Witam.Jestem Nowy. Gdzie zacząć ?

  • Rozpoczynający wątek HurRon
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam wszystkich.
Nie będe owijał w bawełnę.

Nie mam żadnego doświadczenia w tej grze. Słyszałem o niej , lecz nigdy nie wchodziłem w głebiej, lecz teraz chce spróbować zacząć grać w plemiona. nie wiem nic o tej grze.
Ale mam pytanie do was . Ja jako początkujący gracz w jakim świecie powinienem grać ?
Chciałbym,żeby to nie był pusty świat gdzie już nikt nie gra, bo wtedy zero przyjemności
 

BHAK

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
546
Ruszają teraz 2 nowe światy ;) Gdzie trochę osób będzie grało ;s
więc mysle ze tam powinieneś spróbować ;)
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Witam wszystkich.
Nie będe owijał w bawełnę.

Nie mam żadnego doświadczenia w tej grze. Słyszałem o niej , lecz nigdy nie wchodziłem w głebiej, lecz teraz chce spróbować zacząć grać w plemiona. nie wiem nic o tej grze.
Ale mam pytanie do was . Ja jako początkujący gracz w jakim świecie powinienem grać ?
Chciałbym,żeby to nie był pusty świat gdzie już nikt nie gra, bo wtedy zero przyjemności

zapraszam na s105, swiat bez farmy + moge podrzucic Ci moj poradnik z wiki plemion :)

https://help.plemiona.pl/wiki/Pierw...iniami_czołowych_liderów_największych_plemion

zjezdzasz na dol -> pozostale -> i od poczatku sobie poczytaj :) pozdrawiam!
 

DeletedUser

Guest
Właśnie zacząłem grę w świecie 106. Jestem nowicjuszem, więc chciałbym Was poprosić o jakieś wskazówki dotyczące gry. Z góry dzięki!
 

DeletedUser174579

Guest
Znajdź sobie mentora, który będzie Ci na bieżąco doradzał....

EDIT: (po pewnym namyśle) Nie wiem czy najnowszy świat zaraz po starcie jest najlepszy do nauki. Może lepiej wystartować na starszym świecie - wtedy będziesz na obrzeżach i będziesz mieć słabszych przeciwników. W centrum (mapy) zawsze jest wielu wymiataczy i niedoświadczonym graczom trudno się tam rozwinąć......
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser193867

Guest