Special 7 - Tłok

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Drodzy Gracze,

Wakacje się skończyły (a dla studentów skończą się niebawem). Tradycyjnie więc, na osłodę, ruszymy z kolejną rundą Speciala. Stanie się to o porze nietypowej, bo 21 września w godzinach wieczornych.

Tym razem Special będzie nosił nazwę "Tłok".
Podstawowa koncepcja zaczerpnięta z pomysłu gracza Piter Pit, zmieniona przez Plemiona Team.

Na tej rundzie wszystkie wioski będą położone bardzo blisko siebie, z minimalnymi odstępami, albo i w ogóle bez odstępów. Dlatego też odległość na jaką można atakować szlachtą będzie nieco mniejsza niż zwykle. Zastosujemy także po raz pierwszy wprowadzone w wersji 7.4 ograniczone farmienie, zatem runda ta będzie także rodzajem "testu bojowego" dla tego ustawienia - wiele zależy od tego, jak sprawdzi się ono na tym świecie.

Przez pierwszy tydzień, tj. do 28 września, nie będzie możliwe korzystanie z zastępstwa, a używanie więcej niż jednego konta na komputerze będzie zabronione (ze skutkiem blokady z kasacją konta), pilnujcie więc swoich maszyn! Zasada ta sprawdziła się bardzo dobrze na poprzednich rundach, dlatego zastosujemy ją także tutaj.

Runda zakończy się 23 października 2011. W ramach nagrody rozdamy 1200 Punktów Premium. Zwycięski gracz otrzyma 500 z nich oraz będzie mógł zadecydować o rozdysponowaniu pozostałych 700 między siedmiu graczy ze świata, którzy jego zdaniem, najbardziej pomogli mu w sukcesie.

Pierwsze 2000 graczy wchodzi na świat za darmo.


A oto szczegóły konfiguracji świata:

Prędkość: 3
Prędkość jednostek: 0.3
Morale: nie.
Handel: tylko oferty, także poza plemieniem, jedyny dopuszczalny stosunek ofert to 1:1.
Ograniczenie fake'ów: tak, 1%.
Wzrost barbarzyńskich: tak, powolny do max. około 1000 punktów.
Koczownicze: nie.
Szlachta: monety.
Zasięg szlachty: ograniczony do 15 pól.
Technologia: 10 możliwych poziomów na każdą technologię.
Zwiad: można wyszpiegować tylko jednostki.
Limit osób w plemieniu: 30.
Wsparcie wojskowe: tylko wewnątrz plemienia.
Wybór kierunku: tak.
Farmienie: tak, mocno ograniczone, według wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 1200, jednak nie więcej niż 100000 na ostatnie 24h.
Ochrona początkujących: 2 dni.
Rozpoczęcie od nowa: zostanie udostępnione po pewnym czasie gry.
Łucznicy: nie.
Pospolite ruszenie: nie.
Noc: 1-8.
Komendy: brak milisekund, w razie wysłania komendy na tę samą sekundę pierwszeństwo ma komenda wysłana wcześniej.
Rycerze: nie.

Od 24 września zostanie włączony zakaz opuszczania plemienia. Opuszczanie będzie ponownie możliwe przez 15 minut 8 października między 12:00 i 12:15.

Miłej gry!
Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry