Wygrywanie świata w kilka plemion

Czy uważasz, że należy wyeliminować wspólne wygrywanie świata w kilka plemion.

  • TAK

  • NIE


Wyniki ankiety widoczne po oddaniu głosu.

SpeedyMcQigles

Miecznik
Wynik reakcji
86
To byłby strzał w kolano dla tej gry.
Nie zachęcasz kompletnie nowych graczy do gry, wręcz pokazujesz, że nie ma tu dla nich miejsca.

Dodatkowo ograniczenie miejsc na starcie zniechęci wielu obecnych graczy bo każde z topowych plemion ma chętnych więcej niż 60-80. Z giełd wystarczy podać przykład Konfy a z bezgiełd Speed co w takiej sytuacji ma zrobić @DefinitelyRlyTheD0orek czy @Keymil LoveOrHate gdzie te plemiona zawsze mają ponad 150 chętnych na starcie? Sorry stary mam swoich ziomków szukaj innego plemienia?
I tak w tej grze nie ma nowych graczy prawie tylko po czasie wraca 99%. Natomiast wielu starych odeszło właśnie przez multum brudnych zagrywek kos, grania na botach czy robienie koalicji ogromnych potem gnieść kogoś masą.


Ustawienie bardzo dobre tylko można by zwiększyć liczbę członków do 100. Może nawet 150-200 testowo. Przykładowo na świecie 198? Tak testowo zamiast na tym jubileuszowym 200
 

SpeedyMcQigles

Miecznik
Wynik reakcji
86
@kmic Uzasadnię jeszcze to.

Otóż wiele graczy odchodzi przez kosy i brudne zagrywki. Natomiast danie zamknięcia składów po 120 dniach i 40 członków limit osób w plemieniu to aż się prosi przecież o multum kos plus brzydkich zagrywek różnych.

Teraz co da zamknięcie po 30 dniach też będą kosy ale mniej zdecydowanie niż teraz plus mniejsza ilość brudnych zagrań.


Jeszcze kwestia limitu osób w plemieniu obojętnie co dacie i tak niektórzy na parę członów polecą to proponuje to 60-80. Potem wielu z nich zniknie jeszcze niektórzy o blaszki się pokłócą.


Niech oprócz początkowego młynu będzie on, jak najdłużej zamiast ciśnięcia kogoś masą od początku. Pomysł mój nie jest idealny ale całkiem ok. Może już po 7 dniach zamknięcie składów byłoby lepsze
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.467
@kmic Uzasadnię jeszcze to.

Otóż wiele graczy odchodzi przez kosy i brudne zagrywki. Natomiast danie zamknięcia składów po 120 dniach i 40 członków limit osób w plemieniu to aż się prosi przecież o multum kos plus brzydkich zagrywek różnych.

Teraz co da zamknięcie po 30 dniach też będą kosy ale mniej zdecydowanie niż teraz plus mniejsza ilość brudnych zagrań.


Jeszcze kwestia limitu osób w plemieniu obojętnie co dacie i tak niektórzy na parę członów polecą to proponuje to 60-80. Potem wielu z nich zniknie jeszcze niektórzy o blaszki się pokłócą.


Niech oprócz początkowego młynu będzie on, jak najdłużej zamiast ciśnięcia kogoś masą od początku. Pomysł mój nie jest idealny ale całkiem ok. Może już po 7 dniach zamknięcie składów byłoby lepsze

Ale to nie ma sensu.
Jeśli macie czelność grać z duanami którzy wbijają kosy to sobie grajcie.
Jeśli nie zależy wam finalnie na blaszkach to sobie grajcie.

Jak jest ekipa to ona będzie grała do konca nawet jak by mieli przegrać bo zagrają na reszte świata solo.

Sytułacja jest o wiele lepsza niż te 4-5 lat temu gdzie tego zamykania składów nie było wtedy takie Głód na 131 wygrało świat bez podbijania kilku tysięcy barbek juz nie mowiac ze zakonczyl sie skróceniem do 200 dni. Oczywiście 131 jest najbardziej pokazowym jak to dawniej wyglądało 1 strona wszystko zrekrutowała połączyli się w momencie w którym chcieli i tyle.

Teraz jest naprawdę dobrze a to ze gracie z jakimiś smietnikami ktorzy swoich rozbieraja to juz jest wasza sprawa za głupote się płaci.

Znajdzie sobie ekipe i nia grajcie a nie ze plemie X rekrutuje sobie z mapy 10-15 członów a potem płacz ze ktos byl kretem i kose.

Wy ludzie naprawde jestescie takie dzbany ze szkoda mowic. Już nie wspomne o zamknieciu skladow po 7 dniach jak moje projekty takie jak ZIOM na 176 powstawały po 30 dniach swiata wiec co zakaz robienia zbieraninek z mapy ludzie co rusza pozniej maja nie grac w swiecie bo ty chcesz zamykac sklad po 7 dniach ? XD
Wiem wygrywałem 176 metoda rekrututacyjna ale wlasnie tym wyroznia sie uczciwy przywodca ze jak cos obiecuje to tego dotczymuje a nie przywodca ala nie powiem kto bo zaraz bedzie szczekał ale co sprzedaje poł swoich i rekrutuje pol wrogow aby tylko jego dupa wygrała swiat.
 

SpeedyMcQigles

Miecznik
Wynik reakcji
86
Ale to nie ma sensu.
Jeśli macie czelność grać z duanami którzy wbijają kosy to sobie grajcie.

Teraz jest naprawdę dobrze a to ze gracie z jakimiś smietnikami ktorzy swoich rozbieraja to juz jest wasza sprawa za głupote się płaci.

Znajdzie sobie ekipe i nia grajcie a nie ze plemie X rekrutuje sobie z mapy 10-15 członów a potem płacz ze ktos byl kretem i kose.

Wy ludzie naprawde jestescie takie dzbany ze szkoda mowic. Już nie wspomne o zamknieciu skladow po 7 dniach jak moje projekty takie jak ZIOM na 176 powstawały po 30 dniach swiata wiec co zakaz robienia zbieraninek z mapy ludzie co rusza pozniej maja nie grac w swiecie bo ty chcesz zamykac sklad po 7 dniach ? XD
Wiem wygrywałem 176 metoda rekrututacyjna ale wlasnie tym wyroznia sie uczciwy przywodca ze jak cos obiecuje to tego dotczymuje a nie przywodca ala nie powiem kto bo zaraz bedzie szczekał ale co sprzedaje poł swoich i rekrutuje pol wrogow aby tylko jego dupa wygrała swiat.

Odniosę się do części wypowiedzi nie zacytuję całej.

To o kosach ma sens. Zmniejszy to ilość kos, które są co świat. Wyeliminować kosiarzy do minimum z tej gry. Kosiarz się znajdzie w prawie każdym plemieniu, a ustawienia światów tylko to wspierają. Zamykać zmienianie plemion po 14/30 dniach.

Druga kwestia rozbiórek ja nigdy nie dostałem nie wiem co za ułomem trzeba być, aby rozbiórkę dostać. Wystarczy lekko ogarniać i czytać wskazówki na forum rady plus innych.

Teraz do kwestii tych 7 dni napisałem kluczowe słowo "MOŻE" powtarzam może była to sugestia tak co wcześniej 60 dni i zamknięcie składów w innych wątku na forum 30.

Byłaby to całkiem fajna odmiana mocny młyn i walka zamiast walenia masą w kogoś potem. Chyba, że niektórym jajka odpadły cykają się prawdziwej walki potrzebują wyciągania członków od innych. Opcja wystartowania od nowa na obrzeżach po rozjechaniu będzie nadal przecież;)


Zresztą 14/30/60 dni to wystarczająco przecież na start XD Info jest rzucane o nowym starcie świata parę dni wcześniej i o starcie. Ktoś się cyka o bycie rozjechanym w centrum to zawsze ma opcję zacznij od nowa po paru dniach co mu nie wyjdzie na początku.


7/14/30 dni to wystarczające ilości tylko teraz, które dobra załóżmy te siedem odpada
 

uwuShiro

Topornik
Wynik reakcji
397
Teraz jest naprawdę dobrze a to ze gracie z jakimiś smietnikami ktorzy swoich rozbieraja to juz jest wasza sprawa za głupote się płaci.

Znajdzie sobie ekipe i nia grajcie a nie ze plemie X rekrutuje sobie z mapy 10-15 członów a potem płacz ze ktos byl kretem i kose.
Nie wiem po co ty się wypowiadasz jak plemiona zrobione przez ciebie zazwyczaj dostają wpierdol na etapie pierwszych wojen.

Wy ludzie naprawde jestescie takie dzbany ze szkoda mowic. Już nie wspomne o zamknieciu skladow po 7 dniach jak moje projekty takie jak ZIOM na 176 powstawały po 30 dniach swiata wiec co zakaz robienia zbieraninek z mapy ludzie co rusza pozniej maja nie grac w swiecie bo ty chcesz zamykac sklad po 7 dniach ? XD
Wiem wygrywałem 176 metoda rekrututacyjna ale wlasnie tym wyroznia sie uczciwy przywodca ze jak cos obiecuje to tego dotczymuje a nie przywodca ala nie powiem kto bo zaraz bedzie szczekał ale co sprzedaje poł swoich i rekrutuje pol wrogow aby tylko jego dupa wygrała swiat.
176 XD? To ten świat na którym 3 masówki EM+jutro+Tajemnica były podpisane od początku świata i jeszcze potem podpisali sojusz z mad had kończąc świat 65% vs 35% w około 300 graczy. Właśnie takim patologicznym sytuacją zapobiega blokada składów. Poza tym nie ośmieszaj się mówiąc że wygrałeś ten świat prowadząc plemię, można łatwo sprawdzić że świat 176 wygrało "T+EM+M", nie widzę tam twojego plemienia, ilu graczy z twojego plemienia dostało blaszkę za ten świat? bo podejrzewam że pewnie tylko ty.
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.467
Nie wiem po co ty się wypowiadasz jak plemiona zrobione przez ciebie zazwyczaj dostają wpierdol na etapie pierwszych wojen.


176 XD? To ten świat na którym 3 masówki EM+jutro+Tajemnica były podpisane od początku świata i jeszcze potem podpisali sojusz z mad had kończąc świat 65% vs 35% w około 300 graczy. Właśnie takim patologicznym sytuacją zapobiega blokada składów. Poza tym nie ośmieszaj się mówiąc że wygrałeś ten świat prowadząc plemię, można łatwo sprawdzić że świat 176 wygrało "T+EM+M", nie widzę tam twojego plemienia, ilu graczy z twojego plemienia dostało blaszkę za ten świat? bo podejrzewam że pewnie tylko ty.

Taki plebs jak ty i tak nie zrozumie tego ze liczy sie finalna wygrana a nie jakas nazwa.
To jest tak jak by powiedzieć że Jazda nie wygrała 139 mimo ze tam z 30 graczy w wygranym mieli ale nie wygrali bo nie ma ich w nazwie XD

Co do tego ze moje plemiona padaja to faktycznie ale jesli nie jest sie takim patosem jak ty ktory by tylko podpisywal sie za 90% swiata to ciezko jest walczyc 1 człon vs 20 członowa koalicja ale mimo to czasem udaja sie wieksze sukcesy jak chociazby 176 gdzie troche wiecej graczy jak tylko ja z ZIOM wygrało świat. Na 180 tez moje LD ktore zalozylem w 1 dniu swiata istniało ponad rok majac w najlepszym momencie ponad 8400, wiadomo taki patus jak ty powie ze tam nie bylo konkurencji ale nikt nikomu nie zabronił tam wbić.

Po za tym wypowiada sie jakis typ ktory na 194 gra w jakimś BLACK ktore jak by pozbyło się ludzi z rekrutacji to było by 0 i pewnie przestało by istniec bo tam z black moze 20 osob zostało już a reszta to rekrutacja kosiarzy xD

Nie wiem jak choinka moze z takich typem grac na koncie. Choinka kulturalny, spoko ziomek a tu taka scierka sapienie nie wiadomo o co. Pewnie gdzies moja uczciwa gra cie zabolała i teraz nie mozesz sie z tym pogodzic ze ktos moze grac bez masowek i sobie radzic XD
 

uwuShiro

Topornik
Wynik reakcji
397
Taki plebs jak ty i tak nie zrozumie tego ze liczy sie finalna wygrana a nie jakas nazwa.
Finalna wygrana grając w masówce na 300 osób gdzie nie zamieniłeś słowa z 90% "współplemieńców" a wygrałeś świat tylko dlatego że zrobiłeś więcej członów i przygniotłeś wroga masą, super zabawa i mnóstwo satysfakcji musi sprawiać taka wygrana.
o do tego ze moje plemiona padaja to faktycznie ale jesli nie jest sie takim patosem jak ty ktory by tylko podpisywal sie za 90% swiata
właśnie to ty promujesz grę bez zamykania składów i podpisywanie się w 70% świata jak zrobiliście na 176, my tam graliśmy mając front z każdej strony i wole tak przegrać świat niż podpisywać się z każdym jak pizda i zgarnąć 3 blachy a resztę ludzi wystawić
Po za tym wypowiada sie jakis typ ktory na 194 gra w jakimś BLACK ktore jak by pozbyło się ludzi z rekrutacji to było by 0 i pewnie przestało by istniec bo tam z black moze 20 osob zostało już a reszta to rekrutacja kosiarzy xD
"jakimś BLACK" które zniszczyło twoje plemię samym wypowiedzeniem pona, nawet jednego dnia nie miałeś jaj powalczyć
 

skydwayler

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.666
No cóż, wg mnie zamykanie składów to dobry pomysł. Ale nie po 7 dniach, tylko po dwóch, trzech miesiącach, żeby dać trochę czasu na ogarnięcie podwórka. Problem z zamykaniem składów jest taki, że plemiona poszły w stronę małej liczby członków. Przecież kiedyś liczba ta była nieograniczona, widywaliśmy masówki po 2k graczy w jednym plemieniu. Tego oczywiście nie chcemy, ale ograniczenie liczby członków plemienia nic nie dało, bo po prostu przywódcy zakładali nowe plemiona pod jednym szyldem. Wracając: czemu nie wrócimy do dużej ilości członków w plemieniu? Może nie do liczby nieograniczonej, ale 150/200 graczy? Duże ekipy dalej będą mogły startować razem (i tak startują w tyle osób), dalej będą miały szansę posiłkować się wyciąganiem perełek/kretów/czy czego tam będą chcieli z innych plemion aby uzupełnić szybko kruszące się zasoby ludzkie (tak jak wspomniał szari, nie da się utrzymać stałej ekipy przez cały okres trwania serwera, ale problem staje się dużo mniejszy przy 150 osobowym plemieniu niż kiedy trzeba było wybrać 70 osób), a jednocześnie zablokujemy możliwość przechodzenia do innych plemion, czyli tworzenia się wielkich koalicji, a właściwie nie tyle ich tworzenia, tylko wymuszenia na nich walki po ewentualnym pokonaniu wspólnego wroga. Dzięki temu nie będzie sytuacji, w której 3 plemiona 150 osobowe będą się upychać w jedno 60 członowe. Owszem, wydłuża to granie na jednym serwerze, ale sprawia, że nawet wielkie koalicje będą musiały na koniec walczyć o zwycięstwo i zakończyć jako jedno plemię. Jedynym minusem jest to, że można nie chcieć walczyć z sojusznikiem: ALE znając ustawienia serwera można po prostu tych sojuszy nie mieć i grać samymi ponami. Także w sumie to żaden minus.
 

Pogryziony

Chłop
Wynik reakcji
8
Ale wiecie że plemiona to nie tylko gra siłowa - kto ma więcej wioch ten wygrywa, ale także dyplomatyczna?
Dyplomacja jest bardzo ważna i nie wyobrażam sobię gry w momencie, gdy po 2-3 miesiącach miałby być ustalany/zamykany skład plemienia. Równie dobrze można rozwiązać plemię i utworzyć nowe z nowym składem...
Wg mnie propozycja jest słabym rozwiązaniem.
Ustawienia świata znane są od samego początku.
 
Do góry