Utrzymanie praw w plemieniu po zmianie członu

DUK

Topornik
Wynik reakcji
2.316
Hejka, dział ma 190 stron, szukałem ale nie znalazło mi podobnej propozycji.
Jako iż czasy się zmieniają, gra idzie do przodu, plemiona, które grają jednym członem można szukać jak igły w stogu siana, bardzo mnie dziwi, że nadal nie zostało wprowadzone utrzymanie funkcji po wyjściu z plemienia.
Tzn jest sobie radny. W członie X ma prawa do edycji forum, zapraszania i ukrytego. Zmienia człon na Y, tutaj nie ma praw to normalne, ale zaraz wraca do X i musi znowu jak idiota prosić o przywrócenie funkcji xD
Pierwsze z brzegu wykorzystanie tego, na świecie są ustawienia pozwalające słać defa tylko do swojego plemienia, zmienia się człon by posłać do innego i już zaczyna się karuzela upośledzenia. Myślę, że wprowadzenie takiego usprawnienia ukróci dużo niecenzuralnych słów pod nosem w kierunku plemion i Innogames :)
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
@kmic jest szansa, że będzie dodane w 2027?

W sensie, że za 5 lat tworzenie członów przestanie być traktowane jako patologia z którą należy walczyć, a zostanie uznane za coś pozytywnego, co należy wspierać? Mam głęboką nadzieję, że stanie się to dużo później, a najlepiej nigdy.
 

DUK

Topornik
Wynik reakcji
2.316
W sensie, że za 5 lat tworzenie członów przestanie być traktowane jako patologia z którą należy walczyć, a zostanie uznane za coś pozytywnego, co należy wspierać? Mam głęboką nadzieję, że stanie się to dużo później, a najlepiej nigdy.
Nastawienie szlachetne, sam popieram go z całego serca, natomiast 95% waszych ruchów i zmian powoduje tylko i wyłącznie wzmocnienie tendencji do grania na 10 członów. Przecież od kilku lat ten trend wzrasta, gdyby wasze działanie miało coś zmienić. ukrócić to, to już raczej by to zrobiło? xD Nic takiego się nie dzieje i nie ma sobie co robić nadziei, że się stanie :)
 
Wynik reakcji
398
W sensie, że za 5 lat tworzenie członów przestanie być traktowane jako patologia z którą należy walczyć, a zostanie uznane za coś pozytywnego, co należy wspierać? Mam głęboką nadzieję, że stanie się to dużo później, a najlepiej nigdy.
Wypadałoby w końcu przestać wrzucać ustawienie wsparcia, gdzie check jest TYLKO w momencie wysłania lub dojścia. Takie jak jest na 178 już króci lekko masówki. Walka z masówkami i tak nie ma sensu, bo nawet jak się gracze ustawią, że gra się jednym członem to wejdzie ktoś, kto ma to w poważaniu, zrobi 15 członów i jest na wygranej pozycji, więc za trendem chcąc czy niechcąc pójdzie też reszta plemion. Póki co nie widzę kompletnie jakiejkolwiek próby walki z takimi trendami, a wiele graczy ma przez to dość gry.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Jeszcze raz: z punktu widzenia mechaniki gry coś takiego jak "człon" nie istnieje. Koniec, kropka.
Plemiona mogą między sobą oczywiście prowadzić dyplomację jaką chcą ich założyciele - z tym nie ma żadnego problemu, bo wolna dyplomacja jest jedną z cech tej gry - ale formalnie każde było, jest i będzie bytem niezależnym od pozostałych. "Przechodnie" uprawnienia dotyczyć mogą tylko forum plemiennego w dzielonych zakładkach, ale to jest kwestia dodatkowo niezależna od samej dyplomacji.
 

Ksoks

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.696
Wypadałoby w końcu przestać wrzucać ustawienie wsparcia, gdzie check jest TYLKO w momencie wysłania lub dojścia. Takie jak jest na 178 już króci lekko masówki. Walka z masówkami i tak nie ma sensu, bo nawet jak się gracze ustawią, że gra się jednym członem to wejdzie ktoś, kto ma to w poważaniu, zrobi 15 członów i jest na wygranej pozycji, więc za trendem chcąc czy niechcąc pójdzie też reszta plemion. Póki co nie widzę kompletnie jakiejkolwiek próby walki z takimi trendami, a wiele graczy ma przez to dość gry.

To w żaden sposób nie utrudnia posiadanie deffa z kilku członów bo wystarczy nacisnąć rozwiąż plemie i deff się nie cofa ;)


Jeśli do tego parametru dodana zostałby blokada, że nie można dołączyć do innego plemienia przez tydzien po tym jak się opuściło/rozwiązało plemie I gracz wtedy byłby zdany tylko na siebie wydaje mi się, że nie byłoby kombinacji z wysyłaniem deffa od kilku członów.


Można zawsze wrócić do reguły zagrody i mniejsze plemiona zawsze będą mogły się przebijać na akcji ale wtedy pojawi się marudzenie, że nie da się bronić na taką ilość offów.
 
Wynik reakcji
161
To w żaden sposób nie utrudnia posiadanie deffa z kilku członów bo wystarczy nacisnąć rozwiąż plemie i deff się nie cofa ;)


Jeśli do tego parametru dodana zostałby blokada, że nie można dołączyć do innego plemienia przez tydzien po tym jak się opuściło/rozwiązało plemie I gracz wtedy byłby zdany tylko na siebie wydaje mi się, że nie byłoby kombinacji z wysyłaniem deffa od kilku członów.


Można zawsze wrócić do reguły zagrody i mniejsze plemiona zawsze będą mogły się przebijać na akcji ale wtedy pojawi się marudzenie, że nie da się bronić na taką ilość offów.
Może tydzień to za długo, bo jednak czasami plemię się zmienia, gdy coś w nim się odwala, ale 2/3 dni to moim zdaniem byłby fajny pomysł. Mogłoby to też ograniczyć trochę wbijanie kos i uciekanie do innego plemienia w nocy.
 

DUK

Topornik
Wynik reakcji
2.316
Jeszcze raz: z punktu widzenia mechaniki gry coś takiego jak "człon" nie istnieje. Koniec, kropka.
To że w jakiś waszej wikipedii nie istnieje coś takiego jak "człon" nie powoduje, że nie ma czegoś takiego w grze, może dostosujcie go do realiów?
Jak zdefiniujecie to pojęcie to będzie szansa z tym skutecznie walczyć, bo takie są skutki waszego aktualnego działania
Zrzut ekranu 2022-05-08 120656.jpg
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Tak jeszcze dodam że gramy na 173 na 15 członów aww, więc czytając że walczycie z masówkami tracicie resztki szacunku u graczy xD

Nie gracie na 15 członów, ale na 15 plemion zaprzyjaźnionych/współpracujących/sojuszniczych itd. Ale jest to 15 ODRĘBNYCH plemion i zdecydowanie nie chcemy czynić żadnych kroków, które by w jakikolwiek sposób to zmieniało. A że nazwiecie swoje zaprzyjaźnione plemiona podobnie i będziecie się nazywać "członami" (kiedyś popularniejsze było określenie "akademie") to już Wasza sprawa :)

To jest 15 osobnych plemion, z których 1 może wygrać świat, zaś pozostałe 14 będzie na tym świecie przegranymi.
 
Do góry