Damianosbananos
Zwiadowca
- Wynik reakcji
- 20
Moja propozycja rundy urodzinowej.
Start: Sobota 16.30
Koniec: Sobota 22.00
Ochrona trwa: 66 minut.
Wioska startowa:
Ratusz (Poziom 16)
Koszary (Poziom 16)
Plac (Poziom 1)
Piedestał (Poziom 1)
Tartak (Poziom 16)
Cegielnia (Poziom 16)
Huta żelaza (Poziom 16)
Zagroda (Poziom 1)
Spichlerz (Poziom 16)
Schowek (Poziom 10)
Mur (Poziom 6)
Stajnia 16
Warsztat 6
Pałac 0
Kuźnia 16
Rynek 16
Kościół 1
Chłopi: Nie.
Rycerz: Tak, bez przedmiotów
Kościół: Tak
Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób, aktywna możliwość opuszczania plemienia co 60 minut od startu gry .
Technologia: 1-3
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Maksymalny zasięg szlachcica: 66 pól.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
Reguła zagrody: Brak.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: tanie paczki.
Limit graczy: 260
Warunki zwycięstwa: osoba która będzie posiadała całą świeczkę, czyli podstawę i pasujący do niej płomień- otrzyma 200 punktów.
Osoba, która posiada tylko podstawę otrzyma 50 punktów.
Osoba, która posiada podstawę i niepasujący do niej płomień otrzyma 50 pkt.
Osoba, która posiada tylko płomień- nie otrzymuje za to punktów.
Świeczki obstawione dużą ilością deffa
Rozmieszczenie świeczek:
Prędkość: 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Kolejka w oczekiwaniu na budowę: Tak
Wioski barbarzyńskie: 2 na gracza, bardzo szybki rozwój.
produkcjia eko: 10% szybsza
Start: Sobota 16.30
Koniec: Sobota 22.00
Ochrona trwa: 66 minut.
Wioska startowa:
Ratusz (Poziom 16)
Koszary (Poziom 16)
Plac (Poziom 1)
Piedestał (Poziom 1)
Tartak (Poziom 16)
Cegielnia (Poziom 16)
Huta żelaza (Poziom 16)
Zagroda (Poziom 1)
Spichlerz (Poziom 16)
Schowek (Poziom 10)
Mur (Poziom 6)
Stajnia 16
Warsztat 6
Pałac 0
Kuźnia 16
Rynek 16
Kościół 1
Chłopi: Nie.
Rycerz: Tak, bez przedmiotów
Kościół: Tak
Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób, aktywna możliwość opuszczania plemienia co 60 minut od startu gry .
Technologia: 1-3
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Maksymalny zasięg szlachcica: 66 pól.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
Reguła zagrody: Brak.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: tanie paczki.
Limit graczy: 260
Warunki zwycięstwa: osoba która będzie posiadała całą świeczkę, czyli podstawę i pasujący do niej płomień- otrzyma 200 punktów.
Osoba, która posiada tylko podstawę otrzyma 50 punktów.
Osoba, która posiada podstawę i niepasujący do niej płomień otrzyma 50 pkt.
Osoba, która posiada tylko płomień- nie otrzymuje za to punktów.
Świeczki obstawione dużą ilością deffa
Rozmieszczenie świeczek:
Prędkość: 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Kolejka w oczekiwaniu na budowę: Tak
Wioski barbarzyńskie: 2 na gracza, bardzo szybki rozwój.
produkcjia eko: 10% szybsza
Ostatnia edycja: