Wersja 8.26 - komentarze

Status
Zamknięty.

DeletedUser184352

Guest
Zapowiada się ciekawie . Mam nadzieję że to nie będzie powtórka z wersji 8.25
 

Sir Arturwd

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
343
Ja bym wam proponował wprowadzenie zastępstw do aplikacji, a nie że je "wyrzuca" w neta :p
 

DeletedUser

Guest
w grupie dynamicznej błąd w tłumaczeniu,
Słówko "Exceptions:" po wybraniu jakiejś grupy dynamicznej...
szkoda że nie ma możliwości "wybrania wszystkich grup" :p!

Te grupy to idealne uzupełnienie dla MK np:)
 

DeletedUser181226

Guest
- Na ekranie rekrutacji koszt jednostek i ich czas rekrutacji będą się aktualizować odpowiednio do ilości wpisywanych jednostek.
- W przypadku braku dostatecznej liczby surowców do wydania polecenia budowy lub rekrutacji, brakujące pozycje będą pokazane na czerwono, by łatwiej było zobaczyć, który z surowców spowalnia rozwój.

do bani bo jak wpisywałem wczesniej "1" to dmyślnie mi się pokazywały propozycje np 10,100,1000 itd. a teraz przez to aktualizowanie to znika i trzeba ręcznie wpisywać,moim zdaniem to jest zbędne...
 

Ilikebigbutts

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
847
Dobra aktualizacja, masa drobnych udogodnień. Szczególnie podobają mi się gr. dynamiczne, ale już widzę, że brakuje mi "Exceptions" przy wyborze jednostek.
 

dawid960626

Chłop
Wynik reakcji
0
- W przypadku braku dostatecznej liczby surowców do wydania polecenia budowy lub rekrutacji, brakujące pozycje będą pokazane na czerwono, by łatwiej było zobaczyć, który z surowców spowalnia rozwój.-- to masakra razi strasznie zaciemnia całość dla mnie to utrudnienie bo przy tej czerwieni nie da się logicznie myśleć;< proszę zmieńcie jak było tak samo w rekrutacji
 

DeletedUser180001

Guest
Dynamiczne grupy wiosek fajnie skonstruowane.Surowce wreszcie się nie będą przelewać bo czasami obskoczyć 200 wiosek w pare min to problem xd

Po co powiadomienia w grze o nowych odznaczeniach ?
Ale z wiadomościami pomyślane.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
A mnie się podobają zmiany, nie są to wielkie skoki, aczkolwiek bardzo pomocne i umilające czasami monotonną grę :)
 

DeletedUser166288

Guest
Generalnie:

ważnym elementem gry który wymaga pracy są:

- grupy,
- flagi,

oba te elementy mają poważne ułomności, które stają się poważne przy kontach 1 mil+

Ręczne grupy ciężko nadawać w oparciu o odległość od wiosek wrogów - gdyby aktualizacja pozwalała stworzyć dynamiczną grupę FRONT składającą się z wiosek oddalonych o X kratek od wiosek członków Y, Z plemion to byłbym praktycznie zadowolony.

Poprawy wymaga wsparcie wymiany flag. Bardzo nieintuicyjne jest np zmienianie flag do rekrutacji gdy mamy 100+ wiosek. Dynamiczne grupy NIECO to ułatwiły, ale to jeszcze nie to.

Więcej kryteriów filtrowania i uznam aktualizację za najbardziej udaną ever!
 

DeletedUser180001

Guest
Chosie napisał:
Poprawy wymaga wsparcie wymiany flag. Bardzo nieintuicyjne jest np zmienianie flag do rekrutacji gdy mamy 100+ wiosek. Dynamiczne grupy NIECO to ułatwiły, ale to jeszcze nie to.

Może doczekamy się tego niedługo xd
Mniemam , że wielu graczom na światach z farmieniem by pomogło.
Albo wrócić do stylu bez flag , tak samo morale niektórym pewnie psują grę.

Sir Bambaryłka może umilają monotonną grę jak ktoś ma czas i może farmić klikając 20.000 czy więcej w literkę A czy tam B.
 

Ilikebigbutts

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
847
dzięki za reanimacje opery 12:)
Szkoda, że nie dodaliście do dynamicznych grup przy "zawiera jednostki" opcji "lub" żeby można stworzyć grupę składającą się z różnych jednostek.
 

DeletedUser173209

Guest
Widzę, że menedżer zapasów się pojawił, ale mimo uaktywnienia chyba jeszcze nie działa.. Kiedy zostanie oficjalnie wprowadzony?

edit. Oj przepraszam, jednak działa tyle, że po północy mi się uaktywnił.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry