Usunięcie ochrony zbanowanych graczy

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser181431
  • Data rozpoczęcia

Popierasz ten pomysł?

  • Tak

    Głosy: 35 54,7%
  • Nie

    Głosy: 26 40,6%
  • Obojętnie

    Głosy: 3 4,7%

  • W sumie głosujących
    64
Status
Zamknięty.

DeletedUser181431

Guest
Witam

Mój postulat polega na tym, aby gracze z banem nie mieli ochrony wiosek. W niektórych przypadkach dla zbanowanych graczy może to być korzystne, a dla osób trzecich może być utrudnieniem. Moim zdaniem jest to niesprawiedliwe, że za złamanie regulaminu przez gracza x, mogą w pewien sposób ucierpieć osoby 3, ponieważ nie mogą zaatakować konkretnego gracza.
 

DeletedUser130574

Guest
Jak dla mnie wystarczającą karą jest przelewanie się surowców w wiosce i wstrzymana rozbudowa, dlatego uważam, że nie trzeba jeszcze "dokładać" kolejnej kary. Zresztą wystarczy wyczekać koniec bana i zaatakować jak tylko się skończy, np. przy banie 7-dniowym masz 7 dni na szkolenie wojska, za to w wiosce zablokowanej zapewne nic się nie szkoli(chyba że kolejka na pare dni w przód), więc i tak masz duże ułatwienie.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser181431

Guest
A co jeśli u tego gracza już stoi parę zagród deffa na obstawie, ja obrałem sobie ten cel na akcję, ale przez bana zaatakowałem kogoś innego i w tydzień nie jestem w stanie odrobić tych offów by uderzyć na tego gracza który miał bana? Albo on dzięki temu będzie mógł uderzyć na mnie, bo miał już gotowe full offy i karety?
 

DeletedUser

Guest
Ogólnie to często niektórzy gracze myślą jak zarobić bana żeby mieć ochronę i się uchronić przed jakąś akcją itp.
 

DeletedUser182378

Guest
Tabela kar przewiduje i bany z ochrona, jak i te bez, nie ma zadnego powodu/celu/konieczności do zmiany tego. Szczegolnie ze ochrona jest przyznawana w zaledwie paru przypadkach.
 

Kins and Fabcio

Magiczny Mag
Wynik reakcji
3.055
pomyślcie inną rzecz
gracz specjalnie łamie prawo , zeby dostać założmy 3 dni bana, bo wie że idzie na niego akcja
ma xxx krzyżyków na dany dzień
i w dniu akcji ban i nie można nic przejąć
a deff od plemienia szedł i dojdzie i po banie deff będzie we wsiach
 

DeletedUser182378

Guest
Ban z ochroną nadawany jest za:
- Multikonto
- niektóre przypadki kasacji konta (jak ban globalny za komercyjne użycie konta np)

Za multikonto - jedno konto jest odblokowywane, drugie leci do kasacji, fair jest aby gracz miał doczego wrócić.
W przypadku bana globalnego i kasacji poprzedzonej 14dniową blokadą gracz ma czas na odwołanie się, a nuż zaszły jakieś okoliczności które sprawią że zmienimy/zdejmiemy blokadę, a tak się zdarza.
W przypadku podejrzenia wymuszenia blokady, należy to zgłosić, wtedy gracz jest nagradzany 7 dniową blokadą bez ochrony.
 

DeletedUser181431

Guest
A czy fair jest że nie mogę zaatakować gracza, który złamał regulamin?
 

DeletedUser182378

Guest
Nie fair byłoby nie ukaranie go.
To czy złamał regulamin raczej nie dotyka jego sąsiadów na tyle, by mogli poczuć tu jakąkolwiek niesprawiedliwość.
 

DeletedUser181431

Guest
Właśnie dotyka, bo przez to właśnie nie mogę go zaatakować, więc jest to dla mnie problem, w zależności od różnych czynników mniejszy lub większy.
 

DeletedUser135245

Guest
Ban z ochroną nadawany jest za:
- Multikonto
- niektóre przypadki kasacji konta (jak ban globalny za komercyjne użycie konta np)

Za multikonto - jedno konto jest odblokowywane, drugie leci do kasacji, fair jest aby gracz miał doczego wrócić.
W przypadku bana globalnego i kasacji poprzedzonej 14dniową blokadą gracz ma czas na odwołanie się, a nuż zaszły jakieś okoliczności które sprawią że zmienimy/zdejmiemy blokadę, a tak się zdarza.
W przypadku podejrzenia wymuszenia blokady, należy to zgłosić, wtedy gracz jest nagradzany 7 dniową blokadą bez ochrony.

Kara za multikonto to jakaś paranoja ;<
5 dniowy ban i brak możliwości atakowania delikwenta - wow, normalnie wow.
Do tego wybór jednej z dwóch wiosek - wiadomo, że wybierze tą lepiej rozwiniętą.
Kara się kończy a gracz nadal gra w danej okolicy i to w 90% przypadkach przeze mnie zauważonych, a w między czasie wyczyścił kogo trzeba, czy ubił off śląc sobie defa, czy wykonując kontrę z drugiej wsi etc... można by wymieniać, a i tak osoby drugie nie widzą daty i godziny zakończenia kary...zatem...pfff :D

Dopóki nie zostaną zaostrzone kary w tej kwestii proceder jak miał miejsce, tak nadal będzie istniał.
Ot co.
 

DeletedUser40095

Guest
Witam

Mój postulat polega na tym, aby gracze z banem nie mieli ochrony wiosek. W niektórych przypadkach dla zbanowanych graczy może to być korzystne, a dla osób trzecich może być utrudnieniem. Moim zdaniem jest to niesprawiedliwe, że za złamanie regulaminu przez gracza x, mogą w pewien sposób ucierpieć osoby 3, ponieważ nie mogą zaatakować konkretnego gracza.

Jeśli po 24h okaże się, że ban był przyznany niesłusznie... to co? Oddasz temu graczowi wioski?
 

DeletedUser181431

Guest
Jak Ci dadzą za wulgaryzm też będzie że może być niesłuszny? Wątpię.
Z multi idzie się jeszcze pomylić, ale reszta raczej oczywista...

Próba włamu na kontu, nadużycie zastów, komercyjne wykorzystanie konta itp itd.

A nawet jeśli to można dać ochronę przez pierwsze 48h. Zawsze to jakiś kompromis.
 

DeletedUser190675

Guest
Według mnie tabela kar jest akurat właściwa i nie należy niczego zmieniać(czym innym jest to za co się czasami banuje graczy :) ) W plemiona gram prawie od początku i taka sytuacja zdarzyła mi się może raz a i tak wystarczyło zrobić nawrotkę i ubić delikwenta.
 

DeletedUser182378

Guest
Wyżej wymieniono wszystkie powody "wadliwości" propozycji.
Odrzucam
 
Status
Zamknięty.
Do góry