Special 6 - Mroki Historii

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Drodzy Gracze,

Nadchodzą wakacje. Dlatego, aby uprzyjemnić życie tym, którzy nie wybierają się w żadne dalekie podróże, 30 czerwca około godziny 14 ruszamy z kolejną rundą świata Special.

Tym razem Special będzie nosił nazwę "Mroki Historii".
Koncepcja: copyright by malgorzata.

Podróżować będziemy przez historię* i rozwój cywilizacji. Wraz z upływem kolejnych "wieków" zmieniały się będą możliwości, jakie można wykorzystywać. Cała konfiguracja poniżej.
* o ile pominąć prawdziwą poprawność historyczną ;-]

Przez pierwszy tydzień, tj. do 6 lipca, nie będzie możliwe korzystanie z zastępstwa, a używanie więcej niż jednego konta na komputerze będzie zabronione (ze skutkiem czternastodniowej blokady z kasacją konta), pilnujcie więc swoich maszyn! Zasada ta sprawdziła się bardzo dobrze na poprzedniej rundzie, dlatego zastosujemy ją także tutaj.

Runda zakończy się 24 sierpnia, a każdy gracz ze zwycięskiego plemienia otrzyma 200 PP.

Limit darmowych wejść: 2500

Prędkość: 3
Prędkość jednostek: 1
Morale: brak.
Handel: tylko przez propozycje rynkowe i wewnątrz plemienia.
Ograniczenie fake'ów: tak, 1%.
Wzrost barbarzyńskich: nie.
Koczownicze: nie.
Szlachta: paczki surowców.
Technologia: zbadane/niezbadane.
Zwiad: można wyszpiegować wszystko.
Limit osób w plemieniu: 20.
Wsparcie wojskowe: tylko wewnątrz plemienia.
Opuszczenie plemienia: niemożliwe, za wyjątkiem czasu "rozruchów społecznych" (patrz niżej).
Wybór kierunku: nie.
Farmienie: tak.
Ochrona początkujących: 2 dni.
Rozpoczęcie od nowa: zostanie udostępnione po pewnym czasie gry.



Oś czasu

Noc - od 0 do 8

ANTYK (30 czerwca - 6 lipca) - jeden tydzień
Epoka w której zaczynamy. Nie ma łuczników, nie istnieje pospolite ruszenie ani po świecie nie biegają jeszcze rycerze. Nie można nawet planowo zburzyć budowli.
Odstęp między atakami: 500 ms, technika nie pozwala jeszcze na zbyt precyzyjne ataki.


ŚREDNIOWIECZE (7 lipca - 13 lipca) - jeden tydzień
Pojawiają się rycerze. Wszak to epoka, gdzie rycerstwo przeżywało swój bujny rozwój. Nie posiadają jednak jeszcze żadnego specjalnego sprzętu.
Odstęp między atakami: 400 ms


RENESANS (14 lipca - 20 lipca) - jeden tydzień
Rycerze otrzymują zaawansowany sprzęt. Wszak to epoka odrodzenia, odkryć i wynalazków.
Odstęp między atakami: 300 ms


W czasie reformy gregoriańskiej zmienia się kalendarz. Noc będzie teraz trwała od 2 do 9. Na tym tle wybuchają rozruchy społeczne, nie wszyscy chcą pogodzić się z nowym porządkiem. Wiele dotychczas istniejących grup rozpada się.
Rozruchy społeczne - 21 lipca, godz. 12:00-12:15. W czasie rozruchów społecznych możliwe będzie opuszczanie i dołączanie do innych plemion (o ile otrzyma się zaproszenie).


BAROK (21 lipca - 27 lipca) - jeden tydzień
Pojawia się pospolite ruszenie. To w XVII wieku było traktowane jako filar obrony kraju. Z różnym skutkiem.
Odstęp między atakami: 150 ms


ROMANTYZM (28 lipca - 10 sierpnia) - dwa tygodnie
Pojawienie się łuczników. Dużo zrywów narodowo-wyzwoleńczych. Niechaj więc powstańcy mają sprzęt do walki.
Odstęp między atakami: 50 ms


XX-WIEK (11 sierpnia - 24 sierpnia) - dwa tygodnie
Wraz z rozwojem techniki pojawiają się możliwości planowego burzenia budynków.
Odstęp między atakami: 25 ms


Życzymy wszystkim pierwszorzędnej, wakacyjnej zabawy!
Wasz Plemiona Team

PS Dyskusja -> klik
 
Ostatnia edycja:

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Ponieważ wiele osób zgłosiło problemy z faktem niedoczytania opisu rundy (wejścia do plemion, z których nie można wyjść), a zarazem poinformowało nas o tym, że założyli nowe konta (stare oddając do kasacji) tworząc w ten sposób multi, to informujemy, że w ramach "amnestii" około godziny 15:30 wykasujemy oddane do kasacji multikonta osób, które zaczęły nimi grę z jednego komputera. Osoby, które takich kont do tego czasu nie oddadzą do usunięcia muszą się liczyć z możliwością blokady.
 
Do góry