DeletedUser
Guest
Witam
Jak powszechnie wiadomo dotychczasowe światy Special były (jak sama nazwa wskazuje) "specjalne". Dlatego wpadłem na mały pomysł, które sprawiłby że wreszcie zniknęliby łowcy wiosek barbarzyńskich. Jak to zrobić?
Mianowicie propozycja jest prosta.. brak wiosek barbarzyńskich na tymże świecie specjalnym! Kogo (mam na myśli "prawdziwych" graczy) nie denerwuje obecność słabiutkich graczy, którzy raz po raz zabierają szaraki, robią tylko deffa i się bunkrują? Chyba wszystkich. Ta metoda postawiłaby (nareszcie) na grę agresywną, gra tylko obroną straciłaby sens. Żeby się rozwijać każdy musiałby atakować.
Pewnie pojawią się pytania - jak się rozwijać na początku bez farm? Bardzo łatwo. Obecny Special 2 ma zaledwie dwa dni ochrony (akurat sytuacja z pogrzebem wydłużyła o jeden dzień ten czas) i przy prędkości 3 dość łatwo o uzbieranie wojsk. Możnaby ten czas skrócić nawet do 24h, ale to już byłoby w sferze "porozumienia się". Resztę konfiguracji zostawiłbym w zamyśle administracji. Z racji braku tychże wiosek przydałoby się także odpowiednie zmniejszenie odległości pomiędzy graczami (po prostu średnio w kwadracie byłoby więcej osób).
Jedynym wyjątkiem pojawienia się wioski barbarzyńskiej mogłoby być zakończenie gry przez jakiegoś gracza.
Ten pomysł oczywiście nie przeszedłby na "normalnym" świecie, ale dlaczego nie spróbować czegoś takiego na Specialu? W końcu już w zamyśle administracji ma on być czymś zupełnie innym.
Prosiłbym (szczególnie w przypadku odpowiedzi na nie) o argumentacje swojego głosowania
Pozdrawiam.
Jak powszechnie wiadomo dotychczasowe światy Special były (jak sama nazwa wskazuje) "specjalne". Dlatego wpadłem na mały pomysł, które sprawiłby że wreszcie zniknęliby łowcy wiosek barbarzyńskich. Jak to zrobić?
Mianowicie propozycja jest prosta.. brak wiosek barbarzyńskich na tymże świecie specjalnym! Kogo (mam na myśli "prawdziwych" graczy) nie denerwuje obecność słabiutkich graczy, którzy raz po raz zabierają szaraki, robią tylko deffa i się bunkrują? Chyba wszystkich. Ta metoda postawiłaby (nareszcie) na grę agresywną, gra tylko obroną straciłaby sens. Żeby się rozwijać każdy musiałby atakować.
Pewnie pojawią się pytania - jak się rozwijać na początku bez farm? Bardzo łatwo. Obecny Special 2 ma zaledwie dwa dni ochrony (akurat sytuacja z pogrzebem wydłużyła o jeden dzień ten czas) i przy prędkości 3 dość łatwo o uzbieranie wojsk. Możnaby ten czas skrócić nawet do 24h, ale to już byłoby w sferze "porozumienia się". Resztę konfiguracji zostawiłbym w zamyśle administracji. Z racji braku tychże wiosek przydałoby się także odpowiednie zmniejszenie odległości pomiędzy graczami (po prostu średnio w kwadracie byłoby więcej osób).
Jedynym wyjątkiem pojawienia się wioski barbarzyńskiej mogłoby być zakończenie gry przez jakiegoś gracza.
Ten pomysł oczywiście nie przeszedłby na "normalnym" świecie, ale dlaczego nie spróbować czegoś takiego na Specialu? W końcu już w zamyśle administracji ma on być czymś zupełnie innym.
Prosiłbym (szczególnie w przypadku odpowiedzi na nie) o argumentacje swojego głosowania
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowane przez moderatora: