DeletedUser158229
Guest
Witam,
gra w plemiona wymaga olbrzymiej ilości może nie czasu co gotowości do wejścia w każdym momencie. Robimy się coraz starsi, wielu graczy, którzy grali kiedys będąc nastolatkami obecnie pracują i nie są w stanie wejść o godzinie 13:47 czy 2:31 żeby dograć karetę bądź deffa. Po tylu latach istnienia plemion, jest oczywiste, że gra z początkowo strategicznej i przeglądarkowej - pamiętamy czasy co jak ktoś wysyłał grube z odstępem sekundowym był mega mocnym graczem - stałasię bardziej można powiedzieć zręcznościowa i zależna od stałości internetu bądź dostępu do niego.
Moja propozycja jest kontrowersyjna, jednak byłem fanem asystenta farmera, menedżera konta, nawet od pierwszej wioski, a to mógłbybyć kolejny krok do zmiany gry spowrotem w grę strategiczną.
Chodzi mi o to, zeby w placu gracz mógł zaplanować wysłanie ataku co do sekundy / części sekundy - zależnie od ustawień świata na 5-10-24h przed wysłaniem ataku(czasy przykładowe). Wtedy na akcje plemienne patrzyłoby się z przyjemnością, oczywiscie wyglądałyby zupełnie inaczej, gdyż trzebaby było pomysleć gdzie uderzyć niż tylko wysyłać offy i szlachciców na hurra i liczyć że obrońca nie sklinuje
propozycja z pewnością zmieniłaby oblicze gry, jednak jak mówiłem menedzer konta też zmienił, a nie musiałobybyć to wprowadzone na wszystkich światach od razu.
pozdrawiam serdecznie
spameros
gra w plemiona wymaga olbrzymiej ilości może nie czasu co gotowości do wejścia w każdym momencie. Robimy się coraz starsi, wielu graczy, którzy grali kiedys będąc nastolatkami obecnie pracują i nie są w stanie wejść o godzinie 13:47 czy 2:31 żeby dograć karetę bądź deffa. Po tylu latach istnienia plemion, jest oczywiste, że gra z początkowo strategicznej i przeglądarkowej - pamiętamy czasy co jak ktoś wysyłał grube z odstępem sekundowym był mega mocnym graczem - stałasię bardziej można powiedzieć zręcznościowa i zależna od stałości internetu bądź dostępu do niego.
Moja propozycja jest kontrowersyjna, jednak byłem fanem asystenta farmera, menedżera konta, nawet od pierwszej wioski, a to mógłbybyć kolejny krok do zmiany gry spowrotem w grę strategiczną.
Chodzi mi o to, zeby w placu gracz mógł zaplanować wysłanie ataku co do sekundy / części sekundy - zależnie od ustawień świata na 5-10-24h przed wysłaniem ataku(czasy przykładowe). Wtedy na akcje plemienne patrzyłoby się z przyjemnością, oczywiscie wyglądałyby zupełnie inaczej, gdyż trzebaby było pomysleć gdzie uderzyć niż tylko wysyłać offy i szlachciców na hurra i liczyć że obrońca nie sklinuje
propozycja z pewnością zmieniłaby oblicze gry, jednak jak mówiłem menedzer konta też zmienił, a nie musiałobybyć to wprowadzone na wszystkich światach od razu.
pozdrawiam serdecznie
spameros