wysyłanie wojska o określonej godzinie

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser158229
  • Data rozpoczęcia

czy interesowałaby Cie taka propozycja

  • tak

    Głosy: 2 11,8%
  • nie

    Głosy: 15 88,2%

  • W sumie głosujących
    17

DeletedUser158229

Guest
Witam,

gra w plemiona wymaga olbrzymiej ilości może nie czasu co gotowości do wejścia w każdym momencie. Robimy się coraz starsi, wielu graczy, którzy grali kiedys będąc nastolatkami obecnie pracują i nie są w stanie wejść o godzinie 13:47 czy 2:31 żeby dograć karetę bądź deffa. Po tylu latach istnienia plemion, jest oczywiste, że gra z początkowo strategicznej i przeglądarkowej - pamiętamy czasy co jak ktoś wysyłał grube z odstępem sekundowym był mega mocnym graczem - stałasię bardziej można powiedzieć zręcznościowa i zależna od stałości internetu bądź dostępu do niego.


Moja propozycja jest kontrowersyjna, jednak byłem fanem asystenta farmera, menedżera konta, nawet od pierwszej wioski, a to mógłbybyć kolejny krok do zmiany gry spowrotem w grę strategiczną.

Chodzi mi o to, zeby w placu gracz mógł zaplanować wysłanie ataku co do sekundy / części sekundy - zależnie od ustawień świata na 5-10-24h przed wysłaniem ataku(czasy przykładowe). Wtedy na akcje plemienne patrzyłoby się z przyjemnością, oczywiscie wyglądałyby zupełnie inaczej, gdyż trzebaby było pomysleć gdzie uderzyć niż tylko wysyłać offy i szlachciców na hurra i liczyć że obrońca nie sklinuje :)

propozycja z pewnością zmieniłaby oblicze gry, jednak jak mówiłem menedzer konta też zmienił, a nie musiałobybyć to wprowadzone na wszystkich światach od razu.


pozdrawiam serdecznie
spameros
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Jestem na nie. Strasznie ułatwiło by to grę agresorom. Poza tym zawsze byłem przeciwnikiem rozwiązań ułatwiających w taki sposób grę. Np obecne wysyłanie karet jest strasznie ułatwione i już nie trzeba znać odpowiednich sposobów by odpowiednio grubasków wysłać.
 

DeletedUser57768

Guest
Ciekawe czy masz też propozycję na skrypty dla obrońców aby mu wysyłali kliny o określonej godzinie ...
Jak nie możesz nie wyślesz to było zawsze proste jak chcesz aby wchodziły co sek lub w sek ...trochę trzeba się nadwyrężyć a nie szukać łatwizny .
Jestem jak i przedmówca na nie .
 

DeletedUser158229

Guest
to dotyczy wszystkich komend wojskowych, nie tylko agresora, oczywiscie wspracia tak samo by działały. ulatwienie ? pewnie. Ale mam takie wrażenie, że wszyscy są zawsze przeciw zmianom, taki plemienny konserwatyzm :) po to ludzie wymyslili koparki żeby nie meczyć się z łopatami, pralkę żeby nie trzeba było ręcznie prać, naturalna kolej rzeczy że i w plemionach takie ułatwienia są powolutku wprowadzane.

ale jak mówię, z jednej strony ułatwienie, z drugiej utrudnienie - każdy ma możliwość dobrej obrony w każdym momencie i każdy ma możliwość perfekcyjnego ataku w kazdym momencie - wiec przejecie wioski bedzie trudniejsze, a walki cięższe niż do tej pory
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Dla obrońcy wcale nie będzie łatwiej. Dlatego, że zanim się obudzi i ustawi odpowiednio deffa do wysłania to część wiosek już będzie za daleko by wysłać z nich wsparcie więc i tak obrona będzie zależała od tego jak szybko się obudzi. Agresor nie będzie miał tego problemu bo może ustawić wszystko i iść spać.
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
jeszcze wprowadzmy programowanie typu " 3:30 wyslij skana -> jesli malo deffa -> slij karete" lol
 

DeletedUser196188

Guest
Cała esencja gry polega na tym, żeby umieć klina w karetę wsadzić, albo wyczekać z myszką na przycisku "wyślij atak" do odpowiedniej godziny. Prawda, są sposoby na wysyłanie karet w odstępach 250ms, ale to i tak wymaga czasem pewnych umiejętności, np szybkiego klikania albo ogarnięcia jak to się robi w operze jak ktoś na chromie nie może :p Podsumowując, wprowadzenie takiego pomysłu zniszczyłoby dobrą grę. Jeśli kolega nie czuje się na siłach wysyłać ataki o określonej godzinie to może ta gra już nie jest dla Ciebie i pora skończyć grać albo przekazać konto nowemu pokoleniu :)
 
Do góry