Verum Tergum? vS TakiTamPr0

  • Rozpoczynający wątek -No.FarminG x3
  • Data rozpoczęcia

Kto wygra?

  • Verum Tergum?

    Głosy: 4 36,4%
  • TakiTamPr0

    Głosy: 7 63,6%

  • W sumie głosujących
    11
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Noobek dzisiaj sojusz złamal;< i jeszcze go sklinowałem;) ale,że pion gra deff+lk to ubiłem mu tego żałosnego deffa i zrobił nawrotkę, no to klinowałem 100pikami,bo puscił z przedskokiem i w barbach pewnie murek na 10 i się rozwaliły,a klin by wchodził na drugiego,szkoda;/

To tak zagramy o 30pp
Wioska 500/2k
Limit fejków:5+3 grube
Limit grubych: 3 grube(paczki lub monety)
katasy:brak
hmm co tu jeszcze chyba nic;)

aha gramy bez deffiarzy,bo te Twoi koledzy z ts minimum jabuszka i śmierciu będą Cię pushowali,więc bez deffiarzy^^.
 

DeletedUser

Guest
ja jeszcze nie oddałęm głosu;)


#4553 SzybkieStart: piątek, 12.07.2013 16:00
Koniec: piątek, 12.07.2013 19:00
Opis: Ochrona trwa: 20 minut.
Wioska startowa: 2138 punktów.
Chłopi: Nie.
Rycerz: Nie
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Technologia: 1-3.
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
Reguła zagrody: 1000.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Kolejka w oczekiwaniu na budowę: Tak

Co ty na to?:)
 

DeletedUser177570

Guest
Pojedynek przyjmuję , a kiedy to jeszcze zobacze.
A propo nie grałem na tej rundzie tylko zastępca żeby nie było że łamie sojusze ale pojedynek jak najbardziej.
Jak zauważyliście wbiłem tu na Taki Tam Pr0. ale będę grał bez . tylko że hasła do forum nie pamiętałem.
 

DeletedUser177570

Guest
a tak wogóle pod jakim nickiem zagrasz bo codziennie widzę cię pod innym:haha:
 

DeletedUser177570

Guest
Gramy na tej rundce?

#4569 SzybkieStart: poniedziałek, 15.07.2013 18:00
Koniec: poniedziałek, 15.07.2013 21:00
Opis: Ochrona trwa: 30 minut.
Wioska startowa: 500 punktów.
Chłopi: Nie.
Rycerz: Tak
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Technologia: 1-3.
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
Reguła zagrody: 1000.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego racza 30pp.
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Kolejka w oczekiwaniu na budowę: Tak
 
Status
Zamknięty.
Do góry