*zakończone* 22 Świat 100 - Wsparcie wojskowe

Wysyłanie wsparcia wojskowego?


  • W sumie głosujących
    486
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

4O aka MC

Szlachcic
Szczerze dał bym tylko w obrębie plemienia, albo jak można dać dzielone wsparcie z drugim plemieniem np. jak to jest akademia, dopisać do listy plemię i podsyłać tylko mu.
Bez ograniczeń nigdy, bo jednak jak wieś 5k ma dostać wsparcie w 10h jak lecę na 11.00 i mam się rozbić wojskiem to dziękuję.

Zaznaczyłem:

Tylko w obrębie plemienia+cofanie po opuszczeniu plemienia.

Bo nigdy nie wiadomo kto opuści.
 

Ksawy

Miecznik
Proszę wyłączyć opcję podsyłania wsparcia na barbarki w okresie początkowym np: na miesiąc aby przy farmieniu jak będzie, kolesie nie podsyłali wojska...
 

Wisnek

Lekki Kawalerzysta
Swinie na wsparciu bez ograniczen to najmniejszy pikuś. Wspomnicie moje slowa, gdy kazdy jadac w ofa bedzie mial dziwnym trafem 5k defa w wiosce...
 

4O aka MC

Szlachcic
Jak jeszcze dadzą wstępne logowanie to będzie masakra, wszyscy blisko więc pomoc dojdzie na pewno, trzeba będzie słać na 6/7 rano w bonusie nocnym nawet.

Oby to nie przeszło do ustawień świata.
 

vessun

Miecznik
Tak w sumie to płaczecie że deff bez ograniczeń nie jest skillowy... Trzeba go umieć dograć do offa tak aby wszedł jak najbliżej ostatniego grubego to o ile to jest względnie easy to pamiętajcie że dzięki temu nie będzie tak łatwo odbijać wioski(a żeby ją odbić będzie trzeba zmieścić się w tej milisekundowej luce między grubym a wsparciem co już nie będzie takie łatwe). Tak dla mnie to raczej podniesie poziom niż go obniży i przede wszystkim doda wiele nowych możliwości.
 

Duch Wielki

Topornik
Myślę,że tylko w Tylko w obrębie plemienia ,ponieważ bedzie sprawiedliwa gra nie będzie tak jak to było na 93 świecie ,ze gracze z mocniejszych plemion będą szantażować małe plemiona oraz gracz w stylu albo wysyłacie nam deffa na front albo was zjedziemy. w dodatku będzie masa mutikont. I będa leciały bany na graczy którzy są na wi-fi u innego gracza:)
 

Wisnek

Lekki Kawalerzysta
Powoli chyba wsparcia wracają do normy :) Jeszcze trochę głosów na "tylko do plemienia" i przydatność deffówek spadnie prawie do zera :D
 

Wisnek

Lekki Kawalerzysta
w 2,5h raczej nic się nie zmieni ;)
Lipa. aczkolwiek nie mow ze sie w 30min nic nie zmienia, bo odnosnie flag czy przedmiotow rycka potrafilo pod sam koniec w takim czasie dojsc 25 dziwnie jednostronnych glosow przewazajac szale... No ale ta, tylko ja widze spiski i multikonciarzy nawet na FO robiacych ustawienia pod siebie :p

Chcialbym z ciekawosci zobaczyc 30 ostatnich nickow i Mac adresow glosowan z ankiet: flagi i przedmioty rycka...
 
Status
Zamknięty.