[Pasek] Ulepszone etykiety

Wynik reakcji
136
Skrypt świetny, tylko nie działa do końca na światach z wieżami - w ogóle nie pokazuje czasu wykrycia ;) Mała poprawka jest potrzebna. Na początku url zapytania ajax brakuje protokołu 'https://' i ajax próbuje otworzyć takiego potworka:
Kod:
https://plXXX.plemiona.pl/plXXX.plemiona.pl/game.php?screen=overview_villages&mode=buildings&group=0&page=-1
. W efekcie tablica z poziomami wszystkich wieżyczek jest pusta.

Rozwiązania są 2

1. przeglądarka sama sobie ładnie doda domene z protokołem jeśli usunie się window.location.host:
Kod:
url: 'game.php?screen=overview_villages&mode=buildings&group=0&page=-1',

2. do url na sam początek dodamy //
Kod:
url: '//' + window.location.host + 'game.php?screen=overview_villages&mode=buildings&group=0&page=-1',
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
264
Jest jeszcze jeden błąd. Objawia się tylko na niektórych światach.
W linijce 202 zamiast:
Kod:
attack_speed = 60000*found*worldConfig.unit_speed_factor;
powinno być
Kod:
attack_speed = 60000*found/worldConfig.unit_speed_factor;

Edit:
Poprawka wprowadzona w skryptotece.
 
Ostatnia edycja:

SandworM

Chłop
Wynik reakcji
2
Jest jeszcze jeden błąd. Objawia się tylko na niektórych światach.
W linijce 202 zamiast:
Kod:
attack_speed = 60000*found*worldConfig.unit_speed_factor;
powinno być
Kod:
attack_speed = 60000*found/worldConfig.unit_speed_factor;

Edit:
Poprawka wprowadzona w skryptotece.
Skrypt super, czegoś podobnego szukałem.
Może udałoby się te milisekundy przedstawić jakoś w formie graficznej? Na w postaci wypełniającego się paska długości powiedzmy 1/3 okna.
Bardzo pomogłoby to w precyzyjnym "klikaniu".
 
Do góry