Analiza świata by ©Qorny

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
UP UP dzięki za wrzutkę

Ja nie wiem ile tu pogram. Jedyne co mi szkoda to Węgrów bo wstyd jak luj za Polaków. Skrypty / boty / darmy / krety. Nie ma co się chwalić na międzynarodówce i może lepiej żeby się z tym za granicą nie pokazywać :p
 

.MartinS

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.272
A potem przyjdzie Delma po takim ogorkowym swiecie do Ciebie na forum i wypisuja jacy to oni nie sa zajebisci :p
No i tak to juz jest z nimi.
A Delmy nie znasz z 137?
To szkoda, mieli przewage z Techami i reszta a dostali po lbie :p
I od tego czasu graja ogorkowe swiaty i obracaja kota ogonem xD
Delma na 137 nie mogła poradzić sobie z PiSką i ich przejść dostatecznie szybko. Ogólnie Delma, Rohan itd to taki mid tier jak dla mnie. Zawsze raczej ugrają ćwiartkę, a co potem to różnie. Ale to sporo takich ekip jest oczywiście.
Koledzy, odnoszę wrażenie, że nieporównywalnie częściej zdarza mi się czytać o waszym zwycięstwie w wielkim stylu na 137, niż o naszym narzekaniu jak wyglądał tamten świat. To może kilka punktów dotyczących tamtego świata w celu przypomnienia sobie, jak to wyglądało:
  • Po zwycięskiej stronie znalazły się: P! (4 wygrane światy na tamten moment), PiSka (2 wygrane), SSS (2 wygrane) i później też Wojsen
  • Delma wchodząc na świat miała jeden wygrany świat, wszystkie pozostałe plemiona przeciwko, którym graliście, jeśli dobrze pamiętam 0
  • P! i PiSka weszły w świat z podpisanym sojkiem, a SSS zostało podpisane w dość wczesnej fazie świata
  • Do czasu upadku Art na świecie istniały 3 koalicje
    • Wojsen, Art
    • Delma, Tech i małe Legend wchłonięte do Tech
    • SSS, P!, PiSka
  • Także wybraliście dyplomację #łatwo i podpisaliście się w gronie faworytów
  • P! do finałowej rozgrywki przeszło po obronie przed Tech, rekrutacji Jerry i kosie nomen omen Kosy
  • Ciągle powtarzacie, że nie poradziliśmy sobie z Piską, no to sprawdźmy - poważniejszy front między Piską a Delmą miał miejsce mniej więcej od kwietnia 2019 do września 2019, twstats mówi, że statystyki przejęć wyglądały wtedy następująco: Delma 1856 vs Piska 769, gdzie poza frontem z Piską mieliśmy tez front z Wojsen i przez jakiś okres Piska była dodatkowo deffowana przez SSS
  • Świat był pełny sztucznego zagęszczania, w każdym plemieniu trafiały się takie gagatki. W ostatecznym rozrachunku przyczyniło się to do zahamowania upadku PiSki i P!. To zagęszczanie nie było nawet ukrywane. Nietrudno na mapie znaleźć niecodziennie zagęsczony teren P!
Jeśli tak wygląda zajebiste wygrywanie światów i wasze nieogórkowe światy, to wolę już grać nasze ogórkowe, na których okazuje się, że giełdowe czy nonameowe plemiona piszą akcje lepsze od takiej PiSki, ale już nieco gorzej rozwiązują człony wrogów od takiego P!. :oops:

1710282791239.png
1710283037937.png
1710283191441.png

P.S. @Kanarinios. chyba nadal masz uraz po wywozie na jedynej naszej akcji w was, gdzie nie odbiłeś choćby jednej wioski :rolleyes:
1710284769943.png
 
Ostatnia edycja:

