- Wynik reakcji
- 12.987
Ankieta 11.
Czy na świecie 100 powinno być morale, czyli handicap dla słabszych graczy w postaci utrudnienia ich atakowania z poziomu dużo silniejszych kont (poprzez proporcjonalne obniżenie siły ich wojsk)?
I od razu do wyboru rodzaj tego morale:
- na podstawie punktów -> morale wyznaczane wyłącznie na podstawie stosunku punktów agresora i obrońcy
- na podstawie punktów i czasu -> dodany współczynnik czasu - im konto dłużej istnieje na świecie tym mniej jest chronione przez morale (zatem morale przy ataku na konto mające X punktów ale istniejące od pół roku będzie dużo wyższe niż atak na konto mające tyle samo punktów ale istniejące od tygodnia).
W pierwszej kolejności zliczana będzie suma odpowiedzi na opcje TAK/NIE, więc aby wygrało "NIE" to musi zebrać ponad 50% głosów.
Czy na świecie 100 powinno być morale, czyli handicap dla słabszych graczy w postaci utrudnienia ich atakowania z poziomu dużo silniejszych kont (poprzez proporcjonalne obniżenie siły ich wojsk)?
I od razu do wyboru rodzaj tego morale:
- na podstawie punktów -> morale wyznaczane wyłącznie na podstawie stosunku punktów agresora i obrońcy
- na podstawie punktów i czasu -> dodany współczynnik czasu - im konto dłużej istnieje na świecie tym mniej jest chronione przez morale (zatem morale przy ataku na konto mające X punktów ale istniejące od pół roku będzie dużo wyższe niż atak na konto mające tyle samo punktów ale istniejące od tygodnia).
W pierwszej kolejności zliczana będzie suma odpowiedzi na opcje TAK/NIE, więc aby wygrało "NIE" to musi zebrać ponad 50% głosów.