Drodzy Gracze,
jeszcze małe podsumowanie zbiorcze.
Dawno już nie ogłaszaliśmy publicznie aktualizacji, ale nie oznacza to bynajmniej, że nie pracujemy nad rozwojem gry!
Od początku bieżącego roku nasz zespół
wdrożył 378 zgłoszeń dotyczących zmian w grze. Wśród nich było
85 poprawek błędów, które zostały
rozwiązane w ostatnich miesiącach. Dotyczyły one rozmaitych obszarów gry: od indywidualnych problemów z potwierdzeniem adresu email, restartu na świecie czy zmianą nicka, po sprawy bardziej globalne, typu niemożność wycofania flag, komendy przychodzące w złej kolejności czy nieprzyznane odznaczenia.
Pracowaliśmy także nad
udoskonaleniami niektórych rozwiązań pracujących w tle. Wdrożyliśmy np. nowy system obsługujący Push Notifications, aby móc skuteczniej dostarczać powiadomienia na Wasze urządzenia mobilne i lepiej śledzić ewentualne błędy w tym obszarze. Oczywiście nie pomijamy także prac nad podstawowymi kwestiami, typu brakujące tłumaczenia czy problemy z formatowaniem. Wprowadzamy także drobne zmiany, których celem jest ułatwienie Waszego życia w różnych obszarach, poprzez łatwiejsze wykonywanie określonych akcji (np. możliwość wyboru wszystkich wiosek na ekranie wezwania wojsk) czy wyświetlanie ostrzeżeń o konsekwencjach wykonania danej operacji (np. wycofanie wojsk wspierających przy opuszczaniu plemienia, jeśli dany świat ma takie parametry). Kontynuujemy także prace nad środkami do walki z oszustami, poprzez opracowanie mechanizmów do wykrywania wielu popularnych skryptów i botów.
Nie zapominamy także o naszej aplikacji Android. Wyeliminowaliśmy wiele błędów, wprowadziliśmy parę brakujących funkcji, a przede wszystkim poprawiliśmy jej stabilność. Możemy się z dumą pochwalić, że w ciągu ostatnich paru miesięcy użyteczność aplikacji znacząco wzrosła. Wciąż jednak pracujemy nad tym, abyście mogli na niej w pełni polegać i korzystać z niej poza domem bez żadnych problemów.
Podczas gdy większości z opisanych tu zmian pewnie nawet nie zauważyliście, to na pewno odnotowaliście
większe zmiany jakie zaszły niedawno w grze. Przebudowaliśmy wydarzenia "Bestia z Czarnej Góry", "Podróżujący handlarz" i "Spectaculum". Wprowadziliśmy system łączenia serwerów, aby pozwolić graczom z najmniejszych wersji językowych na grę w wersji międzynarodowej w ich własnym języku. Ostatnio wdrożyliśmy
nowy scenariusz zakończenia świata, zwany
"Wielkie oblężenie", który możecie obecnie testować na
świecie Beta, a już niebawem powinien pojawić się także i na nowych polskich światach.
Cały czas pamiętamy o urodzinach
15 lat Tribal Wars, więc jest to kolejna okazja aby
podziękować Wam za Wasze wsparcie. Bez Was nie udałoby się nam osiągnąć tak wspaniałego wyniku! To dla Was wciąż pracujemy i się rozwijamy, aby zapewnić Wam jak najwięcej radości z gry!
Pozdrawiamy
Wasz Plemiona Team
Poniżej znajdziecie zbiorcze zestawienie kilku wybranych nowości z ostatnich miesięcy, na które chcielibyśmy zwrócić Waszą uwagę.
It's love, not just a game!
Zmiany i ulepszenia
Wynik zwiadu w symulatorze
Symulator pokazuje teraz przegląd tego, jakie informacje przekazane zostałyby do agresora gdyby walka odbyła się zgodnie z symulacją.
Filtr surowców w grupach dynamicznych
W dynamicznych grupach pojawiła się możliwość filtrowania na podstawie dostępnych surowców (wyrażonych liczbowo lub jako procent pojemności spichlerza).
Odznaki dla liderów rankingów
Dodaliśmy śledzenie ilości pokonanych jako wspierający. Dodaliśmy grafiki do odznak za najwięcej pokonanych jako wspierający, atakujący oraz obrońca. Dwie ostatnie pozycje były notowane już wcześniej, ale brakowało do nich grafiki. Te odznaki mogą być przyznane także wstecznie, ale tylko na światach, które zostały zamknięte gdy te statystyki były już zaimplementowane.
Filtr nicku gracza w nadchodzących atakach
Filtrowanie nicku gracza w przeglądzie nadchodzących ataków używa teraz autouzupełniania. Aby wyfiltrować gracza wystarczy wpisać część jego nicka, a lista automatycznie zostanie przefiltrowana.
Usprawnienia autouzupełniania
Polepszyliśmy także działanie mechanizmu autouzupełniania nicku gracza na wielu innych ekranach gry. Filtrowanie po nicku powinno być teraz zdecydowanie łatwiejsze i szybsze.
Sortowanie raportów na ekranie informacji o wiosce
Na ekranie informacji o wiosce raporty są obecnie posortowane po czasie ich stworzenia. Także te przekazane, które wcześniej były widoczne na samej górze.
Ulepszone okno pop-up z informacjami o wiosce
Okienko pop-up z informacjami o wiosce z poziomu mapy wyświetla teraz także jej poparcie oraz poziom muru.
Push notification o zadaniach plemienia
Gdy plemię otrzymuje nowe zadanie, to jego członkowie są informowani o tym przez powiadomienie push.
Nicki graczy w raportach
Wszystkie miejsca w raportach, w których pojawia się nick gracza, stanowią obecnie link do jego profilu.
Dawni znajomi
Gdy świat jest zamykany, to członkowie plemienia będą automatycznie dodani do listy dawnych znajomych, aby móc łatwiej zaprosić ich na nowy świat.
Ograniczenia zbieractwa dla zastępcy
Udzielając zastępstwa jest teraz możliwość określenia czy zastępca ma mieć możliwość wysyłania wojsk do misji zbieractwa.
Jeśli macie jakiekolwiek uwagi, to zapraszamy Was serdecznie do podzielenia się nimi. Link na dole poprzedniego postu