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
Koledzy, odnoszę wrażenie, że nieporównywalnie częściej zdarza mi się czytać o waszym zwycięstwie w wielkim stylu na 137, niż o naszym narzekaniu jak wyglądał tamten świat. To może kilka punktów dotyczących tamtego świata w celu przypomnienia sobie, jak to wyglądało:
  • Po zwycięskiej stronie znalazły się: P! (4 wygrane światy na tamten moment), PiSka (2 wygrane), SSS (2 wygrane) i później też Wojsen
  • Delma wchodząc na świat miała jeden wygrany świat, wszystkie pozostałe plemiona przeciwko, którym graliście, jeśli dobrze pamiętam 0
  • P! i PiSka weszły w świat z podpisanym sojkiem, a SSS zostało podpisane w dość wczesnej fazie świata
  • Do czasu upadku Art na świecie istniały 3 koalicje
    • Wojsen, Art
    • Delma, Tech i małe Legend wchłonięte do Tech
    • SSS, P!, PiSka
  • Także wybraliście dyplomację #łatwo i podpisaliście się w gronie faworytów
  • P! do finałowej rozgrywki przeszło po obronie przed Tech, rekrutacji Jerry i kosie nomen omen Kosy
  • Ciągle powtarzacie, że nie poradziliśmy sobie z Piską, no to sprawdźmy - poważniejszy front między Piską a Delmą miał miejsce mniej więcej od kwietnia 2019 do września 2019, twstats mówi, że statystyki przejęć wyglądały wtedy następująco: Delma 1856 vs Piska 769, gdzie poza frontem z Piską mieliśmy tez front z Wojsen i przez jakiś okres Piska była dodatkowo deffowana przez SSS
  • Świat był pełny sztucznego zagęszczania, w każdym plemieniu trafiały się takie gagatki. W ostatecznym rozrachunku przyczyniło się to do zahamowania upadku PiSki i P!. To zagęszczanie nie było nawet ukrywane. Nietrudno na mapie znaleźć niecodziennie zagęsczony teren P!
Jeśli tak wygląda zajebiste wygrywanie światów i wasze nieogórkowe światy, to wolę już grać nasze ogórkowe, na których okazuje się, że giełdowe czy nonameowe plemiona piszą akcje lepsze od takiej PiSki, ale już nieco gorzej rozwiązują człony wrogów od takiego P!. :oops:

View attachment 60774
View attachment 60776
View attachment 60777

P.S. @Kanarinios. chyba nadal masz uraz po wywozie na jedynej naszej akcji w was, gdzie nie odbiłeś choćby jednej wioski :rolleyes:
View attachment 60782

Siema @.MartinS to tak, na to na co mogę odpowiedzieć:
1. Deff SSS poszedł pod PiSkę ale późno, najpierw na naszą północ gdzie biliśmy się w ogromnej stracie (a raczej broniliśmy), potem do P!, potem dopiero pod PiSkę. Deffa było od zarąbania, to prawda, bo siedziałem tam na zaście kilka razy ale wcześniej tego deffa nie było więc dlatego napisałem że nie zjedliście PiSki dostatecznie szybko (zanim przybyła odsiecz w postaci deffa).
2. Sztucznego zagęszczania w SSS nie było, a przynajmniej żadnego o jakim wiedziała Rada bo nie potrzebowaliśmy takich zagrywek, tej wioski co wstawiłeś ja przynajmniej nie kojarzę więc pewnie respiła się na mapie i była podbijana od nas.
3. Co do dyplo to mieliśmy swoje głosowania i niech zostaną one w ciszy do dzisiaj :p Czy to łatwa dyplomacja to każdy oceni sobie sam. Równie dobrze mogliśmy wjechać Playersom w plecy i szczycić się tym że szybko ich zjedliśmy na czwartego. Wybraliśmy za to drogę gdzie mieliśmy front północ południe przez większość serwera. Tak zdecydowała Rada, gracze, dowódcy, chociaż nie każdemu się to podobało bo P! miało wielu wrogów ;]

Większość Sezamków ocenia ten serwer najlepiej (najlepsza atmosfera, najlepsza walka) i nam to wystarcza ! Była fajna walka i to trzeba pamiętać <boks>

PS. Delma była w przegranej sytuacji bo wszystko zmienił upadek lub przegrana Art vs SSS. Myślę, że warto to dodać żeby chociaż minimalnie zrobić dupochron Delmiakom, pozderki :D
 

.MartinS

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.272
Siema @.MartinS to tak, na to na co mogę odpowiedzieć:
1. Deff SSS poszedł pod PiSkę ale późno, najpierw na naszą północ gdzie biliśmy się w ogromnej stracie (a raczej broniliśmy), potem do P!, potem dopiero pod PiSkę. Deffa było od zarąbania, to prawda, bo siedziałem tam na zaście kilka razy ale wcześniej tego deffa nie było więc dlatego napisałem że nie zjedliście PiSki dostatecznie szybko (zanim przybyła odsiecz w postaci deffa).
2. Sztucznego zagęszczania w SSS nie było, a przynajmniej żadnego o jakim wiedziała Rada bo nie potrzebowaliśmy takich zagrywek, tej wioski co wstawiłeś ja przynajmniej nie kojarzę więc pewnie respiła się na mapie i była podbijana od nas.
3. Co do dyplo to mieliśmy swoje głosowania i niech zostaną one w ciszy do dzisiaj :p Czy to łatwa dyplomacja to każdy oceni sobie sam. Równie dobrze mogliśmy wjechać Playersom w plecy i szczycić się tym że szybko ich zjedliśmy na czwartego. Wybraliśmy za to drogę gdzie mieliśmy front północ południe przez większość serwera. Tak zdecydowała Rada, gracze, dowódcy, chociaż nie każdemu się to podobało bo P! miało wielu wrogów ;]

Większość Sezamków ocenia ten serwer najlepiej (najlepsza atmosfera, najlepsza walka) i nam to wystarcza ! Była fajna walka i to trzeba pamiętać <boks>

PS. Delma była w przegranej sytuacji bo wszystko zmienił upadek lub przegrana Art vs SSS. Myślę, że warto to dodać żeby chociaż minimalnie zrobić dupochron Delmiakom, pozderki :D
Nie zjedliśmy dostatecznie szybko, bo zjadając po 60-100 wiosek na akcjach od Piski i łącznie 1000 wiosek w okresie, o którym napisałem wcześniej, trzeba było się liczyć z tym, że Piska zyskała w międzyczasie kilkaset wiosek ze sztucznego zagęszczania. Samo plemię "Beka z kojumem" to 300 darmowych wiosek, a nie wszystkie wioski ze sztucznego trafiały tam.

Jakbym miał wskazywać zwycięzcę tego świata to byłoby to SSS. Deffowanie P!, deffowanie Piski, i złamanie Artów, które zadecydowało o losie świata. Druga sprawa, że w Artach po zniknięciu 4-5 frontowców, którzy nosili front na plecach, nie ostał się dosłownie żaden xD Gdyby tam byli jacykolwiek ludzie do grania to może nasz lot pod front z wami nie skończyłby się takim wypaleniem. Przy czym dla SSS ten świat też nie był szczególnie ciężki, bo nie było nawet okresu, w którym musieliście się jakoś bardzo bronić - RO 119,511,269 według TwStats to wynik strasznie ubogi.

U nas dalej po tym skoku kontynent dalej są memy z graczy Artów. Brało się tam zasta na dzień, właściciel nie wracał przez 2 tygodnie, konto już ładnie śmigało i było rozbierane. Wtedy właściciel wracał cały na biało, tylko po to, żeby tego samego dnia dać sobie rozbić mobila i stracić 3 wioski.

Dograłem po tamtym świecie 3 inne i porównując, ten 137 świat nie był wcale super ciężki do wygrania. Miał potencjał, żeby taki być, a tak naprawdę skończył się po 9 miesiącach od startu zwycięstwem 4 plemion (dwóch uwzględnionych w blaszce).
 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
Na RO na TW Stats to nie ma co patrzeć haha. Decydujące losy świata były rozgrywane w mid game, po za tym to RO / RA to tak się sztucznie nabija pod koniec świata że nie trzeba nic komentować <cisza> Mam gdzieś filmy jeszcze z tamtych czasów, niestety bez dokładnych statystyk wioskowych ale nasza północ przez jakiś czas to było 1500-2000 wiosek SSS vs 4500 atakujących ;/ Zresztą wystarczy wziąć graczy z tamtych frontów i tyle w temacie <szampan> Kilku nie dało wtedy rady utrzymać presji w obronie i uciekali hop hop po za gierkę <tuptup> Czekam na Kanara bo pewnie też coś zarzuci ciekawego
 

pszyps.

Łucznik
Wynik reakcji
679
Koledzy, odnoszę wrażenie, że nieporównywalnie częściej zdarza mi się czytać o waszym zwycięstwie w wielkim stylu na 137, niż o naszym narzekaniu jak wyglądał tamten świat. To może kilka punktów dotyczących tamtego świata w celu przypomnienia sobie, jak to wyglądało:
  • Po zwycięskiej stronie znalazły się: P! (4 wygrane światy na tamten moment), PiSka (2 wygrane), SSS (2 wygrane) i później też Wojsen
  • Delma wchodząc na świat miała jeden wygrany świat, wszystkie pozostałe plemiona przeciwko, którym graliście, jeśli dobrze pamiętam 0
  • P! i PiSka weszły w świat z podpisanym sojkiem, a SSS zostało podpisane w dość wczesnej fazie świata
  • Do czasu upadku Art na świecie istniały 3 koalicje
    • Wojsen, Art
    • Delma, Tech i małe Legend wchłonięte do Tech
    • SSS, P!, PiSka
  • Także wybraliście dyplomację #łatwo i podpisaliście się w gronie faworytów
  • P! do finałowej rozgrywki przeszło po obronie przed Tech, rekrutacji Jerry i kosie nomen omen Kosy
  • Ciągle powtarzacie, że nie poradziliśmy sobie z Piską, no to sprawdźmy - poważniejszy front między Piską a Delmą miał miejsce mniej więcej od kwietnia 2019 do września 2019, twstats mówi, że statystyki przejęć wyglądały wtedy następująco: Delma 1856 vs Piska 769, gdzie poza frontem z Piską mieliśmy tez front z Wojsen i przez jakiś okres Piska była dodatkowo deffowana przez SSS
  • Świat był pełny sztucznego zagęszczania, w każdym plemieniu trafiały się takie gagatki. W ostatecznym rozrachunku przyczyniło się to do zahamowania upadku PiSki i P!. To zagęszczanie nie było nawet ukrywane. Nietrudno na mapie znaleźć niecodziennie zagęsczony teren P!
Jeśli tak wygląda zajebiste wygrywanie światów i wasze nieogórkowe światy, to wolę już grać nasze ogórkowe, na których okazuje się, że giełdowe czy nonameowe plemiona piszą akcje lepsze od takiej PiSki, ale już nieco gorzej rozwiązują człony wrogów od takiego P!. :oops:

View attachment 60774
View attachment 60776
View attachment 60777

P.S. @Kanarinios. chyba nadal masz uraz po wywozie na jedynej naszej akcji w was, gdzie nie odbiłeś choćby jednej wioski :rolleyes:
View attachment 60782


Dostęp do obrzeży P! Udostępniło dopiero JOJO, a nie kosa.
 

.MartinS

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.272
Na RO na TW Stats to nie ma co patrzeć haha. Decydujące losy świata były rozgrywane w mid game, po za tym to RO / RA to tak się sztucznie nabija pod koniec świata że nie trzeba nic komentować <cisza>
Nie no, o ile zdarza się sztuczne nabijanie RO dla jednej/dwóch osób ze względu na blachy pokonanych to finałowy etap już nie przynosi tyle RO dla zwycięskiego plemienia, raczej minimalne wartości.

Natomiast sprawdziłem jeszcze raz to niestety TWStats pokazuje RO plemienia jako sumę RO finałowych członków, także prawdziwej wartości RO nie poznamy, co nie zmienia faktu, że nie musieliście bronić się jakoś dużo na tamtym świecie.

Dostęp do obrzeży P! Udostępniło dopiero JOJO, a nie kosa.
Racja, dzięki, tam było na tyle dużo zmian i nazw, że nigdy nie mogę spamiętać jaką rolę miały Kosa/Jojo/Piramida. Z tego co pamiętam to pojedyncze osoby z tych plemion trafiły w pewnym momencie nawet do oddalonego o dwa kontynenty Art xD
 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
Spoko, ja pamiętam jakie były jaja z tymi blachami za RA / RO / RW na 137 na koniec i to zdecydowanie nie były 2 osoby ;) Zresztą każda taka blacha jest nic nie warta.
 

Kanarinios.

Szlachcic
Wynik reakcji
7.524
Koledzy, odnoszę wrażenie, że nieporównywalnie częściej zdarza mi się czytać o waszym zwycięstwie w wielkim stylu na 137, niż o naszym narzekaniu jak wyglądał tamten świat. To może kilka punktów dotyczących tamtego świata w celu przypomnienia sobie, jak to wyglądało:
  • Po zwycięskiej stronie znalazły się: P! (4 wygrane światy na tamten moment), PiSka (2 wygrane), SSS (2 wygrane) i później też Wojsen
  • Delma wchodząc na świat miała jeden wygrany świat, wszystkie pozostałe plemiona przeciwko, którym graliście, jeśli dobrze pamiętam 0
  • P! i PiSka weszły w świat z podpisanym sojkiem, a SSS zostało podpisane w dość wczesnej fazie świata
  • Do czasu upadku Art na świecie istniały 3 koalicje
    • Wojsen, Art
    • Delma, Tech i małe Legend wchłonięte do Tech
    • SSS, P!, PiSka
  • Także wybraliście dyplomację #łatwo i podpisaliście się w gronie faworytów
  • P! do finałowej rozgrywki przeszło po obronie przed Tech, rekrutacji Jerry i kosie nomen omen Kosy
  • Ciągle powtarzacie, że nie poradziliśmy sobie z Piską, no to sprawdźmy - poważniejszy front między Piską a Delmą miał miejsce mniej więcej od kwietnia 2019 do września 2019, twstats mówi, że statystyki przejęć wyglądały wtedy następująco: Delma 1856 vs Piska 769, gdzie poza frontem z Piską mieliśmy tez front z Wojsen i przez jakiś okres Piska była dodatkowo deffowana przez SSS
  • Świat był pełny sztucznego zagęszczania, w każdym plemieniu trafiały się takie gagatki. W ostatecznym rozrachunku przyczyniło się to do zahamowania upadku PiSki i P!. To zagęszczanie nie było nawet ukrywane. Nietrudno na mapie znaleźć niecodziennie zagęsczony teren P!
Jeśli tak wygląda zajebiste wygrywanie światów i wasze nieogórkowe światy, to wolę już grać nasze ogórkowe, na których okazuje się, że giełdowe czy nonameowe plemiona piszą akcje lepsze od takiej PiSki, ale już nieco gorzej rozwiązują człony wrogów od takiego P!. :oops:

