[Pasek] Zapełnianie spichlerza aktualnie przeglądanej wioski

Lord Miksa

Szlachcic
Wynik reakcji
3.719
Powiem ci że teraz ten skrypt działa jeszcze lepiej :D bo odrazu zbiera za jednym rzutem surki i tylko trzeba nacisnąć wezwij :D

Dzieki wielkie !! Do zobaczenia kiedyś może na swiecie :p
 

SixOneNine

Pikinier
Wynik reakcji
5
Skrypt dodany do paska skrótów, klikam i nic się nie dzieje, także z poziomu rynku, wezwij i innych zakładek. Czym może to być to spowodowane? Pytam innych i ten sam problem.
@stiv.ens
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Gdyby robił to na telefonie to by tego tutaj nie zgłaszał. W przeglądarce nie działa nie tylko jemu.

Nie wiem, moze jakbyscie powiedzieli co wam konsola mowi to byloby latwiej. Cytujac klasyka: u mnie dziala.

Wiecie ze trzeba ukryc wioski bez dostepnych kupcow? Takie czerwone powiadomienie wyskakuje
 
Wynik reakcji
2.545
Nie wiem, moze jakbyscie powiedzieli co wam konsola mowi to byloby latwiej. Cytujac klasyka: u mnie dziala.

Wiecie ze trzeba ukryc wioski bez dostepnych kupcow? Takie czerwone powiadomienie wyskakuje

U mnie wgl. żadnej reakcji na skrypt. U 619 tak samo.

Jeśli chodzi o konsolę to nic nie wyświetla, choć nie wiem czy jej dobrze używam.
HM3c1qFujPp7oeualHZY9HopGnJqjnMQ1ItVzYKDj1Bx9wXK8sE61SncbWskf02A.png
 
Ostatnia edycja:

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Jak konsola nie rzuca bledem to pozostaje mi rozlozyc rece. Sprobuj skrypt wkleic do konsoli i w taki sposob odpalic dla testu
 

artpaw

Chłop
Wynik reakcji
0
tak tylko zerknąłem na skrypt i niech ktoś mi powie która linijka odpowiada za zabezpieczenie surki w wiosce , czyli żebym mógł np ustawić że ma zostawać gliny w wiosce min 30k . Podpowie ktoś i czy jest to w ogóle możliwe ?
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
tak tylko zerknąłem na skrypt i niech ktoś mi powie która linijka odpowiada za zabezpieczenie surki w wiosce , czyli żebym mógł np ustawić że ma zostawać gliny w wiosce min 30k . Podpowie ktoś i czy jest to w ogóle możliwe ?

Ten skrypt tego nie uwzglednia
 

damutorve

Chłop
Wynik reakcji
0
Czy jest ktoś kto może mi wytłumaczyć jak wpisac i jak się stosować do tego skryptu ?
pierwszy raz chce go sprobować włączyć,a ze skryptami mam mało wspolnego :D
prosze nnie chejtować :D
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Kod:
javascript:
/*-------------------- stv stor || stivens --------------------*/


var MAX_STORAGE_FILL_PERCENTAGE = 0.93;
var MINIMUM_RESOURCE_REQUEST = 1000;


/////////////////////////////////////////////////////////////////


var re;
var maxStorage;
var wood_atm,
stone_atm,
iron_atm;
var vil;
var capacity;
var bufor;
var wood_av,
stone_av,
iron_av;
var inc_wood,
inc_stone,
inc_iron;
var wood_needed,
stone_needed,
iron_needed;
var inp_wood,
inp_stone,
inp_iron;
var tmp;
var inp;

function getResources() {
maxStorage = Math.floor(parseInt(game_data.village.storage_max) * MAX_STORAGE_FILL_PERCENTAGE);
wood_atm = parseInt(game_data.village.wood);
stone_atm = parseInt(game_data.village.stone);
iron_atm = parseInt(game_data.village.iron);
}

function getIncoms() {
re = /\D+/;
inc_wood = $(document).find("#total_wood .res.wood").html();
inc_stone = $(document).find("#total_stone .res.stone").html();
inc_iron = $(document).find("#total_iron .res.iron").html();

inc_wood = parseInt(inc_wood.replace(re, ''));
inc_stone = parseInt(inc_stone.replace(re, ''));
inc_iron = parseInt(inc_iron.replace(re, ''));
}

function veryFirstVill() {
vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)")[0];
capacity = vil.getAttribute('data-capacity');
capacity = parseInt(capacity);

vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .wood")[0];
wood_av = vil.getAttribute('data-res');
wood_av = parseInt(wood_av);

vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .stone")[0];
stone_av = vil.getAttribute('data-res');
stone_av = parseInt(stone_av);

vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .iron")[0];
iron_av = vil.getAttribute('data-res');
iron_av = parseInt(iron_av);

vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)")[0];

$(vil).addClass('stv-stor-filled');
}

function getNeeds() {
wood_needed = maxStorage - wood_atm - inc_wood;
stone_needed = maxStorage - stone_atm - inc_stone;
iron_needed = maxStorage - iron_atm - inc_iron;
}

function callIt() {
inp = $(vil).find('input[name=select-village]');
$(inp).trigger('click');

inp_wood = $(vil).find(".wood input")[0];
inp_stone = $(vil).find(".stone input")[0];
inp_iron = $(vil).find(".iron input")[0];

getNeeds();

if (wood_needed > 0 && capacity > 0) {
bufor = wood_needed;

if (bufor > wood_av) {
bufor = wood_av;
} else {
bufor = bufor;
}

if (bufor > capacity) {
bufor = capacity;
capacity = 0;
} else {
capacity = capacity - bufor;
}

} else {
bufor = 0;
}

if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
$(inp_wood).val(bufor);
inc_wood += bufor;

/*#################################*/

if (stone_needed > 0 && capacity > 0) {
bufor = stone_needed;
if (bufor > stone_av) {
bufor = stone_av;
} else {
bufor = bufor;
}

if (bufor > capacity) {
bufor = capacity;
capacity = 0;
} else {
capacity = capacity - bufor;
}

} else {
bufor = 0;
}


if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
$(inp_stone).val(bufor);
inc_stone += bufor;

/*#################################*/

if (iron_needed > 0 && capacity > 0) {
bufor = iron_needed;
if (bufor > iron_av) {
bufor = iron_av;
} else {
bufor = bufor;
}

if (bufor > capacity) {
bufor = capacity;
capacity = 0;
} else {
capacity = capacity - bufor;
}

} else {
bufor = 0;
}


if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
$(inp_iron).val(bufor);
inc_iron += bufor;

if ($(inp_iron).val() == 0 && $(inp_stone).val() == 0 && $(inp_wood).val() == 0) {
UI.InfoMessage('Spichlerz zapełniony', 5000, 'success');
}
}


function start() {
veryFirstVill();
callIt();
}

if (document.getElementById("checkbox_hide_traderless").checked == false) {
UI.InfoMessage('Ukryj wioski bez dostępnych kupców.', 5000, 'error');
} else {
getResources();
getIncoms();

var num_vils = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)").length;

for (let i=0; i<num_vils; i++) {
start();
}
}

A co wam nie dziala bo ja jak dam na firefoxie "ukryj wioski bez kupcow" i odpale skrypt to mi wypelnia pola


1596889410280.png
 
Do góry