KINGoftheBAR23
Pikinier
- Wynik reakcji
- 39
Dzień dobry wszystkim,
wprawne oko gracza spragnionego swojej ukochanej gry niczego nie przeoczy i jak można zauważyć na tw stats, support prawdopodobnie zaczął pracę nad otwarciem nowej Arkadii.
https://pl.twstats.com/plp6/index.php?page=buildings
Nie wiem na ile prawdziwe są informacje zawarte na tej stronie, jednak wynikałoby z tego to, że zaczęły się zabawy w ustawianie świata i jak można zauważyć aktualne ustawienia budynków zawierają kościół, natomiast brak tam wieży.
Jako, że grałem zarówno na Arkadiach 2, 3, 4 oraz pośrednio 5, wiem tyle, że mnóstwo graczy irytuje samo istnienie kościoła, nawet nie ze względu na trudność jego zastosowania, ale na ograniczenia jakie za sobą niesie, a dla nowych graczy jest to coś nie do przeskoczenia, NAWET na arkadii, która z zamysłu miała być światem do nauki i zachęcenia do dalszej gry.
Prostym przykładem na to jest chociażby dysproporcja w rozwinięciu światów A4 i A5, łatwo można zauważyć, że gracze uciekają od kościoła najdalej jak się da, a chyba nie o to chodzi.
W moim odczuciu zastosowanie wieży mogłoby zachęcać do gry większą ilość osób i na pewno dawać trochę wytchnienia, jest to jeden z niewielu pomysłów, które można ciepło przyjąć w tej grze. Natomiast kościół sam w sobie ma mnóstwo problemów, a jego zasięg działania jest wręcz śmieszny.
Z rozmów z wieloma graczami (nowymi i starymi wyjadaczami) prowadzonych pod koniec A4, większość chciała tylko aby nie było na A6 kościoła, a wtedy bardzo chętnie by tam zagrali, można powiedzieć że chcieli odzwierciedlenia A4, które było przyjemne do grania i aż zachęcało do kontynuowania gry, głównie dlatego, że nie miało w sobie ograniczeń, bez wieży zagrasz, a bez kościoła? Powodzenia
PS. Ilość osób w plemieniu aktualnie ograniczona tam do 40 to śmiech na sali, jeśli support obserwuje jakiekolwiek światy, a zwłaszcza Arkadie , powinien wiedzieć o tym, że powstają plemiona wieloczłonowe, nie wiem czym może być spowodowana tak mała liczba, może brakuje blaszek do rozdania?
Myślę, że chociaż liczba w postaci 60, 70, a nawet 80 sprawdziła by się znacznie lepiej, biorąc pod uwagę ustawienia "normalnych" światów, na których gra kilkukrotnie mniej osób.
PS2. Takie pytanko na koniec: Arkadia ma uczyć czy zniechęcać do gry?
Zapraszam do dyskusji
Pozdrawiam wszystkich
wprawne oko gracza spragnionego swojej ukochanej gry niczego nie przeoczy i jak można zauważyć na tw stats, support prawdopodobnie zaczął pracę nad otwarciem nowej Arkadii.
https://pl.twstats.com/plp6/index.php?page=buildings
Nie wiem na ile prawdziwe są informacje zawarte na tej stronie, jednak wynikałoby z tego to, że zaczęły się zabawy w ustawianie świata i jak można zauważyć aktualne ustawienia budynków zawierają kościół, natomiast brak tam wieży.
Jako, że grałem zarówno na Arkadiach 2, 3, 4 oraz pośrednio 5, wiem tyle, że mnóstwo graczy irytuje samo istnienie kościoła, nawet nie ze względu na trudność jego zastosowania, ale na ograniczenia jakie za sobą niesie, a dla nowych graczy jest to coś nie do przeskoczenia, NAWET na arkadii, która z zamysłu miała być światem do nauki i zachęcenia do dalszej gry.
Prostym przykładem na to jest chociażby dysproporcja w rozwinięciu światów A4 i A5, łatwo można zauważyć, że gracze uciekają od kościoła najdalej jak się da, a chyba nie o to chodzi.
W moim odczuciu zastosowanie wieży mogłoby zachęcać do gry większą ilość osób i na pewno dawać trochę wytchnienia, jest to jeden z niewielu pomysłów, które można ciepło przyjąć w tej grze. Natomiast kościół sam w sobie ma mnóstwo problemów, a jego zasięg działania jest wręcz śmieszny.
Z rozmów z wieloma graczami (nowymi i starymi wyjadaczami) prowadzonych pod koniec A4, większość chciała tylko aby nie było na A6 kościoła, a wtedy bardzo chętnie by tam zagrali, można powiedzieć że chcieli odzwierciedlenia A4, które było przyjemne do grania i aż zachęcało do kontynuowania gry, głównie dlatego, że nie miało w sobie ograniczeń, bez wieży zagrasz, a bez kościoła? Powodzenia
PS. Ilość osób w plemieniu aktualnie ograniczona tam do 40 to śmiech na sali, jeśli support obserwuje jakiekolwiek światy, a zwłaszcza Arkadie , powinien wiedzieć o tym, że powstają plemiona wieloczłonowe, nie wiem czym może być spowodowana tak mała liczba, może brakuje blaszek do rozdania?
Myślę, że chociaż liczba w postaci 60, 70, a nawet 80 sprawdziła by się znacznie lepiej, biorąc pod uwagę ustawienia "normalnych" światów, na których gra kilkukrotnie mniej osób.
PS2. Takie pytanko na koniec: Arkadia ma uczyć czy zniechęcać do gry?
Zapraszam do dyskusji
Pozdrawiam wszystkich