- Wynik reakcji
- 12.962
Drodzy Gracze,
przez wrodzoną skromność nie ogłaszaliśmy tego wcześniej, ale teraz już się możemy przyznać - 28 października 2006 roku wystartował świat 1 na Plemiona.pl, co oznacza, że stuknęło nam właśnie 11 lat!
Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was niespodziankę w postaci świata Special o wyjątkowej konfiguracji, będącej w dużej mierze dedykowaną dla osób tęskniących za "starymi dobrymi czasami"
Sponsorem świata jest liczba 11, dlatego te dwie cyferki zobaczymy w bardzo wielu miejscach konfiguracji
Start świata: 3 listopada ok. godziny 11 (bez wstępnego logowania!)
Czas trwania: 11+11+11 = 33 dni.
Koniec świata: 6 grudnia godz. 11:11 (o tej porze świat przejdzie w stan pokoju)
Prędkość: 4
Prędkość jednostek: 1
Morale: brak
Handel: bez ograniczeń
Komendy: milisekundy, minimalny odstęp 111ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Rycerz: tak, z "nowymi" przedmiotami
Łucznicy: nie
Technologia: zbadane/niezbadane.
Kościół: brak
Wieża strażnicza: brak
Chłopi: brak
Fake limit: brak
Rozwój barbarek: do ok. 1111pkt
Farmienie: nieograniczone
Budynki startowe: podstawowe na poziomie 11, część innych na poziomie 1
Szlachta: monety, cena na poziomie 0,4 standardowej
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 11, wszyscy liczą się do rankingu
Ataki na członków plemienia: traktowane jako odwiedziny
Wioski koczownicze: brak
Wybór kierunku: otrzymywany przedmiot Przeniesienie (który NIE DZIAŁA z uwagi na posiadanie 2 wiosek - niezamierzony dowcip)
Zastępstwo: nie
Noc: od 1 do 11 - ze współczynnikiem obrony 11
Zbijanie poparcia: od 22 do 33
Dodatkowe opcje:
- 2 wioski startowe dla każdego gracza
- brak możliwości zapraszania na świat
- odznaczenia: brak
- ranking pokonanych: brak
- samouczek (zadania): brak
- reguła zagrody: 1111
- maksymalny dystans szlachcica: 11 pól
Dodatkowe opcje, które pojawią się (lub mogą się pojawić) w trakcie rozgrywki (o czym poinformujemy z wyprzedzeniem min 24 godzin). Być może o niektórych z nich zadecyduje ankieta wśród graczy świata:
- brak możliwości wysyłania szlachciców na wioski barbarzyńskie
- brak możliwości opuszczenia plemienia
- brak możliwości burzenia budynków we własnej wiosce
- brak możliwości rozpoczęcia gry od nowa (zarówno jako opcja w ustawieniach, jak i po podbiciu)
- obniżenie ceny monet na szlachciców
- zasady wysyłania wsparcia
- możliwość atakowania członków plemienia
- włączenie zastępstwa
- maksymalny dystans szlachcica
Konfiguracja Premium:
- rejestracja na świecie wymaga wykupienia Konta Premium (na dowolny możliwy okres)
- późniejsza gra możliwa jest bez posiadania aktywnego Konta Premium
- dostępne opcje Premium: Konto Premium, Menedżer Konta (dostępny od min. 2 wiosek), Asystent Farmera
- dodatkowe funkcje Premium: brak
- Giełda Premium: brak
- flagi: brak
Przepisy regulaminowe:
- za wyjątkiem zastępstwa (jeśli zostanie włączone) nie jest dozwolona gra więcej niż jednego konta z jednego urządzenia, tj komputera/telefonu/tabletu itd. Skutkiem takiego procederu będzie blokada stała na tej rundzie, więc prosimy o pilnowanie swoich maszyn i nielogowanie się z publicznie dostępnych komputerów!
- modyfikowanie swojego adresu IP za pomocą narzędzi w stylu serwery proxy lub używania "anonimowych sieci" typu TOR = dziękujemy za grę.
Warunki zwycięstwa:
Standardowy ranking, którego wyniki na koniec świata decydować będą o zwycięstwie w klasyfikacji graczy/plemion
Nagrody:
- ranking indywidualny:
1 miejsce: 555 PP + upominek rzeczowy od firmy InnoGames
2 miejsce: 444 PP + upominek rzeczowy od firmy InnoGames
3 miejsce: 333 PP + upominek rzeczowy od firmy InnoGames
4 miejsce: 222 PP
5 miejsce: 111 PP
6-10 miejsce: 100 PP
11 miejsce: 60 PP
- ranking plemion:
1 miejsce: 333 PP dla wszystkich członków posiadających w momencie zakończenia świata min. 2 wioski.
2 miejsce: 222 PP dla wszystkich członków posiadających w momencie zakończenia świata min. 2 wioski.
3 miejsce: 111 PP dla wszystkich członków posiadających w momencie zakończenia świata min. 2 wioski.
Zapraszamy do dyskusji na temat świata w tym temacie.
Życzymy udanej zabawy!
Wasz Plemiona Team
przez wrodzoną skromność nie ogłaszaliśmy tego wcześniej, ale teraz już się możemy przyznać - 28 października 2006 roku wystartował świat 1 na Plemiona.pl, co oznacza, że stuknęło nam właśnie 11 lat!
Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was niespodziankę w postaci świata Special o wyjątkowej konfiguracji, będącej w dużej mierze dedykowaną dla osób tęskniących za "starymi dobrymi czasami"
Sponsorem świata jest liczba 11, dlatego te dwie cyferki zobaczymy w bardzo wielu miejscach konfiguracji
Start świata: 3 listopada ok. godziny 11 (bez wstępnego logowania!)
Czas trwania: 11+11+11 = 33 dni.
Koniec świata: 6 grudnia godz. 11:11 (o tej porze świat przejdzie w stan pokoju)
Prędkość: 4
Prędkość jednostek: 1
Morale: brak
Handel: bez ograniczeń
Komendy: milisekundy, minimalny odstęp 111ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Rycerz: tak, z "nowymi" przedmiotami
Łucznicy: nie
Technologia: zbadane/niezbadane.
Kościół: brak
Wieża strażnicza: brak
Chłopi: brak
Fake limit: brak
Rozwój barbarek: do ok. 1111pkt
Farmienie: nieograniczone
Budynki startowe: podstawowe na poziomie 11, część innych na poziomie 1
Szlachta: monety, cena na poziomie 0,4 standardowej
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 11, wszyscy liczą się do rankingu
Ataki na członków plemienia: traktowane jako odwiedziny
Wioski koczownicze: brak
Wybór kierunku: otrzymywany przedmiot Przeniesienie (który NIE DZIAŁA z uwagi na posiadanie 2 wiosek - niezamierzony dowcip)
Zastępstwo: nie
Noc: od 1 do 11 - ze współczynnikiem obrony 11
Zbijanie poparcia: od 22 do 33
Dodatkowe opcje:
- 2 wioski startowe dla każdego gracza
- brak możliwości zapraszania na świat
- odznaczenia: brak
- ranking pokonanych: brak
- samouczek (zadania): brak
- reguła zagrody: 1111
- maksymalny dystans szlachcica: 11 pól
Dodatkowe opcje, które pojawią się (lub mogą się pojawić) w trakcie rozgrywki (o czym poinformujemy z wyprzedzeniem min 24 godzin). Być może o niektórych z nich zadecyduje ankieta wśród graczy świata:
- brak możliwości wysyłania szlachciców na wioski barbarzyńskie
- brak możliwości opuszczenia plemienia
- brak możliwości burzenia budynków we własnej wiosce
- brak możliwości rozpoczęcia gry od nowa (zarówno jako opcja w ustawieniach, jak i po podbiciu)
- obniżenie ceny monet na szlachciców
- zasady wysyłania wsparcia
- możliwość atakowania członków plemienia
- włączenie zastępstwa
- maksymalny dystans szlachcica
Konfiguracja Premium:
- rejestracja na świecie wymaga wykupienia Konta Premium (na dowolny możliwy okres)
- późniejsza gra możliwa jest bez posiadania aktywnego Konta Premium
- dostępne opcje Premium: Konto Premium, Menedżer Konta (dostępny od min. 2 wiosek), Asystent Farmera
- dodatkowe funkcje Premium: brak
- Giełda Premium: brak
- flagi: brak
Przepisy regulaminowe:
- za wyjątkiem zastępstwa (jeśli zostanie włączone) nie jest dozwolona gra więcej niż jednego konta z jednego urządzenia, tj komputera/telefonu/tabletu itd. Skutkiem takiego procederu będzie blokada stała na tej rundzie, więc prosimy o pilnowanie swoich maszyn i nielogowanie się z publicznie dostępnych komputerów!
- modyfikowanie swojego adresu IP za pomocą narzędzi w stylu serwery proxy lub używania "anonimowych sieci" typu TOR = dziękujemy za grę.
Warunki zwycięstwa:
Standardowy ranking, którego wyniki na koniec świata decydować będą o zwycięstwie w klasyfikacji graczy/plemion
Nagrody:
- ranking indywidualny:
1 miejsce: 555 PP + upominek rzeczowy od firmy InnoGames
2 miejsce: 444 PP + upominek rzeczowy od firmy InnoGames
3 miejsce: 333 PP + upominek rzeczowy od firmy InnoGames
4 miejsce: 222 PP
5 miejsce: 111 PP
6-10 miejsce: 100 PP
11 miejsce: 60 PP
- ranking plemion:
1 miejsce: 333 PP dla wszystkich członków posiadających w momencie zakończenia świata min. 2 wioski.
2 miejsce: 222 PP dla wszystkich członków posiadających w momencie zakończenia świata min. 2 wioski.
3 miejsce: 111 PP dla wszystkich członków posiadających w momencie zakończenia świata min. 2 wioski.
Zapraszamy do dyskusji na temat świata w tym temacie.
Życzymy udanej zabawy!
Wasz Plemiona Team
Ostatnia edycja: