rekrutacja niepewnych osób przegra im świat. Zbyt duży odsetek gorszych graczy nie da jakości przeciwko Magom. Nadzieja zajęcia prężnie zachodu gdzie brak poważnych zdaje się plemion. Mimo wszystko prawdopodobne wojny z każdym w okolicy szybciej przyniesie porażkę.**

**Predykcja, wiem że Jutro ma jakość by z tego wyjść

Ocena Plemion

1. 8,5/10 Jutro
2. 8/10 MAG
3. 7/10 UwU

Podsumowanie: Jutro vs MAG & UwU, inaczej być nie może, jeśli będzie to ktoś nie umie w dyplomację albo lubi stopować rozwój swoim ludziom. Stawiam na Magi z UwU, ale nie byłbym zdziwiony gdyby Jutro wymyśliło by coś, by z tego wyjść i wygrali tą wojnę. Wtedy Bulwa with Playersi ententaiment coming.


później z edytuje literówki, składnie itp
wiec proszę o nie narzekanie na to misie
 
Do góry