Zmiana zasad muru

  • Rozpoczynający wątek AbaddonOnGanja
  • Data rozpoczęcia

Czy podoba Ci się mój pomysł?

  • Tak.

    Głosy: 3 15,8%
  • Nie.

    Głosy: 13 68,4%
  • Tak, ale należało by go w pewnym stopniu zmodyfikować.

    Głosy: 3 15,8%

  • W sumie głosujących
    19
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam,
moim zdaniem sprawa z murem jest porypana. Jednostki się o niego zabijają!
Plemiona w większości kwestii są realistyczne, więc i tu tak powinno być.
Myślę że mur powinien dodawać się do obrony (czyli zabijać jednostki) ale tylko podczas ataku. Mam na oku, taką jedną fajną wioskę ale z racji że gość ma mur 7 poziom nie mogę jej farmić! Bo mur będzie mnie zabijał... Jestem za tym aby gdy wioska jest pusta mur nie zabijał wojsk ale je spowalniał czyli np.:

Przy 10 poziomie muru po tym jak wojska by dotarły do wioski w miejscu gdzie pisze czas do dotarcia pisało by coś takiego: "xx Czasu do przebicia się przez mur"
Oczywiście zamiast słowa mur można użyć bramę...
 

DeletedUser10627

Guest
Zbędne, zawsze jakieś utrudnienie musi być. Było kilka podobnych propozycji i żadna nie przeszła.
 

DeletedUser27077

Guest
Masz problem w farmieniu z murkiem to wyślij tam tarany i luzik...
To jest właśnie utrudnienie i tak ma zostać ;p
 

DeletedUser

Guest
Trochę takie teges ;p. Ty też dałeś zły pomysł, bo jak np. kilku toporników przebije się przez mur? A jednostki powinny zabijać się o mur, bo jest na nim jakaś ochrona nie?
 

DeletedUser

Guest
No więc dodajmy coś takiego aby do muru dodawać ulepszenia - aby jednostki mogły się rzeczywiście o niego zabijać.
Np.
Zaostrzone pale
Kotły ze smołą
Itp.
 

DeletedUser27255

Guest
Ta gra w dużej mierze polega na używaniu wyobraźni, jako że grafiki jest tutaj niewiele. W związku z tym możesz sobie wyimaginować, że np. jednostki giną próbując się przedostać przez mur - mozolnie wdrapujący się pikinierzy docierając niemal na jego szczyt gubią swoje piki, które trafiają w stojących u podstaw muru toporników, a sami spadają z niego ginąc w zetknięciu się z twardą glebą.

Tudzież jednostki topią się w fosie.
 

DeletedUser10627

Guest
Tak, tak... i co jeszcze? Niech zostanie tak, jak jest. Niepotrzebne żadne kotły etc. I mógłbyś trochę dopracować te "propozycje", bo takie rzucanie hasłami nic nie daje.
 

DeletedUser14772

Guest
NIE!!!!!!!!!! plemiona teraz są dobre więc po co je na silę ulepszać?
 

DeletedUser26724

Guest
Ten pomysł jest dlatego, bo nie możesz farmić. Tobie dałoby to zysk, a inny nna tym by tracili. Mówię nie
 

DeletedUser13127

Guest
jestem na nie. IMHO zbędne. z tego co pamiętam (choć nie dam sobie za to ręki uciąć) , budynki mają też jakieśtam swoje punkty obrony. Myślę, że za dużo trzeba by zmieniać, żeby wprowadzić ten pomysł. no i fakt, zbędne ułatwienie. jak cie to pocieszy, inni jak farmią, też mają straty na tym murze;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry