Zmienna prędkość

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser162692
  • Data rozpoczęcia

Co myślisz o tym pomyśle?

  • Podoba mi się

    Głosy: 17 41,5%
  • Jestem na Nie

    Głosy: 24 58,5%

  • W sumie głosujących
    41
Status
Zamknięty.

DeletedUser162692

Guest
Proponuję, aby na niektórych światach prędkość ulegała zmianie w czasie trwania rozgrywki. Oczywiście miała by ona maleć z czasem.
Dla doświadczonych graczy, nie gra to takiej różnicy, ponieważ wiedzą że pierwszy (nudniejszy) etap trzeba przeboleć, aby potem wejść w prawdziwą grę. Niestety wielu nowych (choć z potencjałem) graczy zniechęca się przez ten powolny początkowy etap.
Z drugiej strony "długodystansowcy" wiedzą że prędkości większe niż 1 znaczcie utrudniają rozgrywkę, a według niektórych wręcz ją uniemożliwiają. Stąd moja propozycja. Wyglądało by to np. tak:
Przez pierwszy miesiąc x2
Przez następne 2 miesiące x1.6
przez następne 6 miesięcy x1
Następnie opcjonalnie x0.5 lub x1 do końca świata.
 

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
Proponuję, aby na niektórych światach prędkość ulegała zmianie w czasie trwania rozgrywki. Oczywiście miała by ona maleć z czasem.
Dla doświadczonych graczy, nie gra to takiej różnicy, ponieważ wiedzą że pierwszy (nudniejszy) etap trzeba przeboleć, aby potem wejść w prawdziwą grę. Niestety wielu nowych (choć z potencjałem) graczy zniechęca się przez ten powolny początkowy etap.
Z drugiej strony "długodystansowcy" wiedzą że prędkości większe niż 1 znaczcie utrudniają rozgrywkę, a według niektórych wręcz ją uniemożliwiają. Stąd moja propozycja. Wyglądało by to np. tak:
Przez pierwszy miesiąc x2
Przez następne 2 miesiące x1.6
przez następne 6 miesięcy x1
Następnie opcjonalnie x0.5 lub x1 do końca świata.

Zdajesz sobie sprawę z tego co piszesz? :) prędkosć 0.5 czyli 1200 surowca na godzinę w późnym etapie gry gdy jest masę szaraków i kont do rozbiórki? Nawet tańsze monety tego nie zrekompensują.
 

DeletedUser162692

Guest
a mimo to są światy 0,5 i ludzie tam grają. Dlatego napisałem opcjonalnie. Mam nadzieję że nie muszę tłumaczyć znaczenia tego słowa...
 

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
a mimo to są światy 0,5 i ludzie tam grają. Dlatego napisałem opcjonalnie. Mam nadzieję że nie muszę tłumaczyć znaczenia tego słowa...

Zmniejszac dynamikę gry wraz z upływem czasu... kolego nie ten kierunek... :)

Odpowiedz sobie na jedno proste pytanie... po co obniżana jest cena monet gdy ilosć graczy na serwerze jest coraz mniejsza?
 

DeletedUser162692

Guest
Ty mówisz o bardzo zaawansowanej fazie gry ja mówię o różnicy między początkową a "środkową" chyba nie do końca mnie zrozumiałeś...
Rozumiem że jesteś fanem gry na zwiększonej prędkości. Popraw mnie jeśli się mylę.
 

DeletedUser162692

Guest
W "zaawansowanej" prędkość została by na poziomie 1 a monety taniały jak na zwykłych światach.
Główną intencją jest po prostu przyspieszenie początkowego rozwoju.
 

micfil94

Miecznik
Wynik reakcji
0
Teraz jest tak, że pierwszy etap jest przyspieszony. Jednak zmniejszanie szybkości wraz z czasem to mija się z celem..
 

DeletedUser159480

Guest
Na odwrót to powinno działać, takie jest moje zdanie. Grałem na różnych światach, teraz dalej gram na "starym" i "nowym". W późniejszym etapie gry wygląda to tak, że wysyła się offy, które lecą niekiedy dwa tygodnie, po czym rozbijają się na bunkrach nie burząc choćby jednego poziomu muru, a przykładowo na wioskę leci 15 takowych i nic ;)

Nie tędy droga panowie, nie tędy. Zmniejszanie ceny monet w późniejszym etapie gry coś daje, ale nie wiele. Słyszałem coś, kiedyś o tym, że mają szaraczki znikać, jakiś określony % wiosek, ale to tylko ploteczki od Bryfta ;)
 

DeletedUser162692

Guest
Nie będę zakładał 2 tematu, ale zapytam wstępnie tutaj:
Co myślicie o świecie bez limitu farmienia, ale z ilością barbów jak na 59? Było by to jakieś wypośrodkowanie między 59 a innymi światami. Farming nadal by był, ale znacznie utrudniony.
 

Gryzgoz

Topornik
Wynik reakcji
16
Na odwrót to powinno działać, takie jest moje zdanie. Grałem na różnych światach, teraz dalej gram na "starym" i "nowym". W późniejszym etapie gry wygląda to tak, że wysyła się offy, które lecą niekiedy dwa tygodnie, po czym rozbijają się na bunkrach nie burząc choćby jednego poziomu muru, a przykładowo na wioskę leci 15 takowych i nic ;)

dokładnie, zmniejszając prędkośc powodujesz wydłużenie czasu ataku z np. z tygodnia do dwóch, albo z dwóch tygodni do miesiąca, a to już jest maskra:D
 

DeletedUser

Guest
takie coś to tylko na specjalu bo na normalny świat tego z pewnością nie" dodadza "
 

DeletedUser

Guest
Mam nadzieje, że nikt się nie obrazi, ale wyraże swoje zdanie:

Kajtek, ty masz jakieś powalone pomysły.
 

DeletedUser

Guest
Mam nadzieje, że nikt się nie obrazi, ale wyraże swoje zdanie:

Kajtek, ty masz jakieś powalone pomysły.

Ogarnij się człowieku. W każdej propozycji najeżdżasz na kolesia który proponuje jakąś zmianę w grze. Nie w sensie że wyrażasz swą opinię (tego Ci nie zabronię) ale niektóre są serio chamskie. Jak tak czytam to mi się śmiać chce jakie tu dzieci siedzą oO
 

DeletedUser

Guest
Ludzie mnie lubią za to, ze się nie lubie spinać, więc zapraszam 1vs1 na sp. Szczegół ustal u mni na PW. czekam
 

DeletedUser

Guest
Nie będę zakładał 2 tematu, ale zapytam wstępnie tutaj:
Co myślicie o świecie bez limitu farmienia, ale z ilością barbów jak na 59? Było by to jakieś wypośrodkowanie między 59 a innymi światami. Farming nadal by był, ale znacznie utrudniony.

Co ty z taka iloscia jak na 59 to by wogle nikt nie farmil
A nie ma tam barb bo farmienie jest wylaczone
 
Status
Zamknięty.
Do góry