Zwiększone możliwości manewrowania wojskiem

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser198342
  • Data rozpoczęcia

Pomysł Realny czy zbyt mieszający i trudny do wprowadzenia

  • Wprowadzić i zobaczyć jak będzie się grało :D (choćby na pewnych światach)

    Głosy: 8 42,1%
  • Lepiej nie wprowadzać bo za dużo zabawy z tym będzie :<

    Głosy: 11 57,9%

  • W sumie głosujących
    19

DeletedUser198342

Guest
Witam czy kiedyś myślał ktoś o tym by czasem powstawały światy z większym urealnieniem manewru wojskami?

To znaczy... kiedy mamy bardzo oddalony bunkier i przejmiemy coś w okolicy to byłoby dobrze mieć możliwość przerzucania wojska z 1 wioski do drugiej ale z obstaw np.

Ja obstawiam swoją wioskę mocno oddaloną... przejmuję coś i nie muszę cofać wojska i ponownie wysyłać a po prostu z obstawionej wioski mieć możliwość manewrowania tym wojskiem i dosłania jej do nowo podbitej wioski (tylko we wsparcie atak off'em nie wchodzi w grę) dałoby to większego realizmu i urozmaiciłoby światy bo diody byłyby bardziej groźne wystarczy lekka obstawa do okoła i dioda sobie stoi i marudzi bo nie ma co robić.. a tak gra agresywna jak i kolejne możliwości namieszania byłyby niesamowite. Gra oparta na kooperacji byłaby jeszcze bardziej na nią ustawiona a działania szybsze i bardziej urozmaicone co nadałoby więcej tempa w późniejszej fazie gry :)

Przechodząc do minusów mogłoby to przynieść większe korzyści lepszym plemieniom, które mogłyby to często stosować obstawiając mocno 1 wioskę i przejmując np 5 w okolicy bardzo szybko obstawiając i wykorzystując je do dalszych natarć ale jak na moje byłoby to obusieczne i każdy mógłby to stosować a gra miałaby nowy kolorek i długość świata mogłaby się skrócić :)
 

wojtek xDx

Miecznik
Wynik reakcji
54
Myślałem nad takim rozwiązaniem i uważam że taka możliwość powinna być możliwa, ale tylko jakby sytuacja wyglądała tak:

wioska x posiada wsparcie od wioski y i są od siebie oddalone.
żeby wsparcie z wioski y mogło przenieść się do wioski z aktualnie musi się cofnąć do wioski y i dopiero polecieć.
rozwiązaniem mogłoby być polecenie słane z prędkością zwiadowcy o przeniesieniu wojsk do wioski z. (kwestia czy będzie można w międzyczasie wycofać wojska czy nie byłaby już kwestią czysto do dogadania).
 

DeletedUser198198

Guest
Myślałem nad takim rozwiązaniem i uważam że taka możliwość powinna być możliwa, ale tylko jakby sytuacja wyglądała tak:

wioska x posiada wsparcie od wioski y i są od siebie oddalone.
żeby wsparcie z wioski y mogło przenieść się do wioski z aktualnie musi się cofnąć do wioski y i dopiero polecieć.
rozwiązaniem mogłoby być polecenie słane z prędkością zwiadowcy o przeniesieniu wojsk do wioski z. (kwestia czy będzie można w międzyczasie wycofać wojska czy nie byłaby już kwestią czysto do dogadania).

ciekawy pomysł na rozwiązanie tego problemu, ale jest problem:
wioska x - mój bunkier
wioska y - moja nowa wioską
wioska z, ź, ż - wioska innego gracza który nas obstawia

jeśli naszą wioskę x obstawia inny gracz z wiosek z, ź oraz ż to właśnie on powinien wysłać rozkaz przemieszczenia wojska do wioski y... oznacza to, że chcąc nie chcąc jesteśmy na niego skazani a z racji może to być gracz który wchodzi 1 raz dziennie i ustawia kolejki na 24h to możemy się przejechać
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry