Wersja 6.0

Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
;f

Ja bym lepiej stworzył jakiś tymczasowy serwer gdzie z 1000 graczy mogłoby to rozwiązanie wpróbować. Bo jakieś to dziwne trochę. Za duża ingerencja w mechanikę gy.

Dobry pomysł;p Ludzie te obozy itd. to jest tylko pomoc dla noobów!!! Plemiona zawdzięczają swoja popularność, swojej indywidualności. Plemiona to zupełnie inna gra niż pozostałe gry online. Nie ma w nich odznaczeń (do tej pory), nie ma jakiś tam mieczy itd... to gra dla normalnych, dorosłych ludzi i tylko tacy odnoszą w tej grze sukcesy;) Nie róbcie z plemion piaskownicy!!!
 

DeletedUser

Guest
Ja dla mnie kilka zmian ciekawych kilka bzdurnych, ale z chęcią zobaczę wszystkie.

Mogli by lepiej wprowadzić obniżenie kosztu złotej monety w dalszej fazie gry. Co o tym myślicie?
 

DeletedUser127461

Guest
mnie te obozy tak nie wystraszyły może to będzie jakiś łatwiejszy sposób na rozwalanie bunkrów...:DAle ogólnie jest dużo zmian:eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Hmm... Może być ciekawie z tymi obozami... Trochę mnie irytuje powstanie odznak bo to co najlepsze w plemionach to to że ich nie było :) Każdy był równy... Gracze różnili się tylko pkt i rpp i to by moim zdaniem wystarczyło... Z niecierpliwością czekam na św 42 (z reszta już od dawna) i zobaczymy co to będzie. Pzdr


A i nie narzekajcie tak bo przy każdej zmianie ktoś miałczy, a potem okazuje się że to niezła zmiana
 

DeletedUser128623

Guest
Jak dla mnie te obozy to bardzo dobry pomysł w końcu gra stanie się ciekawsza w późniejszej fazie gry :)
Offy idące po 300h to nic przyjemnego tak jak i wsparcie wysyłane z tej odległości ,natomiast taki obóz doda dynamiki grze będzie można szybciej manewrować zarówno offem jak i defem. Mam tylko pytanie te obozy to powinny mieć chyba jakiś limit zagród które można do nich wprowadzić ,jest takie coś ??? I następne to w jakich miejscach można będzie je budować?
 

DeletedUser76929

Guest
nom

ale odznaki będzie można okryć w profilu założę sie ze większość graczy to zrobi
 

DeletedUser

Guest
Zobaczymy co to będzie... I puścicie nowy świat bo mi się trochę nudzi wieczorami w ferie :)

I tak dodam jeszcze jedno... Zaczynałem na św 31... Nagrałem się i odszedłem... 4 miesiące temu dostałem konto od przyjaciela w tym plemieniu którym byłem i znowu się wciągnąłęm... Przebiłem 860k pkt i skończyłem grę... I powiem jedno plemiona się psują z uwagi na rozpieszczone dzieci... Wystartowałem potem na 40 i mi się nie podobało bo za dużo 10-11 lat... Nie ma tego klimatu co kiedyś...
 

DeletedUser

Guest
"Dobry gracz" to taki który myśli :) Nie musi grać od dawna żeby być dobrym... Szare komórki, inteligencia, kultura i poczucie humoru wystarczy.
 

DeletedUser136539

Guest
ja bym te obozy wprowadził na kilku światach tak jak kościoły
starych światów bym nie ruszał nie potrzebne są tam takie nowości
 

DeletedUser

Guest
A dla mnie ok - plemiona coraz bardziej się robią prawdziwe :)
Obozy są ok i ogólnie zmiany są ok :)

Pozytywnie :)
 

DeletedUser

Guest
Wiecie, bawią mnie te Wasze narzekania.
Osobiście lubię światy z kościołem, wymagają taktyki, a osoby, które na pamięć uczą się grać, są zmuszane do zmiany taktyki - a że im się jej nie chce zmieniać...
Jak dla mnie zmiany na plus, choć potwierdzę zdanie - dopiero jak wypróbuję.
W końcu będzie można rozwalić każdy bunkier, choć domyślam się - sporo będzie kosztować ta możliwość.
A co do "super graczy", którzy niezbyt są przychylni zmianom... stare światy też będą, spokoooojnie.
 

DeletedUser123310

Guest
Ale Wy się wszyscy spinacie jak plandeka na żuku. Idea obozów jest prosta jak walenie Niemca po kasku, a wy robicie z tego niewiadomo co.

Pisze wyraźnie:

Będzie maksymalny limit jednostek mogących jednocześnie przebywać w obozie .

Czyli domyślam się góra 10-20! zagród może taki obozik pomieścić. I pomyślcie, nazbieracie tam samego off'a w takiej wiosce?? To ja z chęcia Wam go zmłucę. Jest jeszcze kwestia czy taki obóz będzie miał mur, bo wydaje mi się że nie więc trzymanie tam woja będzie wiązało się z podwójnym ryzykiem. Poza tym z tego co piszą wojsko po ataku nie wraca do tej wiochy, tylko do macierzystej. Robiąc uniki można paraliżować komuś sprytnie offy.

Dla mnie to napewno fajny element gry, jakby został dodany, ale na S20 jest taka rewolucja niemożliwa, bo tutaj już są zasady, które zaakceptowaliśmy wraz z przyciśnięciem wyboru kierunku swojej pierwszej wioski:)

Pzdr dla Zakopca od Brian Johnson'a hehe
 

DeletedUser119938

Guest
ogólnie zmiany mi sie podobają a szczególnie to:

- Mapa (KP)
Link do opcji pop-up przeniesiony spod dużej mapy na prawą stronę.
Przydzielanie kolorów wioskom zostało przerobione.
* Można przyznawać kolory własnym grupom wiosek.
* Można tworzyć "grupy kolorów", np. grupy do których przyporządkowani będą gracze albo plemiona - dla każdej grupy można wybrać inny kolor.



w tym momencie moja mapa wygląda jak choinka, myślę że zaznaczenie takich grup znacznie usprawni gre...

co do obozów- po części na NIE po części na TAK- pierw wypróbujmy a później można miauczeć
przeraza mnie myśl że jakies noob-owskie plemiona będą miały łatwiej...ale może być ciekawiej, zawsze jakieś wyzwanie
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser132270

Guest
Co do nowości z racji małej ilośći zwolenników ( jak i mnie ) proponuje aby te nowości były zastosowane przy nowym świecie bodajże 42 wtedy każdy mógłby zobaczyć na sucho jak to wygląda przetestować , lepsze to niż uptade dać do każdego świata
 

DeletedUser

Guest
Ja akurat jestem za tym aby stworzyć świat 42 i żeby tam gracze ocenili czy te zmiany są "fajne" ... Co to tego tzw placu plemiennego ( sorry zapomniałem jak się to nazywa ) dobrze by było stworzyć od razu na innych światach bo jeżeli mamy go zbudować dopiero po wybiciu kilku monet to trochę potrwa zanim gracze dojdą to pałacu ....

WIĘC NIE MAM ZDANIA:D
 

DeletedUser

Guest
- Obozy wojskowe
Plemię w późniejszej fazie gry może wybudować obóz wojskowy. Członkowie plemienia wysyłają swoje armie do obozu. Gdy dotrze na miejsce, może być wykorzystana do ataku lub wsparcia wybranej wioski. Tylko właściciel armii może jej wydawać rozkazy. Aby stworzyć obóz wojskowy, plemię musi posiadać wymaganą liczbę punktów oraz przeznaczyć na ten cel złote monety

Nie mam pojęcia jak to będzie wyglądać ale po przeczytaniu tego ręce mi opadły:(

1)Jeżeli do obozu plemieńcy wysyłają wojsko i ono może zostać użyte to po co wtedy będzie deff.Mając 4 zagrody deffa w wiosce mogłem się obronić przed 4 zagrodami offa,a teraz nawet te cztery zagrody deffa mi nie pomogą w czasie ataku 4 zagród offa połączonych w jedno.Bym potrzebował ich chyba z 16 żeby nie być za stratny.Gra się potem znudzi.

2)Do obozu wysyłamy wojska a założyciel nimi zarządza,czyli ja plemię wysyła wojsko,założycielowi szlag trafił internet i go nie i co? całe plemię bez wojska bo już zarządzać nim nie może?
 
Status
Zamknięty.
Do góry