DeletedUser
Guest
Panie i Panowie!
Miło mi poinformować, że już w najbliższy poniedziałek, 10.01.11, w godzinach przedpołudniowych wystartuje SPECIAL 4 o jakże nietypowej nazwie: "MAKLER PLEMIENNY"!
Czym będzie się różnił od normalnego świata?
Nie będzie stałej ceny monet. Makler plemienny będzie podawał informacje prosto z giełdy i może okazać się, że inwestując w monetę rano- stracisz, gdyż wieczorem moneta będzie kosztować 2 razy mniej. Może też być odwrotnie, zainwestujesz w monetę a za 3 godziny jedna moneta będzie kosztowała 3 razy więcej drewna. Istotne w tej rundzie będzie czytanie "Wiadomości Biznesowych" znajdujących się na forum, mówiących o nastrojach na giełdzie, co w pewien sposób pozwoli przewidzieć zmiany a także Maklera Giełdowego, który będzie dostarczał wiadomości bezpośrednio na konto o dokonanych zmianach cen.
Liczba darmowych wejść: 4000
Konfiguracja świata:
Warunki wygranej:
Wygrywa plemię które jako pierwsze zdobędzie co najmniej 3000 wiosek i utrzyma je przez 12h.
Czas trwania rundy
Runda będzie trwała do spełnienia momentu osiągnięcia wygranej przez któreś z plemion lub do 10.03.2011.
Nagroda:
Wygrane plemię otrzyma po 30 Punktów Premium na gracza
Komentarze? Dyskusje? Zapraszam TUTAJ
Miło mi poinformować, że już w najbliższy poniedziałek, 10.01.11, w godzinach przedpołudniowych wystartuje SPECIAL 4 o jakże nietypowej nazwie: "MAKLER PLEMIENNY"!
Czym będzie się różnił od normalnego świata?
Nie będzie stałej ceny monet. Makler plemienny będzie podawał informacje prosto z giełdy i może okazać się, że inwestując w monetę rano- stracisz, gdyż wieczorem moneta będzie kosztować 2 razy mniej. Może też być odwrotnie, zainwestujesz w monetę a za 3 godziny jedna moneta będzie kosztowała 3 razy więcej drewna. Istotne w tej rundzie będzie czytanie "Wiadomości Biznesowych" znajdujących się na forum, mówiących o nastrojach na giełdzie, co w pewien sposób pozwoli przewidzieć zmiany a także Maklera Giełdowego, który będzie dostarczał wiadomości bezpośrednio na konto o dokonanych zmianach cen.
Liczba darmowych wejść: 4000
Konfiguracja świata:
- Prędkość świata: 4
- Prędkość jednostek: 1
- Ilość osób w plemieniu: 30
- Morale: brak
- Ochrona początkowa: 2 dni
- Współczynnik ochrony: 20-krotność punków, wygasa po 14 dniach
- Uproszczona technologia.
- Łucznicy.
- Rycerz z nowymi przedmiotami.
- Brak możliwości wykrywania jednostek poza wioską.
- Monety o wartości początkowej: 28000 drewna, 30000 cegieł, 25000 żelaza
- Możliwość wyboru kierunku startu.
- Brak możliwości ataku na współplemieńców.
- Bonus nocny od 1 do 7. Trzykrotnie mocniejsza obrona w tym czasie.
Warunki wygranej:
Wygrywa plemię które jako pierwsze zdobędzie co najmniej 3000 wiosek i utrzyma je przez 12h.
Czas trwania rundy
Runda będzie trwała do spełnienia momentu osiągnięcia wygranej przez któreś z plemion lub do 10.03.2011.
Nagroda:
Wygrane plemię otrzyma po 30 Punktów Premium na gracza
Komentarze? Dyskusje? Zapraszam TUTAJ
Ostatnio edytowane przez moderatora: