[Pasek] Zapełnianie spichlerza wersja 2

Status
Zamknięty.

DeletedUser196031

Guest
Czy mogę edytować ten skrypt? Nie pasują mi jego ustawienia chodzi tylko o liczbę surowców które mają pozostać w wioskach.
Jeżeli mogę go edytować to czy może mi ktoś pomóc bo jak próbowałem to wyświetlał mi się błąd.
 

DeletedUser

Guest
Weszła nowa wersja, która ma na celu łatwą konfigurację pod własne potrzebny. Do paska skrótów trzeba dodać całą formułkę jaka występuje, czyli:

Kod:
javascript:
var ResourceCallerManager = {
   resources: ['wood', 'stone', 'iron'],
   safeguard: {
       wood: 28000,
       stone: 30000,
       iron: 25000,
   },
   idleTime: 0,
   hard_limit: 150000,
   perc_limit: 95,
   minimum_transport: 1000
};
$.getScript("https://media.innogamescdn.com/com_DS_PL/skrypty/zapelnianie_spichlerza_v_2.js"); void(0)

Co oznaczają poszczególne zmienne:
Kod:
resources:['wood', 'stone', 'iron'],
czyli typy surowców jakie są brane pod uwagę, dostępne są opcje 'wood' (drewno), 'stone' (glina), 'iron' (żelazo), to jakie chcesz typu surowców wpisz pomiędzy [] oddzielając sąsiednie wpisy przecinkiem, np. tutaj nie będzie brana glina pod uwagę
Kod:
resources: ['wood','iron'],
Kod:
safeguard: {
       wood: 28000,
       stone: 30000,
       iron: 25000,
   },
Podane ilości surowców nie będą zabierane z wioski, jest to zabezpieczenie, aby wioska miała jeszcze jakieś surowce do funkcjonowania, domyślnie jest to wartość monety, ale można ustawić co przyjdzie do głowy, np. koszt szlachcica czy 6-godzinną produkcję wioski
Kod:
idleTime: 0,
Czas (w godzinach) po którym surowce w wiosce osiągną całą pojemność spichlerza.
Brane pod uwagę są obecna produkcja wioski (to czy, np. w międzyczasie nie wybudowałby się spichlerz nie jest brane pod uwagę) oraz przychodzące transporty z surowcami. Przykład: idleTime ustawiony na 5 (godzin), ostatni transport z surowcami idzie 4h. Po dostarczeniu ostatniej paczki z surowcami, wioska zapełni się poprzez własną produkcję w ciągu 1h (zakładając, że wioska nie wykorzysta przez ten czas żadnych surowców, co oczywiście często będzie nie spełnione, np. rekrutacja, menedżer budowy, ale jeżeli wioska siedzi na supplyblocku (np. długotrwała budowa zagrody i brak wolnych miejsc) to właśnie tutaj jest opcja, aby nie tracić surowców poprzez zapełniony spichlerz.
Kod:
hard_limit: 150000,
Liczba surowców, która zostanie wezwana nie przekroczy tej liczby (jest to wspólne dla każdego typu surowców)
Kod:
perc_limit: 95,
Liczba surowców, która zostanie wezwana nie przekroczy wartości tej liczby procent z pojemności spichlerza (jest to wspólne dla każdego typu surowców)
Kod:
minimum_transport: 1000
Transport musi składać się sumarycznie z nie mniejszej liczby surowców niż podana wartość

Generalnie średniki, przecinki, nawiasy jakie występują, mają znaczenie, więc uważajcie, aby ich nie pousuwać.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Przyszedł mi taki pomysł, aby przy wzywaniu surowców podkolorozować znaczenie wiosek z bonusami do surków, bo produkują więcej niż przeciętna wioska.
Dlatego co myślicie, aby generalnie można było zaznaczyć opcję przesyłania surowców w taki sposób.
Potrzeba drewna, gliny, żelaza. Drewno weź z wiosek z bonusem do drewna, glinę z wiosek z bonusem do gliny i tak dalej. Teraz jeżeli zapotrzebowania na przykładowe drewno, a nie ma już wiosek z bonusem do drewna (safeguarda, liczba kupców, whatever) to skrypt szukałby wiosek z bonusem do ogólnego eko +30%, na końcu podrzucałby wioski 'standardowe'
Innym sposobem może być faworyzowanie wiosek w przypadku zapotrzebowania na drewno, że wioski z bonusem do drewna będą dostawały mały priorytet do czasu dostawy, po którym są sortowane obecnie dostawy, na screenie niżej wioska z bonusem do drewna i ustawionym czasem faworyzowania na 15 minut wskoczyłaby na 3 miejsce. (Zakładam, że czas jest istotnym czynnikiem podczas wzywania surków)

f8kxLNd.png

Co myślicie? Warte zachodu?
 

DeletedUser

Guest
no to screen przypadku, gdzie źle przelicza + ustawienia jakie masz :)
 

Gienio555

Chłop
Wynik reakcji
0
jak ustawić żeby zapełnił się np do 10000000% ?
tzn ponad 100% ?
ze skryptem jest łatwiej niż ręcznie, ale jest blokada i więcej niż 100% nie umiem ustawić ? :(
 

DeletedUser

Guest
podczas wykonywania skryptu, 'potrzeby' są wyliczane jako minimalna wartość z kilku czynników, jednym z nich jest rzeczywista pojemność spichlerza
 

Gienio555

Chłop
Wynik reakcji
0
da się zmienić coś w kodzie żeby napisać 2*spichlerz ? :D

nie znam się niestety na tym, a ułatwiło by to troche zycie w sytuacji gdy mamy sporo wiosek a chcemy monet tłuc w jednej, bo bonus do flagi jest odpalony :D
 

DeletedUser

Guest
obecne ustawienia konfiguracji nie pozwalają na przekroczenie limitu spichlerza, nie wiem o której fladze mówisz, ale skrypt powinien brać pod uwagę czy spichlerz został powiększony przez jakieś modyfikatory, typu: wioska koczownicza, bonus z plecaka

może jak znajdę chwilę czasu to dodam taką opcję, aby można było ponad limit zapełniać
 

DeletedUser

Guest
Raczej się nic w tej kwestii nie zmieniło. Skrypt nie był od dawna aktualizowany, ani też się regulamin za bardzo nie zmienił, ale fajnie by było gdyby support to potwierdził
 

DeletedUser188729

Guest
Po dzisiejszej moim zdaniem nieudanej aktualizacji ten mega przydatny skrypcik przestal dzialac prawidlowo
 

DeletedUser

Guest
Tak masz racje, przez wprowadzenie szablonów skrypt nie odwołuje się do tabelki co powinien ^^. Jak tylko zdobędę drugą wioskę i będę miał możliwość wzywania surowców to całkiem możliwe, że poprawię, gdyż sam z niego dość często korzystam.
 

DeletedUser

Guest
Z tego co na becie sprawdzałem to w sumie dużo się pozmieniało. Z tego co pamiętam by guzik Wezwij, obecnie go nie ma. Trzeba będzie przebudować trochę logikę, więc czemu by przy okazji nie dodać paru ulepszeń.

Jednym z nich byłoby dopytywane przez wielu możliwość wzywania surowców ponad pojemność spichlerza, coś jeszcze dorobić?
 

Hartigan

Pikinier
Wynik reakcji
17
Jak dla mnie to co było wystarczało w 100%
Wiadomo trzeba było klikać ,ale niestety nie da się zrobić aby za jednym kliknięciem wezwać surki do zapełnienia spichlerza w 100%
 

DeletedUser

Guest
Jak dla mnie to co było wystarczało w 100%
Wiadomo trzeba było klikać ,ale niestety nie da się zrobić aby za jednym kliknięciem wezwać surki do zapełnienia spichlerza w 100%

Z powodu tego, że obecnie nie ma już guzika wezwij pozwalającego wezwać konkretny wpis wydaje mi się, że da się zrobić tak, aby uzupełniło formularz, a następnie jako użytkownik będziesz musiał kliknąć jeden guzik 'Request resources' (tak z bety się nazywa, w polskiej wersji jeszcze guzika nie spotkałem).
 

Hartigan

Pikinier
Wynik reakcji
17
Jeśli to się sprawdzi :
Wystarczy tylko dobrze pogrupować wioski, skalibrować nasze narzędzie i można oszczędzić bardzo dużo czasu~jeszcze więcej niż dotychczas
W zaawansowanej fazie gry nie wyobrażam sobie innej możliwości przesyłania surowców.
Czekam z niecierpliwością na rozwój sytuacji...
 
Status
Zamknięty.
Do góry