Special 26

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
11.712
Drodzy Gracze!

Szybki wieczorny news - 2 sierpnia wystartuje kolejny Special. Wyjątkowy, bo po raz pierwszy odbywać się będzie na nowym serwerze plc2!

Więcej informacji wkrótce, póki co możemy zdradzić, że na starcie każdy otrzyma tam dwie wioski, zaś farmienie będzie ograniczone!

Nie planujemy tam przedmiotu do przenosin, ani możliwości zapraszania w swoją okolicę, więc jedyną możliwością wspólnego startu będzie znalezienie się w tym samym plemieniu na etapie wstępnego logowania. Zatem przekażcie dobrą nowinę znajomym, rodzinie, sąsiadom i współgraczom i wyczekujcie na dalsze informacje odnośnie świata!

Kolejne informacje - już jutro!
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
11.712
No to jedziemy... zgodnie z obietnicą wracamy do Was z zestawem parametrów, jakie będą nam towarzyszyć na tym świecie.

Zapraszamy do lektury!

Harmonogram startu:

początek wstępnego logowania:
noc 28-29 lipca 2022
początek gry: 2 sierpnia 2022, koło południa

Warunki zwycięstwa: dominacja 60%

Prędkość: 3
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Giełda Premium: tak
Flagi: nie
Morale: brak
Handel: tylko oferty 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 25ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona stosunkiem punktów: 20:1 - 30 dni
Rycerz: wielu, system rozwoju rycerzy
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadanie/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: brak
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do okolic 1000 punktów
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: ograniczone
Chłopi: tak, do czasu posiadania 10 wiosek
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 25 pól (zbijane poparcie zawsze 25%)
Zastępstwo: max na 1 koncie, włączone po 30 dniach gry
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia (weryfikacja w momencie przybycia wojsk) + W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 15
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się jako odwiedziny
Noc: 00:00-07:00, współczynnik 5 (jednostki walczą 5x silniej)


Dodatkowe parametry świata:
- brak przedmiotu do przenoszenia wioski/ możliwości zapraszania
- reguła zagrody (współczynnik 1000)
- brak odznaczeń
- Menedżer Konta wymaga posiadania min. 2 wiosek, max. kolejka budowy 100 pozycji
- blokada wspólnych operacji po zastępstwie/dzieleniu łącza - przez 24 godziny

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej w tym temacie: >>KLIK<<
Przypominamy, że do poszukiwania ekip służy wyznaczony dział Forum: klik!


Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnia edycja:
Do góry