Światy 191 i 192

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
Drodzy Gracze!

Wszyscy o tym wiedzą, trzeba przyznać im rację:
dzisiaj mamy Dzień Ojca oraz (hurra!) wakacje!
Czy coś jeszcze do tego dorzucić dziś mamy?
Tak! Dwa nowiutkie światy właśnie ogłaszamy!

Dobra, pomalutku, ustalmy bez żartu:
29 czerwca - to termin ich startu!
Szczegóły parametrów i wstępne logowanie?
Już wkrótce: w ten weekend to wszystko się stanie!

 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
ObszarParametrŚwiat 191Świat 192
PrędkośćŚwiat11,25
Jednostki10,8
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraTakTak
Giełda PremiumTakNie
Handlarz na rynkuTakNie
Bonus produkcjiTakNie
Skracanie czasu budowyTakNie
Obniżka kosztów budowyTakNie
JednostkiRycerzTak, system wieluTak - jeden
ŁucznicyTakNie
ChłopiTakNie
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)10 poziomów badań
BudynkiKościółTakNie
Wieża strażniczaTakNie
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczoneNieograniczone
MilisekundyTakNie
Min. odstęp między komendami200ms-
ZbieractwoTakNie
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans70 pól70 pól
PlemięLimit członków6040
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłania wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemieniaTraktowane są jako odwiedzinyOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa7 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 - 60 dni10:1 - 30 dni
MoraleTak, oparte na punktachTak, oparte na punktach
Noc23-8 (bonus obrony x2)0-8 (bonus obrony x3)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich20001000
Burzenie się większych do tego poziomuTakTak
Wioski bonusoweTakTak
InneFlagiTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)Nie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1, po pewnym czasie możliwe wysyłki wewnątrz plemieniaTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTakNie
Przedmiot do przenosinTakNie
ZastępstwoWłączone po 7 dniachAktywne
Inne-- opcja "Zacznij od nowa" włączona po 120 dniach
- brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
- przedział zbijanego poparcia: 25-35 (+ ewentualne bonusy modyfikujące ten przedział)
ZwycięstwoSystemWojny runiczneDominacja
WarunekPrzejęcie kontroli nad 60% wiosek na każdym kontynencie (pojawią się po 90 dniach gry) + utrzymanie kontroli przez 14 dni70%
Start świataWstępne logowanie25 czerwca 202325 czerwca 2023
Początek gry29 czerwca 2023
godziny okołopołudniowe
29 czerwca 2023 godziny okołopołudniowe


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów -->klik!

Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!



Pozdrawiamy!

Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry