Wersja 6.0 i światy 42 & 43

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Drodzy Gracze,

24 lutego, między godziną 10 a 15 wystartują światy 42 i 43. Będą tandemowe (konto może grać tylko na jednym z nich).
Zaimplementowana na nich będzie wersja 6.0, której opis można przeczytać poniżej.


Świat 42 (styl 6.0 bez kościoła) - zaimplementowana wersja 6.0
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Obozy wojskowe: tak
Kościół: nie
Rozwój wiosek barbarzyńskich: tak, do ok. 1500 pkt.
Limit członków plemienia: 120
Ochrona początkujących: 5 dni
Rycerz: tak, z przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: uproszczona (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeżeli przeżyje wystarczająco dużo zwiadu, budynki i surowce także mogą być wyszpiegowane
Szlachcic: monety
Noc: 0-7
Wioski bonusowe: tak
Wybór kierunku: tak


Świat 43 (styl 5.0 z kościołem) - zaimplementowana wersja 6.0
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Obozy wojskowe: nie
Kościół: tak
Rozwój wiosek barbarzyńskich: tak, do ok. 1500 pkt.
Limit członków plemienia: 120
Ochrona początkujących: 5 dni
Rycerz: tak, z przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: uproszczona (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeżeli przeżyje wystarczająco dużo zwiadu, budynki i surowce także mogą być wyszpiegowane
Szlachcic: monety
Noc: 0-8
Wioski bonusowe: tak
Wybór kierunku: tak



Wersja 6.0:

Główne zmiany:

- Obozy wojskowe
Plemię w późniejszej fazie gry może wybudować obóz wojskowy. Członkowie plemienia wysyłają swoje armie do obozu. Gdy dotrze na miejsce, może być wykorzystana do ataku lub wsparcia wybranej wioski. Tylko właściciel armii może jej wydawać rozkazy. Aby stworzyć obóz wojskowy, plemię musi posiadać wymaganą liczbę punktów oraz przeznaczyć na ten cel złote monety.
Uwaga: Obozy wojskowe nie zostaną wprowadzone na już istniejące światy!

- Plemiona dla komórek (tylko dla Konta Premium)
Wchodząc na Plemiona przez iPhone lub urządzenie z platformą Android będzie można korzystać z interfejsu specjalnie przystosowanego dla urządzeń mobilnych.

- Narzędzie do wzywania pomocy (KP)
Można wzywać pomocy szybciej i sprawniej pozwalając grze wygenerować BBCode dotyczący nadchodzących ataków - wystarczy kliknąć na ikonie SOS obok ataku.

- Przejmowanie - planer dla plemienia i jego sojuszników
Plemię i jego sojusznicy mogą teraz wygodnie planować przejmowanie wiosek. Każdy gracz może zarezerwować wioskę a inni gracze z tego samego plemienia, oraz sojusznicy otrzymają o tym informację, gdy postanowią ją zaatakować. Można dzielić listę rezerwacji z innymi plemionami na zasadach podobnych jak dzielone fora. Użytkownicy KP mogą wygodnie rezerwować wioski, bezpośrednio z mapy, zobaczą tam także odpowiednie oznaczenie, jeżeli wioska jest zarezerwowana.

- Mapa (KP)
Link do opcji pop-up przeniesiony spod dużej mapy na prawą stronę.
Przydzielanie kolorów wioskom zostało przerobione.
* Można przyznawać kolory własnym grupom wiosek.
* Można tworzyć "grupy kolorów", np. grupy do których przyporządkowani będą gracze albo plemiona - dla każdej grupy można wybrać inny kolor.



Drugorzędne zmiany:

- Logowanie
Proces logowania został usprawniony.

- Mapa
Kolor "innych wiosek" zmieniony na bardziej jednoznacznie odróżniający się od "wrogich wiosek".

- Rekrutacja (KP)
Grupy wiosek są pokazywane w ekranie rekrutacji.

- Ulepszony wygląd przełączników przeglądów.

- Sposób dodawania i usuwania grup wiosek został ulepszony.

- Zastępstwo
Podczas odrzucania prośby o zastępstwo, nick proszącego będzie pokazany w oknie potwierdzenia.

- Fora plemienne
Możliwość podglądu wiadomości przed jej wysłaniem.

- Pasek skrótów (KP)
Zmienione domyślne ustawienia paska. Zawiera teraz także stronę rekrutacji.

- Prawa w plemieniu
Członkowie z prawami do ukrytego forum nie mogą już zobaczyć forum dla zaufanych. Szefowie plemienia muszą przyznać prawa dla każdego gracza.

- Symulator
Jeżeli zwiadowcy wykryją kościół w wiosce obrońcy, będzie to także uwzględnione w symulatorze, jeżeli raport zostanie doń wklejony.

- Powiadomienia mailowe
Gracz może wybrać opcję informowania przez mail gdy spichlerz jest pełny.

- Design
Drobne zmiany w wyglądzie strony głównej i rejestracji.


Naprawione błędy:

- Wejście w publiczny raport z zastępowanego konta przenosiło gracza na własne konto.
- Literówka w opisie działania jednego z przedmiotów rycerza.
- Wiara była niewidoczna w publicznych raportach jeżeli stracone jednostki miały nie być pokazywane.
- Tytuł opisowy forum plemiennego będzie wyświetlany nawet gdy forum zostanie otwarte w nowym oknie przeglądarki.




Do dyskusji na temat nowej wersji zapraszamy do poniższego tematu: http://forum.plemiona.pl/showthread.php?p=791736#post791736

Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
UWAGA!
Okazało się, że system odznaczeń zawiera dość istotny błąd, który zmusza nas do opóźnienia uruchomienia tej właściwości na nowych światach. Nie chcąc przekładać startów nowych światów (z pewnością wprowadziłoby to dość spore zamieszanie), postanowiliśmy o ich uruchomieniu zgodnie z zapowiedziami, lecz z wyłączonym systemem odznaczeń.
Gdy tylko błąd zostanie usunięty, uruchomimy odznaczenia.
Przepraszamy, że zmiana ta pojawia się w ostatniej chwili.

Opis systemu odznaczeń:
- Odznaczenia
Każdy gracz ma możliwość zdobycia odznaczeń, np. za pokonanie największej ilości wojsk ("Agresor dnia") lub wejście do rankingu top100. Odznaczenia są widoczne w profilu. Tam można także sprawdzić odznaczenia z innych światów, ale można to wyłączyć w ustawieniach, jeżeli nie chcesz zdradzać swoich umiejętności.
 

DeletedUser

Guest
Wersja 6.0 świat od 1 do 41

Jutro, 11.03, zostanie wprowadzona wersja 6.0 na światach od 1 do 41.
W związku z czym mogą wystąpić przerwy w dostępie do wyżej wymienionych światów.

Jednocześnie informujemy, że "Obóz Wojskowy" dostępny będzie tylko i wyłącznie na nowych światach, natomiast wprowadzenie systemu odznaczeń jest planowane z wersją 6.1


Prosimy o cierpliwość i niezgłaszanie braku dostępu do obsługi gry.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Do góry