*zakończone* 15 Świat 100 - Odstęp między komendami

Minimalny odstęp między komendami?


  • W sumie głosujących
    585
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

Barcelonista1

Pikinier
najciekawiej byłoby przy 300ms
jak już większość napisała puścić synchro to i nooby potrafią niezależnie od odstępu między komendami
za to przy 300ms trzeba by było już użyć mózgu aby przejąć wioskę a nie bezmyślnie wysłać synchro

z drugiej strony nie pamiętam czy to się przekłada na farmienie bo jesli w af też by był odstęp 300ms to byłaby katorga dla farmerów
 
najciekawiej byłoby przy 300ms
jak już większość napisała puścić synchro to i nooby potrafią niezależnie od odstępu między komendami
za to przy 300ms trzeba by było już użyć mózgu aby przejąć wioskę a nie bezmyślnie wysłać synchro

z drugiej strony nie pamiętam czy to się przekłada na farmienie bo jesli w af też by był odstęp 300ms to byłaby katorga dla farmerów
Nie przekłada się na af, bo nie w afie nie można słać więcej niż 5 ataków na sekundę.
Dla mnie te 100ms jest odpowiednie, bo nie chcę zmowu robić x antyklinów, gdzie jeden mi nie wyjdzie i muszę słać nawrotkę, która dojdzie za 5-10h, a deff (a rycki bd :s) szybko dojdzie do podbijanej wioski.
Pozatym ma tu grać największa liczba prosów, to jak mamy się bawić w ciągłe kliny, to 10lat za mało będzie, żeby wygrać ten świat :s
 

Attumen the Huntsman

Guest
Rycek jest ułatwieniem dla deffowców, to niech będzie jakieś ułatwienie dla atakującego w postaci krótkich czasów między komendami. Inaczej fronty będą przesuwać się z tempem żółwia, nie mówiąc już o czasie odbudowy offa przy prędkości 1.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

roofi

Miecznik
No limits, klina da się wbic we wszystko wiec czemu ulatwiac sprawę? Niweluje to przecież przewagę graczy "wyskillowanych" i promuje tych bardziej planujących, ale ta gra to nie tylko planowanie, a kombinacja wielu umiejetnosci poszczególnych graczy, a raczej grup graczy.
 

OldBear

Ciężki Kawalerzysta
No limits, klina da się wbic we wszystko wiec czemu ulatwiac sprawę? Niweluje to przecież przewagę graczy "wyskillowanych" i promuje tych bardziej planujących, ale ta gra to nie tylko planowanie, a kombinacja wielu umiejetnosci poszczególnych graczy, a raczej grup graczy.
Wyskillowany gracz? W ogóle co to znaczy? Kogo promuje brak milisekund? No, ale przecież wyskillowani zagłosowali nad ich obecnością? Dlaczego? Ja nie wiem. Jednak obserwuję te Wasze komentarze i zastanawiam się czego taki wyskillowany gracz się obawia? Tego, że jego skille nie będą wystarczające aby pokonać niewysykillowanego gracza?
 

angelo lazarov

Guest
100ms najbardziej optymalna opcja:)
Bizon, chodzi tutaj o "dodawania ataku ze szlachcicem" :)
 

Rij0

Topornik
300ms - wtedy rozgrywka nie będzie aż tak uzależniona od tego, jaki kto ma internet. W dodatku na ten świat powróci pewnie dużo osób, które nie czują się takimi prosami i taka opcja będzie sprawiedliwsza. :)
 

andrewkmicic

Zwiadowca
i tak 10% graczy wie co to klin a moze 0,01% potrafi klinować w sekunde wiec co za różnica jakie odstepy . 99,99% jak widzi atak wchodzący w sekunde zamyka przeglądarkę i konczy grę
 
Status
Zamknięty.