wtkc
Zwiadowca
- Wynik reakcji
- 9
hello,
poszukuję jakiegoś gotowca - skryptu paskowego - który umożliwi szybką rekrutację wojsk na koncie bez premki
pisząc 'szybsza' mam na myśli takie użytkowanie, które wymaga jedynie...klikania w jeden przycisk,tj - w wariancie 'pesymistycznym' - jeśli w każdej wiosce przewiduje się odwiedziny w koszarach&stajni&warsztacie - to wówczas liczba klików ma wynosić nie więcej niż 6*liczba wiosek
czyli jeśli w zmiennych - powiedzmy, będzie:
to schemat działania ma wyglądać mniej więcej tak:
ma już to ktoś ?
nie chciałbym wyważać otwartych drzwi
ps. oczywiście korzystamy z obiektu localStorage
poszukuję jakiegoś gotowca - skryptu paskowego - który umożliwi szybką rekrutację wojsk na koncie bez premki
pisząc 'szybsza' mam na myśli takie użytkowanie, które wymaga jedynie...klikania w jeden przycisk,tj - w wariancie 'pesymistycznym' - jeśli w każdej wiosce przewiduje się odwiedziny w koszarach&stajni&warsztacie - to wówczas liczba klików ma wynosić nie więcej niż 6*liczba wiosek
czyli jeśli w zmiennych - powiedzmy, będzie:
var link_world = 'https://plp1.plemiona.pl/game.php?village=';
var b =
[
var f =
[
var a =
[
var v =
[
var b =
[
[0, 'barracks', '&screen=barracks'],
[1, 'stable', '&screen=stable'],
[2, 'garage', '&screen=garage']
];[1, 'stable', '&screen=stable'],
[2, 'garage', '&screen=garage']
var f =
[
[0,'sp',1,50,30,10],
[1,'sw',1,30,30,70],
[2,'ax',1,60,30,40],
[3,'at',1,100,30,60],
[4,'sc',2,50,50,20],
[5,'lc',4,125,100,250],
[6,'ah',5,250,100,150],
[7,'hc',6,200,150,600],
[8,'rm',5,300,200,200],
[9,'ct',8,320,400,100]
];[1,'sw',1,30,30,70],
[2,'ax',1,60,30,40],
[3,'at',1,100,30,60],
[4,'sc',2,50,50,20],
[5,'lc',4,125,100,250],
[6,'ah',5,250,100,150],
[7,'hc',6,200,150,600],
[8,'rm',5,300,200,200],
[9,'ct',8,320,400,100]
var a =
[
[0,'off_st',0,22,5500,0,111,2650,220,550,0,'y','y','y'],
[1,'def_st',9100,20,0,0,111,0,0,1950,0,20,'y','y','y'],
[2,'scn_st',0,0,0,0,12000,0,0,0,0,0,'.','y','.'],
[3,'def_hc',0,0,0,0,0,0,0,4000,0,0,'.','y','.']
];[1,'def_st',9100,20,0,0,111,0,0,1950,0,20,'y','y','y'],
[2,'scn_st',0,0,0,0,12000,0,0,0,0,0,'.','y','.'],
[3,'def_hc',0,0,0,0,0,0,0,4000,0,0,'.','y','.']
var v =
[
[id_001, 0],
[id_002, 3],
[id_002, 1],
[id_003, 1],
[id_004, 0],
[id_005, 1],
[id_006, 0]
...
];[id_002, 3],
[id_002, 1],
[id_003, 1],
[id_004, 0],
[id_005, 1],
[id_006, 0]
...
to schemat działania ma wyglądać mniej więcej tak:
1. klik- ładuje się budynek 'koszary' we wiosce v[0]
2. klik- wypełnia pola jednostek, wciska [rekrutacja]
3. klik- ładuje się budynek 'stajnia' we wiosce v[0]
4. klik- wypełnia pola jednostek, wciska [rekrutacja]
5. klik- ładuje się budynek 'warsztat' we wiosce v[0]
6. klik- wypełnia pola jednostek, wciska [rekrutacja]
7. klik- ładuje się budynek 'stajnia' we wiosce v[1]
8. klik- wypełnia pola jednostek, wciska [rekrutacja]
9. klik- ładuje się budynek 'koszary' we wiosce v[2]
...itd
2. klik- wypełnia pola jednostek, wciska [rekrutacja]
3. klik- ładuje się budynek 'stajnia' we wiosce v[0]
4. klik- wypełnia pola jednostek, wciska [rekrutacja]
5. klik- ładuje się budynek 'warsztat' we wiosce v[0]
6. klik- wypełnia pola jednostek, wciska [rekrutacja]
7. klik- ładuje się budynek 'stajnia' we wiosce v[1]
8. klik- wypełnia pola jednostek, wciska [rekrutacja]
9. klik- ładuje się budynek 'koszary' we wiosce v[2]
...itd
ma już to ktoś ?
nie chciałbym wyważać otwartych drzwi
ps. oczywiście korzystamy z obiektu localStorage
Ostatnia edycja: