Nie czytałem wszystkich odpowiedzi, ale mogę stwierdzić, że większość graczy była przeciwna obozom. Nie zostały jednak wyjaśnione takie istotne szczegóły, jak:
- czy obóz to będzie zwykła wioska, czy też jakieś inne pole na mapie,
- jak dokładnie będzie on funkcjonował i do czego służył,
- czy będzie można go przejąć i z niego przejmować,
- kto będzie rozkazywał wojskom w nim się znajdującym,
- czy gracze spoza plemienia będą wiedzieli czy plemię ma obóz i kto nim dowodzi,
- ile złotych monet potrzeba do jego zbudowania i kto je ma wyłożyć,
- ile punktów musi osiągnąć plemię, żeby założyć takowy.
To tak, jakby przy aktualizacji wnoszącej rycerza powiedzieć: "No, słuchajta. W nowej wersji Plemion będzie rycerz, który w zbrojowni będzie zdobywał przedmioty." W tej sytuacji gracze nie wiedzą, czy każdy będzie mógł mieć rycerza, co te przedmioty będą dawały, jakie będą jego parametry ataków, itp. Proszę administartorów o dokładne opisanie, na czym będą polegały te obozy, a graczy o wstrzymanie się w dawaniu w ciemno wypowiedzi negatywnych, które nic nie wnoszą - jak nie będziecie chcieli obozów, to nie grajcie na światach w stylu 6.0.
A co do odznak, świetny pomysł. Sam myślałem o czymś, co pozwoliłoby sprawdzić doświadczenie gracza z innych światów przy przyjmowaniu do plemienia. Tym, którzy nie chcą chwalić się swoimi doświadczeniami, bo najzwyczajniej ich nie mają, (co wnioskuję z niektórych postów), odznaki nic nie zaszkodzą, bo mogą oni je ukryć. Dawałoby to też motywację dla graczy chcących się wykazać. Jednak, jak powyżej w obozach, nie napisano dokładnie, za co będą przyznawane. Jeżeli to możliwe, prosiłbym zamieścić listę tych odznak, (co i tak zrobią za niedługo gracze), chyba, że ma to być w formie niespodzianek, chociaż wolę, żeby wszystko było z góry ustalone.