Zwiad

Dyskusja w 'Pytania' rozpoczęta przez użytkownika Garrcia, 30. Sty 2019.

Poleć tę stronę

  1. Garrcia

    Garrcia Chłop

    Dołączył:
    6. Mar 2017
    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    3
    Jak to jest z tym zwiadem? Ile % zwiadowców musi przeżyć, żeby zobaczyć budynki czy wojska poza wioską?
     
  2. Lukasz032

    Lukasz032 Kapitan Oczywisty Plemiona Team SuperMod Operator Gry

    Dołączył:
    2. Lip 2008
    Wiadomości:
    2.854
    Docenione treści:
    122
    Zależy od konfiguracji świata ;) Jeżeli świat nie ma włączonych rycerzy, to zwiadowcy widzą:
    • budynki - od >70% przeżytych zwiadowców, jeżeli są na poziomie 2*
    • jednostki poza wioską - od >90% przeżytych zwiadowców, jeżeli są na poziomie 3*
    * -> na światach bez poziomów badań (z systemem jednopoziomowym) wymaganie poziomów nie istnieje.

    Jeżeli świat ma włączonych rycerzy w "starym" systemie (jeden na gracza z przedmiotami), to jednostki poza wioską widać również dla ataków zwiadem wysłanych razem z rycerzem, jeżeli ten ma ubraną Lunetę Kalida, gdy przeżyje choć jeden ze zwiadowców :)
     
  3. Garrcia

    Garrcia Chłop

    Dołączył:
    6. Mar 2017
    Wiadomości:
    7
    Docenione treści:
    3
    A czy na normalnych światach bez poziomów i żadnych dziwnych udogodnień typu Luneta Kalida nie jest tak:

    Jest to zależne od tego ilu zwiadowców przeżyło:
    # mniej niż 50%, ale przynajmniej jeden zwiadowca ocalały: zobaczysz tylko jednostki które przebywały w atakowanej wiosce w chwili ataku.
    # więcej niż 50% szpiegów przeżyło: dodatkowo do wcześniejszego widzisz jeszcze, ile surowców znajduje się w wiosce.
    # więcej niż 70% szpiegów przeżyło: dodatkowo do wcześniejszego widzisz jeszcze, do którego poziomu rozbudowano poszczególne budynki.
    # więcej niż 90% szpiegów przeżyło: dodatkowo do wcześniejszego widzisz jeszcze, ile jednostek obrońcy znajdowało się poza wioską w czasie ataku.


    By zwiad przetrwał to w ataku musi byc 2x wiecej +2 jednostek niz w obeonie