View attachment 60774
View attachment 60776
View attachment 60777

P.S. @Kanarinios. chyba nadal masz uraz po wywozie na jedynej naszej akcji w was, gdzie nie odbiłeś choćby jednej wioski :rolleyes:
View attachment 60782

W Koalicji Delma/Tech/Legend trzeba dopisac jeszcze plemie Kuosa Jojo, które było na dole przy Techach.
No i Stefany od poludnia/poludniowego zachodu.
Z zachodu przy P! bylo jeszcze jedno plemie, nie pamietam nazwy niestety ale ich bym nie liczył juz do tej koalicji.

Po jakim wchlonięciu plemienia Jerry? my ich nie rekrutowalismy, tylko przejmowalismy.
Jojo nie wbilo tam kosy, tutaj @Kuosik by sie musial szerzej wypowiedziec.

Sztuczne zageszczanie wynikło glownie z tego, ze na poczatku swiata ekipy od nas uciekły między innymi wlasnie arty i wojseny.
Tutaj tego nie bronie, bo wiadomo.

Komu rozwiazalismy jakis czlon na swiecie 137? bo cos mnie chyba ominelo.
Ja w Pisce bralem duzo zastów na obrone z aragornem, a jeszcze musialem u nas brac bo caly czas musielismy sie bronic i wiadomo nie kazdy mial czas ciagle siedziec.
W P! rozpisywalem akcje i zajmowalem sie tez deffowaniem z aragornem po tym jak Bulwa przepadl.
LEGEND zostalo wchloniete przez Techy dopiero w momencie ich upadku po 1 akcji od nas, gdzie podbilismy im jakos +/- 200 wiosek.
To był moment w ktorym postanowilismy zaryzykowac i w koncu uderzyc, bo caly czas sie bronilismy - sytuacja tego wymagala po prostu :p i ciezko było wyprowadzic jakas ofensywe.
W SSS rowniez bralem zasty na ich akcje offensywne na Arty, nawet chyba siedzialem u @Qorny v2 i na kilku innych kontach, rowniez w momencie kiedy SSS przelamalo Arty.
SSS mialo moim zdaniem duzy wklad w wygranie tego swiata, bo deffowali Piske i pozniej rowniez nas.
Natomiast frontowo najwieksza role odegralo P! w przelamaniu wrogów. Piska rowniez dolozyla swoja cegielke, bo jednak wytrzymali wasz napór, a wszyscy wiemy w jakim stanie Piska sie tam znajdowala po waszej offensywie, ktora nie nalezala do slabych - bo akcje akurat robiliscie konkretne i to wam nalezy przyznac.
Z tego wszystkiego uwazam, ze jako Delma mieliscie najlepsze polozenie, po prostu opór ludzi doprowadził do tego, ze finalnie to my wygralismy swiat.
Dlatego szacunek dla wszystkich, którzy dotrwali tam do końca, pomagali na zastach i w duzej mierze przyczynili sie do zwyciestwa na tym swiecie.


