Wydarzenie Oblężenie zamku (VI 2019)

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.962
CAlogo_h250px.png
Drodzy Gracze,

nadszedł czas byście ponownie wykorzystali swoich najemników i udowodnili, że nawet potężne fortyfikacje nie stanowią godnego wyzwania dla Waszych armii!
Wydarzenie Oblężenie zamku powraca!

Początek wydarzenia: 12 czerwca 2019, 14:00
Zakończenie ataków: 26 czerwca 2019, 14:00
Światy: oprócz Szybkich i światów bez dodatkowych funkcji Premium


Do broni!

Możecie dołączyć do wydarzenia za pomocą ikonki z płonącym zamkiem w prawym górnym rogu ekranu gry.
W czasie wydarzenia zostaniecie zgrupowani z 49 innymi graczami z Waszego świata. Na ekranie wydarzenia zobaczycie zamek będący przedmiotem ataku, oraz oblegające go armie. Waszym zadaniem będzie wykorzystać posiadanych najemników aby wspomóc armie uczestniczące w oblężeniu i wspólnie doprowadzić do podbicia zamku.
Wasze zasoby najemników są wyświetlane na ekranie wydarzenia. Maksymalnie możecie posiadać ich 16 (i z takim też stanem każdy gracz rozpoczyna wydarzenie), na miejsce wykorzystanych jednostek rekrutują się nowe, w tempie 1 osoby co 30 minut. Każde wsparcie któregoś z obszarów oblężenia skutkuje wykorzystaniem posiadanego najemnika i powoduje wsparcie paska postępu danego ataku o 4 punkty. Gdy wystarczająca ilość najemników weźmie udział w danym obszarze oblężenia i doprowadzi jego pasek postępu do pełna, to wykonany zostanie atak na zamek.

CAmercenary.PNG

Mamy trzy rodzaje armii uczestniczących w oblężeniu:
  • Najazd: Rycerze, piechota i inni żołnierze. Główna siła oblężenia. Kiedy pasek postępu się zapełni, zamek otrzyma od 1 do 5 uszkodzeń (plus bonus z bombardowania).
  • Ostrzał morski: Statki wspierające armię lądową. Kiedy pasek postępu się zapełni, to Najazd i Bombardowanie otrzymają 50% punktów wymaganych do wykonania ich misji.
  • Bombardowanie: Katapulty i trebusze uszkadzające mury obronne zamku. Kiedy pasek postępu się zapełni, zamek otrzyma 1 punkt uszkodzeń, a uszkodzenia spowodowane najbliższym zakończonym najazdem zostaną zwiększone o 3.

CA_assault.png


Zdobywanie zamku

Zamek posiada określoną liczbę Punktów Życia (PŻ). Gdy osiągnie ona 0, to zamek ulega zniszczeniu. Medale znajdujące się wewnątrz zamku są wówczas dzielone po równo między wszystkich graczy uczestniczących w oblężeniu, zaś Wasze armie udają się do kolejnego zamku, który powinien posiadać jeszcze więcej medali!
Medale są także przyznawane za pozycje w indywidualnych rankingach każdego z obszarów oblężenia, czyli adekwatnie do wkładu włożonego w doprowadzenie do danego ataku.
Gdy zamek posiada poniżej 10 PŻ, macie także możliwość przeprowadzenia na niego indywidualnego szturmu. Zadaje mu to 1 punkt uszkodzeń, a Was nagradza bezpośrednio medalami. Jako nowość w wydarzeniu: po każdych czterech zniszczonych zamkach Wasza grupa otrzyma dodatkowe medale bonusowe.

Postęp plemienia

Jeśli jesteście członkiem plemienia, to każdy zdobyty przez Was medal będzie dodatkowo zliczany do całkowitego postępu plemienia. Gdy suma medali zebranych przez Wasze plemię osiągnie odpowiedni poziom, to przypisany do niego bonus zostanie aktywowany na 48 godzin dla całego plemienia! Do tej funkcji wprowadziliśmy tym razem cztery ulepszenia:
  1. Możecie dodawać własny wkład do postępu plemienia (w postaci dodatkowych medali) tak często jak chcecie, ale koszty tej operacji będą coraz większe. Koszy te będą codziennie resetowane do stanu podstawowego. Prosimy pamiętać że w ten sposób dodajecie wyłącznie medale do puli plemienia, nie zaś do Waszej własnej.
  2. Nagrody za kolejne poziomy postępu plemienia są zmienione. Poczynając od najniższego poziomu są nimi: +10% prędkości rekrutacji, -10% kosztu monet i 10% produkcji surowców.
  3. Wymagana liczba medali na konkretnych poziomach jest uzależniona od limitu członków plemienia na danym świecie. Trzeci poziom to 7500 x limit członków plemienia, drugi poziom to połowa z tej wartości, a pierwszy to 1/4.
  4. Przy dokonaniu wkładu medali do plemienia macie 50% szans na otrzymanie przynajmniej jednego dodatkowego najemnika, maksymalnie nawet 5. Te dodatkowe jednostki mogą spowodować przekroczenie maksymalnej liczby posiadanych najemników, ale nie będzie można wówczas zdobywać kolejnych, aż do czasu zejścia poniżej ich nominalnego maksymalnego stanu.

ca_tribegauge_102018.png

Potęga medali

Wasze ciężko wywalczone medale mogą być użyte w naszym sklepie wydarzenia, aby otrzymać w zamian użyteczne zasoby. Zdobyte dzięki medalom przedmioty pozostaną oczywiście w Waszych inwentarzach także po zakończeniu wydarzenia, więc możecie wydawać medale perspektywicznie, na zasoby które przydadzą Wam się w przyszłości.
Gdy wydarzenie dobiegnie końca, to pozostaną Wam 24 godziny dostępu do sklepu i możliwości wykorzystania zdobytych medali. Po tym czasie dostęp do ekranu wydarzenia stanie się niedostępny, zaś wszelkie niewykorzystane medale bezpowrotnie przepadną.
Prosimy o odnotowanie, że jeśli w trakcie trwania wydarzenia przeniesiecie konto na świat Arkadia, to medale nie zostaną tam przekazane!

A teraz do broni i udajemy się w kierunku zamku! Po chwałę!... i medale!

Czekamy z niecierpliwością na Wasze komentarze, prosimy o umieszczanie ich w tym temacie.

Wasz Plemiona Team
 
Do góry