Zrzucanie surowców na monety

  • Rozpoczynający wątek bychol
  • Data rozpoczęcia

Czy chcecie wprowadzenia takiej opcji w plmionach


  • W sumie głosujących
    55
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
A więc na pewno każdemu pomysł się spodoba, chodzi o to że jak wybijamy monety w wioskach pozostają surowce np. w jednej wiosce 300k żelaza w 2 wiosce 300 k drewna a w 3 wiosce 300k gliny, oczywiście można to sobie przesłać i wybić monety no ale jak ma się 200 i więcej wiosek jest to uciążliwe dlatego chciałbym aby wprowadzili opcję wybicia monet z dostępnych surowców we wszystkich wioskach w danej grupie, każdemu takie ułatwienie się przyda. Oczywiście funkcja dostępna była by tylko w premium
 

DeletedUser

Guest
:)

Nie wiem o co ci za bardzo chodzi ale jeśli dobrze zrozumiałem to chcesz żeby ci samo się przesyłało i wybijało???

Ja bym wolał tam żeby monety były po 25.000 wszystkich sur;p i by ci nic nie zostawało;p
 

DeletedUser116373

Guest
Wątpię aby coś takiego wprowadzono.. Zbyt duże ułatwienie, nawet z KP.
 

DeletedUser

Guest
Taka opcja zwiększyłaby grywalność. Teraz, przy kilkuset wioskach, gracz musi poświęcić wiele godzin na bezmyślne klikanie, jeśli chce efektywnie wykorzystać wszystkie surowce.
 

DeletedUser128685

Guest
Według mnie jest to bardzo dobry pomysł. W tym momencie mam sporo wiosek i często jest tak, że wybijam po 1 monecie (mam KP) a w innych wioskach mam nadmiar surowców. Wybijanie monet z dostępnych ogólnie surowców bardzo pomoże graczom z dużą liczbą wiosek.
 

DeletedUser124809

Guest
odnośnie sugestii Zuczek112 - popieram. koszt monety powinien być zrównany. w wioskach "które nie ponoszą strat" piętrzy się drewno, a w szczególności złom. owszem, można wystawić te nadwyżki na rynku, ale już przy 100 wioskach dostaje się fioła, a przy 200 skacze przez okno :]

odnośnie pomysłu bychola - również popieram. ale żeby nie było to takie piękne, to koszt w ten sposób wybitej monety powinien być większy np o 25%. w końcu to dodatkowe ułatwienie, z którego wcale nie trzeba korzystać. ha! ja bym posunął się nawet dalej i surowce z danej grupy wiosek byłyby sumowane i dzielone przez sumę surki potrzebnej na monetę (aktualnie 83K) plus lichwiarski procent (50) kosztów operacyjnych i mamy miodzio, bingo i tra lala ;) wtedy oczywiście rezygnujemy pomysłu Zuczka, bo do tego właśnie potrzebne są różnice ;)
 

DeletedUser

Guest
zrównanie cen monet nic nie da bo gdzieś się surka zawsze zawieruszy więc też trzeba będzie wysyłać nadmiar do wiosek a to uciążliwe.
a co do pomysłu AKH-73 myślę że to też było by dobre ale przy twojej propozycji przestaje być to opłacalne 50% to stanowczo za dużo, już bym wolał bybijać kilka razy dziennie, myślę iż 10-20 % podwyżki przy wybijanu metodą ktorą podałem było by bardzo dobrą alternatywą dla większości graczy.
 

DeletedUser123310

Guest
Na tym polega idea gier przeglądarkowych, klikasz -> twórcy zarabiają = wniosek -> nigdy czegoś takiego nie wprowadzą
 

DeletedUser146610

Guest
Ja może zaproponuje cuś takiego:

By była taka opcja ze monety wybijane są do okreslonej ilosci surowcow, zawsze lepiej zostawic sobie trochę suro na czarną godzine , by zawsze w razie czego mozna było sie czyms poratowac
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser146610

Guest
na moim swiecie monety są tansze o 2x, wprowadzone ostatnio...

Panie Piotrze , jak sie nie opłaca ? Przecież by skożystac z tej funkcji tak czy siak trza by było kupic pkt premium
 

DeletedUser123310

Guest
A tak kupujesz i przesyłasz osobno, więc opłaca się bardziej:)
 

DeletedUser

Guest
Fajna funkcja na KA tak jest:) cena monety(zbroi) kosztuje ileś tam surowców, nie ważne jakich można wybić i z samego opału...
 

DeletedUser153024

Guest
dobre. albo jak ktos juz pisał niech każdy surowiec bedzie w tej samej cenie i po kłopocie
 

DeletedUser

Guest
zrównanie cenn to też nie to bo zawsze gdzieś surka się zawierusza a np budując wojsko czy szlachtę można sobie surkę przerzucić ale jak mamy 1000wiosek i więcej to na bicie monet bez premium to już bezsens a z premium i takim ułatwieniem każdemu będzie wygodniej
 

DeletedUser105922

Guest
Z premium... a graczom bez premium pozostało by tylko przeglądanie dostępu gościnnego po wprowadzeniu tego do gry ;p
 

DeletedUser

Guest
Hmmm wprowadzenie tego w praktyce nic nie zmienia, nie mając premium też można zrobić to samo wysyłając przez rynek surowce tylkotracąc na to czas a mając premium dostaje się poprostu ułatwienie które nie wpływa na grę tylko oszczędza czas
 

DeletedUser105922

Guest
Hmmm wprowadzenie tego w praktyce nic nie zmienia, nie mając premium też można zrobić to samo wysyłając przez rynek surowce tylkotracąc na to czas a mając premium dostaje się poprostu ułatwienie które nie wpływa na grę tylko oszczędza czas

Oszczędzenia czasu = wpływ na grę. Bo w 15 będziesz mógł nie tylko ogarnąć wioski ale także wysłać ataki ;-)
 

DeletedUser

Guest
No jak ktoś ma premium a do tego ono jest żeby ułatwiało grę w sensie że nie daje przewagi pod żadnym względem nad graczem który gra bez premium tylko poprostu oszczędza czas, więc takie są założenia z korzystania premium i funkcja którą podałem nie daje przewagi nad graczem a jedynie oszczędza czas
 
Status
Zamknięty.
Do góry