*zakończone* 17 Świat 100 - Fake limit

Dyskusja w 'Świat 100' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 23. Gru 2015.

Poleć tę stronę

?

Fake limit?

Ankieta zakończona dnia 26. Gru 2015.
  1. 1

    28,9%
  2. 2

    8,5%
  3. 0 (brak)

    62,5%
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.578
    Docenione treści:
    294
    Ankieta 17.

    Ile powinien wynosić "fake limit" na świecie 100?
    Dla formalności: jest to parametr określający ile minimum wojsk musi zostać wysłane w ataku, zależnie od punktów wioski. Jeśli wynosi on 1, to wioska mająca 10.000 punktów może wysłać atak angażujący min. 100 populacji wioski (np. 100 toporników lub 25 LK).
    Ponieważ mamy tu ukryte głosowanie: TAK (1 albo 2) albo NIE (0), to opcja 0 do zwycięstwa potrzebuje 50% głosów.
     
    Last edited: 23. Gru 2015
  2. Keymil1990

    Keymil1990 Szlachcic

    Dołączył:
    3. Sie 2009
    Wiadomości:
    5.942
    Docenione treści:
    2.450
    żeby nie popelnic gafy zapytam:d jesli zaglosuje na 2 to bedzie limit 50 czy 200?:D
     
  3. rotescorp

    rotescorp Rycerz

    Dołączył:
    14. Sty 2012
    Wiadomości:
    1.671
    Docenione treści:
    351
    200

    2 to inaczej 2% fake limitu :)
     
  4. habebis inimicum tuum

    habebis inimicum tuum Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    8. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.126
    Docenione treści:
    503
    2% punktów wioski.
     
  5. Keymil1990

    Keymil1990 Szlachcic

    Dołączył:
    3. Sie 2009
    Wiadomości:
    5.942
    Docenione treści:
    2.450
    dobra to glosuje na 1:)
    brak to jednak troche przegiecie za duzo bedzie tych fejkow i raj dla bociarzy:D
     
  6. Wisnek

    Wisnek Lekki Kawalerzysta

    Dołączył:
    18. Sty 2012
    Wiadomości:
    611
    Docenione treści:
    21
    Z tymi botami - dokładnie tak :(... Zatem namawiam do głosowania na 1%. Niech przy fejkach też trzeba będzie myśleć, a nie na potęgę słać po 1 jednostce. 1% zagrody to też utrudnienie farmienia w początkowej fazie :p Niektórzy się pewnie domyślą o co mi chodzi :)
     
  7. habebis inimicum tuum

    habebis inimicum tuum Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    8. Lut 2015
    Wiadomości:
    1.126
    Docenione treści:
    503
    Barbarzyńskich fake limit nie dotyczy, a na graczy można więcej wysyłać niż 1LK.
     
  8. NiefisiujMisiu

    NiefisiujMisiu Lekki Kawalerzysta

    Dołączył:
    29. Paź 2012
    Wiadomości:
    652
    Docenione treści:
    378
    Bez limitu :D fajnie będzie
     
  9. OldBear

    OldBear Ciężki Kawalerzysta

    Dołączył:
    8. Mar 2008
    Wiadomości:
    1.383
    Docenione treści:
    260
    Ja zagłosowałem ba brak limitu. Niech ludzie główkują podczas obrony!
     
  10. Barcelonista1

    Barcelonista1 Pikinier

    Dołączył:
    27. Kwi 2013
    Wiadomości:
    40
    Docenione treści:
    0
    Będziesz Misiek siedział mi na zaście i opisywał te tysiące fejków które będą leciały w każdej akcji;)
     
  11. joseg18

    joseg18 Szlachcic

    Dołączył:
    7. Cze 2010
    Wiadomości:
    2.252
    Docenione treści:
    1.677
    życze powodzenia w przyszłej obronie ;)

    dla mnie wysłanie kilka k ataków nie robi problemu, nie musze mieć do tego bota ;)
     
  12. Wisnek

    Wisnek Lekki Kawalerzysta

    Dołączył:
    18. Sty 2012
    Wiadomości:
    611
    Docenione treści:
    21
    Ze barb limit nie tyczy to wiem, a na graczy 100pkt jak sam masz 3k slanie +4 lk nie jest super pomyslem przy aktywnej okolicy ;P ja mam na to sposob, ale to juz niuanse sa.(o ile sie tak to pisze o_O)
     
  13. funny...

    funny... Łucznik

    Dołączył:
    2. Lis 2015
    Wiadomości:
    373
    Docenione treści:
    9
    brak :)!

    dla fanego raj ;d
     
  14. Keymil1990

    Keymil1990 Szlachcic

    Dołączył:
    3. Sie 2009
    Wiadomości:
    5.942
    Docenione treści:
    2.450
    lol chyba was ludzie porąbało... ciekawe jak bedziecie musieli bronic sie podczas akcji i dostaniecie 5tysiecy atakow na etapie kilkunastu wsi:D
     
  15. joseg18

    joseg18 Szlachcic

    Dołączył:
    7. Cze 2010
    Wiadomości:
    2.252
    Docenione treści:
    1.677
    chyba uznali ze jak będą grać do kilku wsi to im to nie robi różnicy ;p
     
  16. Mr.Nro

    Mr.Nro Miecznik

    Dołączył:
    8. Sty 2015
    Wiadomości:
    74
    Docenione treści:
    8
    To jest tak, że nieograniczona farma psuje grę, bo trzeba często się logować na farmę, ale żeby opisywać 24/7 ataki podczas akcji to przecież nikomu nie przeszkadza ;P
     
  17. N O O Bhar

    N O O Bhar Guest

    Dramat jak nie bedzie fake limitu
     
  18. SiwyyyPro

    SiwyyyPro Pikinier

    Dołączył:
    15. Kwi 2012
    Wiadomości:
    30
    Docenione treści:
    0
    60% głosów na bez limitu. Farmić to się nie chciało ale za to siedzieć i myśleć co idzie to już jak najbardziej :haha:
     
  19. zrealowanydawidos

    zrealowanydawidos Lekki Kawalerzysta

    Dołączył:
    1. Sty 2010
    Wiadomości:
    610
    Docenione treści:
    2
    uwazam ze sprawiedliwie jest gdy za atak fejk płacimy a nie mozemy słac po 1 taranie.

    Czy ci co głosuja za tym brakiem fejków oby na pewno zdaja sobie sprawe z tego ze obrony kont beda bardzo meczace na takich ustawieniach? ;>

    a agresor zyskuje na takim swiecie od razu wielka przewage nad obronca.

    Mi to osobiscie pasuje bardzo, ale czy ogółowi? ;d

    choc fakt na Fo wchodza glownie "agresorzy" xD
     
  20. Keymil1990

    Keymil1990 Szlachcic

    Dołączył:
    3. Sie 2009
    Wiadomości:
    5.942
    Docenione treści:
    2.450
    taka sytuacja macie 100 wiosek jest na was akcja:d idziecie spac o 24 macie 5 atakow na liczniku wstajecie macie 2000 tysiące i to np tylko od 3 graczy:D wystarczy jakis prosty skrypt zeby rozeslac po 1 zwiadowcy na wasze wioski jak chcecie to bronic?
    albo dajecie zastepcy zasta do opisywania ataków ktory rzuci konto w cholere jak bedzie musial siedziec kilka godzin i nie robic nic innego jak opisywac ataki... a mialy byc takie super ustawienia...
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.