"P.S. @Kanarinios. chyba nadal masz uraz po wywozie na jedynej naszej akcji w was, gdzie nie odbiłeś choćby jednej wioski :rolleyes:"

Co tej prowokacji, to te wioski ktore mi tam padly (13) byly bez obstawy i były to diody, które wbiłem na Legend na północy.
Wy wlecieliscie Full offami na przemian z Full offami z grubymi, wiec jak mialem takie cos utrzymac nie majac praktycznie w nich deffa i podkreslam to były DIODY wbite na Legend.
Odbitki mialem poslane, ale po prostu sie rozbiły bo tam była kratka w kratke z wrogiem, wiec w chwile deff dochodził.
Ja musialem klinowac offami i tym co sie ostalo w tych wioskach.
Wy tam chyba rzuciliscie po 30+ offów na wies, wiec takie cos bylo nie do obronienia w naszej sytuacji gdzie deff stał caly na poludniu przy Techach/Stefanach/Jojo.

Wielki mi wywóz.
Was niestety nie zdazylem jak to nazwales "wywiezc" bo sie skasowaliscie i zostaly po was barbki do przejmowania :p

Tutaj Link do mojego tw, skoro wszyscy mnie tak wywozili xD: https://pl.twstats.com/pl137/index.php?page=player&mode=conquers&id=698705216&type=&pn=-1

Tutaj wstawiam 2 mapki :
Pierwsza jak to koalicyjnie wygladalo na mapie :
Druga mapka wojenna, tutaj są błędy bo wy jako Delma nie walczyliscie z Techami.
Stefany i Jojo rowniez nie biły się z tą ekipą, która jest zaznaczono na różowo na tej 2 mapce.
Nie pamietam juz, czy ta ekipa zaznaczona rozowym kolorem bila sie z Artami i Piska, ale chyba nie.

Zółty Kolor : Arty/Wojseny
Jasny niebieski : Piska
Niebieski : SSS
Zielony : TECHY/JOJO/STEFANY/LEGEND
Różowy : Tu jakas ekipa byla, jak widac po mapie dosyc spora, ale nie pamietam nazwy biła sie z nami P! i bodajze z SSS.
Czerwony : P!
Fioletowy : DELMA


.Screenshot_20240314_150314_Messenger.jpgScreenshot_20240314_150321_Messenger.jpg

Takze ja bym sie kłócił z tą dyplomacja #łatwo o ktorej napisales wyzej, bo widac golym okiem, ze to my nie mielismy tutaj łatwo, zreszta P! jest tutaj w centrum i nie ma nawet skrawka bezpiecznego odcinka i to bez obrzeży.
SSS nie mialo tez za ciekawie bo nie mieli wolnych pleców, przez co nie mogli za szybko dac deffa do Piski i do nas.
Według mnie Delma i Techy miały tutaj najlepsza pozycje do wygrania swiata.
 
Ostatnia edycja:

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
To różowe to nie pamiętam co to było, ale szybko było zjechane do wspólnej granicy z P! Mapki dobrze pokazują że cała koalicja biła się na około praktycznie bo dobrze byłoby tu jeszcze dołożyć kontekst kto w kogo najbardziej bił na prio. Ale to już sobie podaruje bo za długi temat wyszedł
 

.MartinS

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.272
W Koalicji Delma/Tech/Legend trzeba dopisac jeszcze plemie Kuosa Jojo, które było na dole przy Techach.
No i Stefany od poludnia/poludniowego zachodu.
Z zachodu przy P! bylo jeszcze jedno plemie, nie pamietam nazwy niestety ale ich bym nie liczył juz do tej koalicji.

Po jakim wchlonięciu plemienia Jerry? my ich nie rekrutowalismy, tylko przejmowalismy.
Jojo nie wbilo tam kosy, tutaj @Kuosik by sie musial szerzej wypowiedziec.
No już na starcie Ci się trochę odleciało. JoJo zmieniło stronę, nie pamiętam szczegółów, to był jednak 2019 rok. A z Jerry wyciągaliście ludzi. Między innymi punktowo top1 gracza w tamtym okresie, a takich graczy było więcej - naliczyłem 15 przejść do SSS/P(link). Było ich na tyle, że plemię Jerry rozpadło się tego samego dnia 7 kwietnia 2019. Niektórzy z tych graczy dograli z resztą z wami świat do końca.

1710445809094.png1710445819236.png

Sztuczne zageszczanie wynikło glownie z tego, ze na poczatku swiata ekipy od nas uciekły między innymi wlasnie arty i wojseny.
Tutaj tego nie bronie, bo wiadomo.
O ile mogło to stanowić jakąś część zagęszczenia tak nie wynika to z tego. Wstępne nie losuje wszystkich wiosek w jednym miejscu. Sztuczne zagęszczanie było na potęgę. W moim przekonaniu dużo gorsze, niż to co odwaliło Speed na S200.

Komu rozwiazalismy jakis czlon na swiecie 137? bo cos mnie chyba ominelo.
Poza pośrednim przyczynieniem się do rozwiązania Jerry nie było na świecie 137 takiego incydentu, co nie oznacza, że nie było go na innych światach. Nie piłem tam do 137 tylko do tego, do czego potrafią się posunąć topowe ekipy.

Pierwsza jak to koalicyjnie wygladalo na mapie :
Druga mapka wojenna, tutaj są błędy bo wy jako Delma nie walczyliscie z Techami.
Stefany i Jojo rowniez nie biły się z tą ekipą, która jest zaznaczono na różowo na tej 2 mapce.
Nie pamietam juz, czy ta ekipa zaznaczona rozowym kolorem bila sie z Artami i Piska, ale chyba nie.

.View attachment 60930
O ile niebieski kolor się zgadza to pozostała część to mapa typu "z dupy". My i Wojseny w tym samym kolorze, gdzie się biliśmy cały świat. Z Artami też nic nie mieliśmy aż do ich upadku, a z tego co kojarzę to Piska miała z nimi PoNa przez jakiś czas. O południu się nie wypowiadam, bo nie wiem czy współpraca między Kosą/Jojo/Piramidą a Jerry istniała.

Druga mapka też z czapy trochę niestety, fronty tam gdzie ich nie było i brak frontów, gdzie były.

Do "wywozu" się nie odnoszę bo był humorystyczny.

Przegraliśmy tamten świat w dużej mierze przez, według mnie, najgorszą decyzję, którą podjęliśmy kiedykolwiek czyli skok na terytorium Artów. Dużo poświęconego czasu na próbę ratunku gównoplemienia oddalonego o kontynent, w którym nikt nie grał. Siedzenie na kilku zastach przez pół wakacji dało się we znaki frontowcom. To w połączeniu z brakiem perspektywy odwrócenia dyplo, kiedy graliście po jednej stronie jako P! + SSS + PiSka + WojSen, i przegrywającym sojusznikiem spowodowało, że podjęliśmy taką, a nie inną decyzję. I mimo kasacji nie uznałbym tamtego świata za słabo rozegrany. Wszystkie fronty jakie mieliśmy wygrywaliśmy. Myślę, że mało osób stawiałoby przed rozpoczęciem tamtego świata, że PiSka wspierana przez inne plemiona (WojSen, deff SSS/P!) będzie przegrywała konfrontację z Delmą.

// Edit
Z tego co słyszę od wspólnych znajomych, to jakby z Kuosem szczerze pogadać, to by mógł sobie przypomnieć o dużej liczbie wiadomości otrzymywanych przed zmianą strony od Bulwy ;)
 
Ostatnia edycja:

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
@.MartinS Dobra, jedna BARDZO ważna wstawka. Ukatrupienie Jerry to była skoordynowana akcja wyciągnięcia około właśnie 12-15 graczy do SSS tworząc z nich sporą wyspę na około 60-65 wiosek. Gracze Ci mieli przejść do nas wcześniej z plemienia które przegrało wojnę z Jerry, jednak ich pozycja spowodowała że padł rozkaz zkitrania się u wroga i przeczekania tematu. Nie pamiętam już dokładnie czy taka była myśl od startu czy wyszła jak oni już tam byli więc żeby mnie tu który za język nie łapał. W każdym razie była to akcja SSS którą zresztą sam koordynowałem od rana bo drugi KO zaspał (a kij nie będę go oznaczał haha). Dziwię się, że o tym nie słyszałeś bo to była gruba akcja wtedy. I tak, to w całości była akcja SSS akurat, która zapoczątkowała upadek Jerry.

Swoją drogą mam trochę dość omawiania tego świata, mimo że bardzo go lubię i dobrze wspominam, więc tyle z historii ode mnie.
Pozderki najserdeczniejsze ! <szampan>
 
Ostatnia edycja:

.MartinS

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.272
@.MartinS Dobra, jedna BARDZO ważna wstawka. Ukatrupienie Jerry to była skoordynowana akcja wyciągnięcia około właśnie 12-15 graczy do SSS tworząc z nich sporą wyspę na około 60-65 wiosek. Gracze Ci mieli przejść do nas wcześniej z plemienia które przegrało wojnę z Jerry, jednak ich pozycja spowodowała że padł rozkaz zkitrania się u wroga i przeczekania tematu. Nie pamiętam już dokładnie czy taka była myśl od startu czy wyszła jak oni już tam byli więc żeby mnie tu który za język nie łapał. W każdym razie była to akcja SSS którą zresztą sam koordynowałem od rana bo drugi KO zaspał (a kij nie będę go oznaczał haha). Dziwię się, że o tym nie słyszałeś bo to była gruba akcja wtedy. I tak, to w całości była akcja SSS akurat, która zapoczątkowała upadek Jerry.

Swoją drogą mam trochę dość omawiania tego świata, mimo że bardzo go lubię i dobrze wspominam, więc tyle z historii ode mnie.
Pozderki najserdeczniejsze ! <szampan>

Szczerze jeden pies kto to zrobił, skoro mieliście sojek i wymienialiście się deffem, bo takie były ustawienia. Ułatwiło to dojście i wam, i P do tamtych obrzeży i zamknięcie jednego z frontów.

Mnie niewywoływanemu też się nie chce o nim gadać. Gdyby nie posty zaczepne to bym pewnie dalej w spokoju śmiał się z darm Speed :rolleyes:
 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
No tak, oczywiście że ułatwiło. Deffowaliśmy północ naszą (gdzie byłem KO i wtedy byłem głównie bezrobotny haha) waląc full na południe + potem akcja o której wspomniałeś. To dość logiczne że musieliśmy zamknąć któryś z frontów bo od tego zależało nasze (i P!) przetrwanie. Jednak deff o którym piszesz poleciał do P! a potem do PiSki dopiero po tym jak pokonaliśmy Jerry do końca na południu i po tym jak sami siebie jakkolwiek na północy zabezpieczyliśmy. Deff pod PiSkę to w ogóle dość późno poleciał.

Kończę temat chociaż fajnie się wspomina ! <jupi>:D
 

apud123

Chłop
Wynik reakcji
69
@.MartinS Dobra, jedna BARDZO ważna wstawka. Ukatrupienie Jerry to była skoordynowana akcja wyciągnięcia około właśnie 12-15 graczy do SSS tworząc z nich sporą wyspę na około 60-65 wiosek. Gracze Ci mieli przejść do nas wcześniej z plemienia które przegrało wojnę z Jerry, jednak ich pozycja spowodowała że padł rozkaz zkitrania się u wroga i przeczekania tematu. Nie pamiętam już dokładnie czy taka była myśl od startu czy wyszła jak oni już tam byli więc żeby mnie tu który za język nie łapał. W każdym razie była to akcja SSS którą zresztą sam koordynowałem od rana bo drugi KO zaspał (a kij nie będę go oznaczał haha). Dziwię się, że o tym nie słyszałeś bo to była gruba akcja wtedy. I tak, to w całości była akcja SSS akurat, która zapoczątkowała upadek Jerry.

Swoją drogą mam trochę dość omawiania tego świata, mimo że bardzo go lubię i dobrze wspominam, więc tyle z historii ode mnie.
Pozderki najserdeczniejsze ! <szampan>

Widzę że nawet moja skromną osobę tu porszuono :)

Nie pamiętam już dokładnie tematu ale tak - sytuacja z przejściem do SSS była omawiana o wiele, wiele wcześniej. Końcowo jeśli dobrze pamiętam to po tym gdy Jerry zadecydowało o rozbiórce siłowej jednego z "moich ziomów" od kilku światów, który był w naszej skromnej "ekipce" (który bądź co bądź później skończył w zwycięskim SSS -a moje wioski pożarł głodny Qorny gdy musiałem skończyć grę) :) - i dopiero wtedy zapadła decyzja o sprzymierzeniu się ostatecznie z Yaqbcem :)
 

Qorny v2

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
3.144
UPDATE SERWERA (pewnie jeden z ostatnich)

Po 1 miesiącu serwera, ranking ekip (subiektywny):

1. Speed
2. Witam
3. N!ki
4. TI
5. APK
6. WYGI

Jak sobie słucham opowieści z każdej z ekip to ilość bociarstwa rośnie, ilość skilla i czasu w dowództwie spada i to dramatycznie.
Pozostaje mi gromkie śmianko że nie ma to jak zebrać 200-300 graczy i nie mieć 2 KO i 2 KD <lol> Ciekawe te plemiona, ciekawe...

100 > 150 > 200 jak na razie

Słyszę też turbo dużo głosów (hehe, jak zawsze) że po 200 koniec, więc jestem ciekawy kto się doturla do świata 250.

Powodzenia w kwietniu, Wesołych Świąt (mimo braku przerwy) ! <jupi>
 
Do góry