Wersja 6.0

Status
Zamknięty.

DeletedUser42977

Guest
Obozy są ciekawe, lecz znacznie utrudnią ataki wroga na broniące sie plemie, gracz malo aktywny moze sostarczyc pomoc ;/ Porażka z obozami, ciekawe są tylko odznaczenia i motyw z rezerwacją wiosek:p
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
szatdafakap napisał:
z tego co widze to na niemieckiej wiki jest dokładny opis - komus sie chce przetłumaczyć?
o
danke schon

no eeee
obóz tworzą założyciele i admini (?)
eeeeeeee a na jaki czas powstaje taki obóz ?
ale dalej nie kumam
limit 20 armii
ale jakich 20 armii ? ;>

'nie można tworzyć obozu w górach'
o_O
oj to chyba ominęły mnie jakieś ruchy górotwórcze i ich zapaść :D
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
Drobne cytaty z niemieckiej wiki .

Obóz wojskowy może być zbudowany tylko przez graczy z prawem przywódców plemiennych i założycieli plemiennych.

Budowa wszelkich obóz wojskowych kosztuje pewną ilość złotych monet. Kwota ta jest zawsze stała, tj. koszty wszystkich obóz wojskowy są takie same. Aby zebrać te złote monety na budowę Heereslagern, gracze mogą oddawać złoto do ich plemienia. (będziemy zbierać haracz ;]) a złote monetki z kont graczy kończących grę w końcu się na coś przydadzą .


Liczba obozów będzie zależała od ilość pkt. plemienia . np. 1.000.000 za jeden obóz . czyli nasze plemię będzie mogło założyć ich około 135 .

Obozy będzie można budować tylko na trawie na mapie .

Obozy będą widoczne dla wszystkich graczy na mapie .

Obóz można zniszczyć poprzez pokonanie wszystkich przebywających w nim jednostek .
Będzie maksymalny limit jednostek mogących jednocześnie przebywać w obozie .
(nie wiem jaki ?)

Będzie limit czasu , po pewnym czasie obóz będzie automatycznie rozwiązany , a jednostki odesłane do swoich wiosek .

Armie mogą atakować osobno , ale bronią się wszystkie razem .

Każdy gracz osobno wydaje rozkazy dla własnej armii którą wysłał do obozu .

Z obozu mogą korzystać tylko członkowie plemienia którzy brali udział w jego budowie . Sojusznicy nie mogą korzystać z obozu .

Nie można wspierać wojskami z jednego obozu innego obozu .

Ataków i innych działań prowadzonych z obozu nie można przerwać , tak jak normalnie rozkazów wysłanych z własnej wioski .

Po ataku z obozu armia nie wraca do obozu tylko do swojej rodzinnej wioski .
Podobnie z armią wysłana na wsparcie z obozu . Po odesłaniu jej wróci ona do swojej rodzinnej wioski .

Na obozy można wysyłać zwiad .

Planer ataków
 

DeletedUser

Guest
Zmiany ok, tylko te obozy są jakieś dziwne.

Natomiast jednego SGO trochę tu nerwy ponoszą i zamiast wyjaśniać jak coś jest niezrozumiałego to krzyczy na graczy.

Niektórzy natomiast powinni się nad sobą zastanowić:


adrianh3 testowałeś to rozwiązanie? widziałeś je może chociaż na oczy? Jak przetestujesz to wtedy wyraź swoją opinie, nawet krytyczną.

Zastanowić nad sobą to powinien się chyba pan, panie elmichal.
Nikt z nas nie testował obozów, podejrzewam, że jak my będziemy je testować a okażą się niewypałem to już będzie za późno. Tym bardziej, że mają one powstawać dopiero na zaawansowanych światach. Czyli ktoś zainwestuje w świat kupę czasu, KP a potem stwierdzi że te obozy to dziadostwo i co?
Kościół był od samego początku świata i mając nawet jedną wioskę można było stwierdzić że ten świat nam nie odpowiada.

Ktoś napisał, że na starych światach będzie to wprowadzone? Z kościołem jak było? Jak było z przedmiotami rycka? Pomyśl i wyciągnij wnioski :)
ale mnóstwo zmian wchodzi na wszystkie światy. Poza tym wielki mONdry panie SGO, ktoś może grać od niedawna i nie pamiętać jak były wprowadzane kościoły, a tym bardziej przedmioty dla rycerza.

Troszeczkę pokory, a gdy nerwy ponoszą to może nie powinno się pełnić funkcji jaką się pełni?
 

DeletedUser

Guest
Szczerze to tego nie rozumiem.

Pomysłów na temat obozów było wiele, nigdy się one nie podobały graczom. Czemu zatem zostały wprowadzone?

Cieszę się również, że weszło oznaczanie własnych grup kolorem na mapce;)

Będę znowu musiał pisać do Kozacy, aby zamknęła temat z moją propozycją dotyczącą właśnie tego.
 

DeletedUser

Guest
Zaczyna się od tragedii:
- Obozy wojskowe
Plemię w późniejszej fazie gry może wybudować obóz wojskowy. Członkowie plemienia wysyłają swoje armie do obozu. Gdy dotrze na miejsce, może być wykorzystana do ataku lub wsparcia wybranej wioski. Tylko właściciel armii może jej wydawać rozkazy. Aby stworzyć obóz wojskowy, plemię musi posiadać wymaganą liczbę punktów oraz przeznaczyć na ten cel złote monet
Takie propozycje pojawiały się na forum, przeważnie były odrzucane przez większość graczy. Niepotrzebna komplikacja gry.
Dalej:
- Odznaczenia
Każdy gracz ma możliwość zdobycia odznaczeń, np. za pokonanie największej ilości wojsk ("Agresor dnia") lub wejście do rankingu top100. Odznaczenia są widoczne w profilu. Tam można także sprawdzić odznaczenia z innych światów, ale można to wyłączyć w ustawieniach, jeżeli nie chcesz zdradzać swoich umiejętności.
KOlejna gmatwanina.
- Przejmowanie - planer dla plemienia i jego sojuszników
Plemię i jego sojusznicy mogą teraz wygodnie planować przejmowanie wiosek. Każdy gracz może zarezerwować wioskę a inni gracze z tego samego plemienia, oraz sojusznicy otrzymają o tym informację, gdy postanowią ją zaatakować. Można dzielić listę rezerwacji z innymi plemionami na zasadach podobnych jak dzielone fora.
To także moim zdaniem bardzo nieudany pomysł, do dziś trzeba było czytać forum by uniknąć pomyłek przy przejmowaniu, teraz zobi to za nas jakis ,,planer" :/
 

DeletedUser65451

Guest
No ja myślę tak jak już tutaj nie jeden pisał, obozy najlepiej wprowadzić w nowym swiecie i zrobić sądę po jakimś czasie czy robić te obozy w następnych.
Mi osobiście pomysł z obozami się nie podoba ale znajdą się pewnie i tacy którym się ten pomysł będzie podobał.
 

DeletedUser95127

Guest
Jak to tłumaczenie co wstawił bodajże croonx jest prawdziwe to nie rozumiem waszego denerwowania się. Kościół jest ciekawy a to zapowiada się jeszcze ciekawiej :p Co do telefonów to właśnie jestem na operze mini a nie czymś innym.
 

DeletedUser61943

Guest
mam nadzieje ze na stare swiaty te obozy nie wejda, to bedzie koniec dla wielu graczy , nie wyobrazam sobie 200 wrogich offow w centrum moich wiosek. ale jak ktos wyzej napisalem placac za kp zgadzalem sie na inne zasady na te ktore juz istnieja, nie mowie tutaj ze wszystko jest zle ale te obozy zmienia totalnie caly system gry. (pisze z fona nie mam zmiekczen)


zapomnialem dopisac korzystam z systemu android i uzywam opery mini osobiscie preferuje 20 kb niz 500..
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser21594

Guest
Większość zmian ułatwi grę leniwym graczom. Możliwość zaznaczenia grupy wiosek na dany kolor to bardzo dobry pomysł.

Zabrakło jednak bardzo prostej zmiany(ktoś chyba już o tym wspomniał) odnośnie pracy modów na forum. W plemieniu które ma 100 członków naspamowanie w danym temacie 10 stron jest niczym, a usuwanie tego przez moda jest straszliwą udręką... Może czas nad tym pomyśleć??:)

Obozy według mnie to będzie wielki minus... I nawet nie chodzi o zgromadzenie offa wewnątrz wrogiego plemienia. Wystarczy postawić taki obóz na froncie 5-10h drogi od wiosek wroga. 5 graczy pakuje tam 1000 offów, umawia się na jedną nockę i robią jesień średniowiecza w wioskach wroga. Bunkry wytrzymujące 30 offów przestaną być bunkrami:) Tą zmianę zastosowałbym na szybkich, bo na "zwykłych" światach przewagę będą mieli ludzie poświęcający masę czasu na tą grę.
 

DeletedUser

Guest
Ludzie! Żaden obóz nie zostanie wprowadzony na światach >=41 ;\ może na 42 się pojawi...

@admax
Tam wejdzie maksymalnie 20 zagród offa, które i plemię wrogie może zaatakowac i zrobic sieczkę...
 

DeletedUser136477

Guest
Obozy to totalna klapa dobrze zorganizowany atak i po można rozwalić nawet największy bunkier z łatwością. Nie będzie już tej zabawy z traceniem offa;] Reszta może być.
 

DeletedUser

Guest
ciekawe, że coś co było odrzucane w ankietach IG przyjęło, to znaczy tyle, że gracze swoje a IG i tak zrobi swoje

jednak rozumiem, że jest to zmiana dla słabych graczy, których jarają odznaczenia i obozy, żeby zatrzymać ich w grze a oni będą kupować KP

gra w tej chwili ewoluuje w postać komercyjnego monstrum do zarabiania pieniędzy na dzieciach, plemiona straciły swój blask i pewną undergrundowość

plemiona były prostą gierką dla przyjemności, były
 

DeletedUser136530

Guest
Ja bym otworzył nowy świat i tam tylko wprowadził tą wersję
 

DeletedUser

Guest
oh way..:cool:
obozy- żal ;]


Kolor "innych wiosek" zmieniony na bardziej jednoznacznie odróżniający się od "wrogich wiosek".

mianowicie na jaki ?

czego chcesz i inni<nie chciało mi się czytać wszystkich postów> nie wiecie że Niemcy słyną z zamiłowania do obozów?

:D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser112533

Guest
Ja bym lepiej stworzył jakiś tymczasowy serwer gdzie z 1000 graczy mogłoby to rozwiązanie wpróbować. Bo jakieś to dziwne trochę. Za duża ingerencja w mechanikę gy.
 

DeletedUser26962

Guest
"Am 17.02. startet Welt 55 und am 18.02. startet Welt 56, beide mit der neuen Version 6.0!"

Dzisiaj na die-staemme.de będzie można zagrać na nowym świecie, z wersją 6.0
 
Status
Zamknięty.
Do góry