DeletedUser
Guest
A mi się ten obóz na pierwszy rzut oka nawet podoba, gra zyska odrobinę więcej realizmu, na pewno wprowadzi to wiele nowych taktyk, chyba wiele osób przyzna że plemiona to i tak mało skomplikowana gra pod kątem taktyki, w porównaniu z innymi strategiami
Obóz na pewno pozwoli zlikwidować różnicę między dużymi graczami a małymi (nie mówię że to zaleta, stwierdzam fakt), spowoduje że offy w późniejszym etapie nie będą musiały latać po kilka dni. Nie będzie opłacalne kumulowanie 90% deffów na samym froncie, nie będzie się walczyło po kilka dni o jedną wioskę. Gra na późniejszym etapie zyska na dynamice, w porównaniu z obecnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony wada - duzi gracze z obozami na własnym terytorium będą musieli częściej zaglądać na plemiona
Pożyjemy zobaczymy, na pewno kiedyś spróbuję gry z takimi ustawieniami, jak znajdzie się trochę więcej czasu. Ja tam jestem zadowolony gdy pojawiają się nowe możliwości, najwyżej jak się nie sprawdzi, to się będzie unikało światów z obozami i tyle, dla każdego co kto lubi.
Obóz na pewno pozwoli zlikwidować różnicę między dużymi graczami a małymi (nie mówię że to zaleta, stwierdzam fakt), spowoduje że offy w późniejszym etapie nie będą musiały latać po kilka dni. Nie będzie opłacalne kumulowanie 90% deffów na samym froncie, nie będzie się walczyło po kilka dni o jedną wioskę. Gra na późniejszym etapie zyska na dynamice, w porównaniu z obecnymi rozwiązaniami. Z drugiej strony wada - duzi gracze z obozami na własnym terytorium będą musieli częściej zaglądać na plemiona
Pożyjemy zobaczymy, na pewno kiedyś spróbuję gry z takimi ustawieniami, jak znajdzie się trochę więcej czasu. Ja tam jestem zadowolony gdy pojawiają się nowe możliwości, najwyżej jak się nie sprawdzi, to się będzie unikało światów z obozami i tyle, dla każdego co kto lubi.