Aktualizacja regulaminów działów na światach.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser127278
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser127278

Guest
Drodzy gracze,

zaktualizowaliśmy dzisiaj poszczególne regulaminy działów na światach tj. "Pojedyncze najazdy", "Wojny", "Prezentacje plemion", ponadto został dołączony regulamin do działu "Dyskusje".
Poniżej przedstawiam aktualne regulaminy:

Regulamin działu ”Pojedyncze najazdy”

1. W tytule tematu należy zawsze umieszczać nick oraz tag plemienia (dotyczy to zarówno agresora, jak i obrońcy):
nick [Tag plemienia] vs nick [Tag plemienia].
2. Każdy wklejony raport powinien być czytelny, nie może "rozjeżdżać" strony forum. Raporty należy umieszczać jako screen’y lub skonwertowane konwerterem RW.
Konwerter RW
Niedozwolone jest wklejanie raportów tekstowych.
3. Zabrania się modyfikowania raportów.
Przez modyfikowanie raportu rozumie się m.in. ukrywanie części wojsk, ukrywanie Nicku agresora/obrońcy, wioski agresora/obrońcy. Surowo zakazane jest jakiekolwiek fałszowanie raportów.
4. Osoby, które nie należą do żadnego z plemion, którego dotyczy temat, nie mają prawa wklejać żadnych raportów z bitew.
5. Komentarze w danym temacie muszą być w miarę wyczerpujące. Posty typu "gratulacje", "niezła obrona", "super popis" zostaną skasowane. Nagminne zamieszczanie tego typu postów będzie skutkowało ostrzeżeniem bądź tymczasową blokadą.
6. Tematy, w których brak odpowiedzi ponad miesiąc będą zamykane.
7. Powyższy Regulamin ma charakter szczegółowy, oznacza to, że w kwestiach w nim nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Regulaminu Ogólnego Forum.


--------------------------------------------------------------


Regulamin działu ”Wojny”

1. W tytule tematu należy zawsze umieszczać nazwy oraz tagi plemion uczestniczących w danej wojnie.
2. Każdy pierwszy post nowo założonego wątku musi obowiązkowo zawierać takie informacje jak:
  • nazwy oraz [tagi] plemion uczestniczących w wojnie
  • komu jest wypowiadana wojna i przez kogo
  • powód, datę oraz umówione zasady wypowiedzenia, prowadzenia bądź zakończenia wojny (o ile jakieś uzgodniono)
  • link do odpowiedniego tematu w dziale „Dyskusje”, gdzie można komentować zamieszczane raporty i statystyki
.

Warunkiem zakończenia wojny jest:
  • kapitulacja bądź rozpad jednego z plemion
  • spadek jednego z plemion w rankingu o ogólnym o 15 miejsc
  • inne ustalenia stron zawarte w wypowiedzeniu wojny
.
3. Kolejne posty mają zawierać tylko i wyłącznie raporty (raportom może towarzyszyć opis/wyjaśnienie akcji, których dotyczą) bądź aktualne statystyki wojenne.
4. Każdy wklejony raport powinien być czytelny, nie może "rozjeżdżać" strony forum. Raporty należy umieszczać jako screen’y lub skonwertowane konwerterem RW.
Konwerter RW
Niedozwolone jest wklejanie raportów tekstowych.
5. Zabrania się modyfikowania raportów.
Przez modyfikowanie raportu rozumie się m.in. ukrywanie części wojsk, ukrywanie Nicku agresora/obrońcy, wioski agresora/obrońcy. Surowo zakazane jest jakiekolwiek fałszowanie raportów.
6. Osoby, które nie należą do żadnego z plemion, którego dotyczy temat, nie mają prawa wklejać żadnych raportów z bitew bądź statystyk.
7. Surowo zabronione jest prowadzenie w tym dziale dyskusji i komentowanie sytuacji. Służy on tylko i wyłącznie do wklejania raportów i statystyk.
Wszelkie dyskusje na temat wojny należy prowadzić w odpowiednim temacie w dziale „Pojedyncze najazdy”. Tytuł tematu odpowiadający wojnie musi być identyczny jak ten w dziale „Wojny”.
8. Tematy, w których brak odpowiedzi ponad miesiąc, będą zamykane. W przypadku, gdy po zamknięciu danego tematu któraś ze stron będzie chciała zamieścić nowe raporty/statystyki, należy poinformować o tym moderatora forum danego świata w celu otworzenia tematu.
9. Powyższy Regulamin ma charakter szczegółowy, oznacza to, że w kwestiach w nim nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Regulaminu Ogólnego Forum.


--------------------------------------------------------------


Regulamin działu ”Prezentacje plemion”
1. Niniejszy dział służy tylko i wyłącznie prezentacji poszczególnych plemion. Wklejanie jakichkolwiek raportów jest zabronione, podobnie zakładanie tematów odnośnie poszukiwania plemion bądź zbieranie ekipy na dany świat.
2. Prezentację może stworzyć tylko i wyłącznie członek danego plemienia.
3. Temat należy tytułować nazwą plemienia i tagiem, np. Sycyl Empire [SE]
4. Każda prezentacja obowiązkowo musi zawierać takie informacje, jak:
  • ilość punktów plemienia
  • miejsce danego plemienia w rankingu ogólnym/rankingu agresorów/rankingu obrońców
  • liczba członków plemienia
  • nick założyciela/założycieli
  • określenie kontynentu/kontynentów, na których plemię posiada największą liczbę członków
.
5. Każda prezentacja powinna zawierać ankietę z pytaniem "Jak oceniasz prezentację?" wraz z pięcioma opcjami odpowiedzi od 1 do 5. Brak ankiety skutkuje usunięciem prezentacji.
6. Na prośbę autora, bądź osoby z plemienia której plemię jest prezentowane moderator może otworzyć temat, aby została ona zaktualizowana i odświeżona.
7. Tematy, w których brak odpowiedzi ponad miesiąc, będą zamykane.
8. Powyższy Regulamin ma charakter szczegółowy, oznacza to, że w kwestiach w nim nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Regulaminu Ogólnego Forum.


--------------------------------------------------------------



Regulamin działu ”Dyskusje”
1. Niniejszy dział przeznaczony do dyskusji na tematy związane z bieżącymi sprawami tylko i wyłącznie danego świata.
2. W Dyskusjach zabrania się umieszczania wątków o tematyce odpowiadającej już istniejącym działom, np. "Propozycje dotyczące gry", "Szukam”.
3. Tytuł tematu musi jasno wskazywać na zawartą w nim treść. Wszelkie wątki nazwane "Zobacz!", "Pomocy!" zostaną skasowane.
4. Zabronione jest dublowanie tematów – przed założeniem nowego wątku należy sprawdzić, czy nie ma już podobnego. Jeżeli jest taki temat, ale został zamknięty z powodu nieaktywności, należy skontaktować się z moderatorem działu, który zdecyduje o jego ponownym otwarciu.
5. Tematy, w których brak odpowiedzi ponad miesiąc, będą zamykane.
6. Powyższy Regulamin ma charakter szczegółowy, oznacza to, że w kwestiach w nim nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Regulaminu Ogólnego Forum. Przypominamy zwłaszcza o zakazie nadmiernego spamowania, obrażania innych graczy, rozmawiania na temat banów czy też komentowania pracy administracji.

--------------------------------------------------------------



Prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie zasad na Forum Ogólnym.

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Status
Zamknięty.
Do góry