Szybsze Światy

Jesteście Za?


  • W sumie głosujących
    20
Status
Zamknięty.

Jacq

Rycerz
Wynik reakcji
1.279
Przychodze z bardzo prosta propozycja, otóż chciałbym aby zaczęły powstawać szybsze światy, światy z prędkością 8 bądź 10. Dzięki temu urozmaicimy nieco Plemiona i dużo graczy wróci by spróbować szybszego grania ;) Światy byłby zupełnie normalne, wyróżniała by je tylko większa prędkość jednostek, więcej surowców z eko i szybsza budowa z rekrutacja. Bardzo chciałbym na takim świecie zagrać. Bo szybkie to szybkie, trawaja zazwyczaj 3 godziny a ja chciałbym by taki świat trwał pół roku bądź nawet rok ;) Sa specjale, ale one powstają raz na x czasu a fajnie by było gdyby takie światy wychodziły co około 4msc
 

DeletedUser196868

Guest
Szybkość 8-10 to może być trochę za dużo. Moim zdaniem wystarczyłoby 4-6 . Ogólnie jestem za.
 

Jacq

Rycerz
Wynik reakcji
1.279
Wolne będzie.. Ja bym wolał 6, będzie wtedy większa dynamika gry
 

Marseusz

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
600
Jakby można było robić akcje pełnym potencjałem raz na 7 dni to ja byłbym szczęśliwy:)
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Bo szybkie to szybkie, trawaja zazwyczaj 3 godziny a ja chciałbym by taki świat trwał pół roku bądź nawet rok ;)

Sporo normalnych światów trwa obecnie rok lub niewiele dłużej. Świat 6x szybszy trwałby 6 krócej, więc marne szanse by przetrwał dłużej niż kwartał. I właśnie dlatego światy o takich parametrach startują jako Special, przeznaczone dla specjalnych osób, które są przygotowane na kilkadziesiąt dni życia z ryzykiem, że jak pójdą pod prysznic, to po powrocie mogą już nie mieć konta (bo 6x szybsza szlachta zdążyła w parę minut przejąć ich wioski)...
Żadne głosowanie nie ma tutaj sensu, bo prędkość większa niż 2 na normalnych światach nie wchodzi w grę.
 

DeletedUser196783

Guest
Dlaczego nie wchodzi w gre? Przeciez od strony technicznej to 2 machniecia ogonem, drobna poprawka w skrypcie.
Teraz gram na swiecie z predkoscia 1,4 i wcale nie jest on 1,4 x krotszy, wiec nie istnieje korelacja miedzy szybkoscia a dlugoscia swiata, o jakiej wspomniales.

A odnosnie samej szybkosci - wiele lat gralam w podobna gre, gdzie szybkosc wojska wynosila okolo 4x szybkosci Plemion, nawet kolegow stamtad na Plemiona pozapraszalam, ale wielu nie chce grac, bo sie wojsko za wolno wlecze = nuda.
Z predkoscia 4x spokojnie da sie grac, zyc, jesc, spac, pracowac i chodzic do szkoly.
6x to juz faktycznie za szybko i dla hardkorow, ale z 4x moglibyscie zrobic eksperyment i sprawdzic, jakie bedzie zainteresowanie i opinie graczy.
Na chwile obecna nawet na 2x gdzie mozna by bylo pograc trudno trafic, bo albo sa z ograniczonym farmieniem, albo bez pp czy bez flag, a nie po to gracze je zbieraja, zeby potem nie moc uzywac, chcac zagrac na szybszym swiecie.
 

DeletedUser196868

Guest
Nie rozumiem trochę argumentu iż taki świat skończyłby się zbyt wcześniej skoro wszystkie ,,normalne" światy zawsze i tak trwają co najmniej 12 miesięcy, nawet jeśli wcześniej jakieś plemię osiągnie wymagany procent dominacji. Chodziło Ci może iż w takim świecie z prędkością 4-6 po np. kwartale jedno plemię (same lub wraz ze swoimi członami ) zajmie całą mapę i gra straci sens ? Opcjonalnie można wtedy na prośbę graczy zakończyć świat wcześniej lub zastosować wcześniej środki zaradcze np. dać większą mapę, dłuższy czas ochrony początkowej czy jeśli chodzi o stosunek liczby punktów agresora i obrońcy choć osobiście nie sądzę by był to problem . Lub np. ustawić iż aby wygrać świat dominacja musi być większa niż standardowa i wynosić np. 85%-90% .
 

DeletedUser196868

Guest
Inny pomysł : świat z normalną szybkością (1-2) ale ze znacznie większą szybkością jednostek na poziomie 4 lub więcej .
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.885
Nie rozumiem trochę argumentu iż taki świat skończyłby się zbyt wcześniej skoro wszystkie ,,normalne" światy zawsze i tak trwają co najmniej 12 miesięcy, nawet jeśli wcześniej jakieś plemię osiągnie wymagany procent dominacji. Chodziło Ci może iż w takim świecie z prędkością 4-6 po np. kwartale jedno plemię (same lub wraz ze swoimi członami ) zajmie całą mapę i gra straci sens ? Opcjonalnie można wtedy na prośbę graczy zakończyć świat wcześniej lub zastosować wcześniej środki zaradcze np. dać większą mapę, dłuższy czas ochrony początkowej czy jeśli chodzi o stosunek liczby punktów agresora i obrońcy choć osobiście nie sądzę by był to problem . Lub np. ustawić iż aby wygrać świat dominacja musi być większa niż standardowa i wynosić np. 85%-90% .


Wielkosc mapy zalezy od ilosci chetnych graczy. Zwiekszenie progu dominacji nic nie zmienia bo jak plemie ma 75% dominacji to i tak comebacku nikt nie zrobi
 

DeletedUser196783

Guest
Nie rozumiem trochę argumentu iż taki świat skończyłby się zbyt wcześniej skoro wszystkie ,,normalne" światy zawsze i tak trwają co najmniej 12 miesięcy, nawet jeśli wcześniej jakieś plemię osiągnie wymagany procent dominacji. Chodziło Ci może iż w takim świecie z prędkością 4-6 po np. kwartale jedno plemię (same lub wraz ze swoimi członami ) zajmie całą mapę i gra straci sens ? Opcjonalnie można wtedy na prośbę graczy zakończyć świat wcześniej lub zastosować wcześniej środki zaradcze np. dać większą mapę, dłuższy czas ochrony początkowej czy jeśli chodzi o stosunek liczby punktów agresora i obrońcy choć osobiście nie sądzę by był to problem . Lub np. ustawić iż aby wygrać świat dominacja musi być większa niż standardowa i wynosić np. 85%-90% .
Zniesc opcje dyplomacji na takim swiecie, albo ograniczyc do max 3 slotow dyplomatycznych i problem o jakim piszesz z glowy.

PS.
Czy te 2 osoby, co glosowaly na nie, moga sie przyznac i napisac, po co to zrobily?
Przecie nikt Was nie zmusza do gry na szybkim swiecie, jesli lubicie sie logowac raz na 2 tygodnie, to taki swiat dla Was jak zbawienie duszy bedzie, aktywni pojda na szybki swiat, a Was na wolnych swiatach nikt nie bedzie atakowac - moze nie nikt, ale bedziecie miec wiecej "luzu". ;]
 

DeletedUser196783

Guest
Kobieto, jak cos. ;]

Pewnie, ze dyplomacja jest w glowach, ale zawsze cos to ograniczy powstawanie koalicji na caly swiat przeciwko barbarzyncom. No ale to juz troche osobny temat, tutaj przekonujemy, dlaczego powinny byc szybsze swiaty.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Głosujcie, to może przejdzie

Ale tu nie ma nic do przechodzenia, bo - tak jak napisałem - nie wchodzi w grę "normalny" świat szybszy niż 2. I żadna ilość głosów tego nie zmieni.
Więc jakakolwiek dyskusja w tym temacie nie ma najmniejszego sensu.
 

Jacq

Rycerz
Wynik reakcji
1.279
Ale tu nie ma nic do przechodzenia, bo - tak jak napisałem - nie wchodzi w grę "normalny" świat szybszy niż 2. I żadna ilość głosów tego nie zmieni.
Więc jakakolwiek dyskusja w tym temacie nie ma najmniejszego sensu.

Nie wchodzi bo? Co to za problem zrobić świat z prędkością 4? Co was to kosztuje? Powinniście słuchać graczy a nie robić wszystko po swojemu, bo odkąd tak robicie to wszystko wychodzi masakrycznie. Wezcie sie do roboty w koncu, bo jestescie najgorszym supportem w na swiecie, przebijacie powoli Bethesde.
 
Status
Zamknięty.
Do góry