DeletedUser177134
Guest
Jak najbardziej popieram. Czysta losowość w każdym aspekcie gry (rozlokowania graczy), od założenia pierwszej wioski, do ewentualnego ponownego startu, przywróciłaby Plemionom blask, którego już dawno nie było.Jeszcze nie tak dawno temu pisałeś o tym, że plemiona się stoczyły i że to przez podejście do gry graczy.
Teraz nie będzie możliwości:
- tworzenia sobie kont obok siebie w trakcie gry
- grania na 12 członów (znaczy możliwość oczywiście będzie ale powodzonka takim..
- ewentualnych zdrad plemiennych będzie mniej, bo gracz nie będzie miał możliwości ucieczki do większego plemienia.
- ogólna rozgrywka będzie o WIELE ciekawsza, bo każde plemię ma 3 miesiące na wyklarowanie solidnej ekipy i koniec.
-dotychczasowa rozgrywka na świecie nie będzie polegała na wysyłaniu zgłoszeń na przeciwnika tylko na realnej grze z resztą plemienia.
Więcej myślenia no ale jak to kmic ładnie ujął - jak ktoś ma ekipę 200 osobową to chyba po 3 miesiącach da radę zebrać 40 ,którzy go nie wystawią... czy nie? xd
Ustawienia są piękne ale jeszcze piękniejszy jest ten płacz wielkich prosów, wodzów i bezbłędnych dyplomatów.
Czekam na światy gdzie nie będzie głupiego zbierania ekipy rok przed startem i do tego miesiąc przed startem pierwszy sojusz do końca świata tylko full random - startujesz w losowym miejscu i tworzą się plemiona z okolicznych graczy - 3 miesiące na rotacje i czysta rozgrywka do samego końca... coś pięknego.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez moderatora: