- Wynik reakcji
- 12.972
Drodzy Gracze,
zakończyły się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce (wiecie o tym, że Polska wygrała klasyfikację medalową?), ze spraw nam bliższych: zakończyło się 2-tygodniowe świętowanie 13 urodzin gry... Trochę tak pusto się nagle zrobiło, prawda?
Ale głowa do góry - przybywamy z odsieczą by rozwiać Wasze smutki! Jako swoistą kontynuację tych 13 urodzin gry chcielibyśmy Wam zaproponować rywalizację na kolejnej rundzie świata Special!
Terminarz świata:
Start - 13 lipca, w okolicach godziny 13 (bez wstępnego logowania)
Czas trwania: 2 x 13 dni, z drobnymi zmianami konfiguracyjnymi po upływie pierwszych 13 dni (26 lipca, w okolicach godziny 13).
Koniec - 8 sierpnia, w okolicach godziny 22.
Konfiguracja świata:
Prędkość: 5
Prędkość jednostek: 1
Morale: brak
Handel: bez ograniczeń
Komendy: milisekundy, minimalny odstęp 133ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Rycerz: tak, z "nowymi" przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: zbadane/niezbadane
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: brak
Chłopi: brak
Fake limit: brak
Rozwój barbarek: do ok. 1300pkt
Farmienie: nieograniczone
Budynki startowe: coś będzie
Szlachta: monety, cena na poziomie 0,5 standardowej [w drugiej połowie rozgrywki: 0,2 ceny standardowej]
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń [w drugiej połowie rozgrywki: tylko do członków plemienia]
Limit członków plemienia: 13, wszyscy liczą się do rankingu
Ataki na członków plemienia: traktowane jako odwiedziny [w drugiej połowie rozgrywki: atakowanie możliwe]
Wioski koczownicze: brak
Wybór kierunku: brak
Zastępstwo: nie [w drugiej połowie rozgrywki: tak]
Noc: od 0 do 8 [w drugiej połowie rozgrywki: od 1 do 7, za to ze współczynnikiem obrony podniesionym do 4]
Zbijanie poparcia: od 26 do 39
Dodatkowe opcje:
- 2 wioski startowe dla każdego gracza
- brak możliwości zapraszania na świat
- odznaczenia: brak
- ranking pokonanych: brak
- samouczek (zadania): brak
- reguła zagrody: 1300 [w drugiej połowie rozgrywki: 2600]
- maksymalny dystans szlachcica: 13 pól [w drugiej połowie rozgrywki: 50 pól]
Dodatkowe opcje, które pojawią się w drugiej połowie rozgrywki (oprócz wspomnianych powyżej):
- wysyłanie szlachciców na wioski barbarzyńskie niemożliwe
- brak możliwości opuszczenia plemienia
- brak możliwości burzenia budynków we własnej wiosce
- brak możliwości rozpoczęcia gry od nowa (zarówno jako opcja w ustawieniach, jak i po podbiciu)
Konfiguracja Premium:
- rejestracja na świecie wymaga wykupienia Konta Premium (na dowolny możliwy okres)
- późniejsza gra możliwa jest bez posiadania aktywnego Konta Premium
- dostępne opcje Premium: Konto Premium, Menedżer Konta, Asystent Farmera
- dodatkowe funkcje Premium: brak
- flagi: brak
Przepisy regulaminowe:
- za wyjątkiem zastępstwa nie jest dozwolona gra więcej niż jednego konta z jednego urządzenia, tj komputera/telefonu/tabletu itd. Skutkiem takiego procederu będzie blokada stała na tej rundzie, więc prosimy o pilnowanie swoich maszyn i nielogowanie się z publicznie dostępnych komputerów!
- modyfikowanie swojego adresu IP za pomocą narzędzi w stylu serwery proxy lub używania "anonimowych sieci" typu TOR = dziękujemy za grę.
Nagrody:
TOP 3 rankingu plemion:
- 1 miejsce: 400 PP dla każdego gracza posiadającego przynajmniej 1 wioskę w momencie zakończenia świata
- 2 miejsce: 200 PP dla każdego gracza posiadającego przynajmniej 1 wioskę w momencie zakończenia świata
- 3 miejsce: 100 PP dla każdego gracza posiadającego przynajmniej 1 wioskę w momencie zakończenia świata
TOP 3 rankingu indywidualnego:
- 1-3 miejsce: item "pakiet flag" przekazany do wykorzystania w Inwentarzu na dowolnym świecie (z flagami) wskazanym przez gracza (na ten sam nick!).
Życzymy wszystkim powodzenia.
Do dyskusji odnośnie świata zapraszamy w tym temacie na forum.
Wasz Plemiona Team
zakończyły się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Mistrzostwa Europy w lekkoatletyce (wiecie o tym, że Polska wygrała klasyfikację medalową?), ze spraw nam bliższych: zakończyło się 2-tygodniowe świętowanie 13 urodzin gry... Trochę tak pusto się nagle zrobiło, prawda?
Ale głowa do góry - przybywamy z odsieczą by rozwiać Wasze smutki! Jako swoistą kontynuację tych 13 urodzin gry chcielibyśmy Wam zaproponować rywalizację na kolejnej rundzie świata Special!
Terminarz świata:
Start - 13 lipca, w okolicach godziny 13 (bez wstępnego logowania)
Czas trwania: 2 x 13 dni, z drobnymi zmianami konfiguracyjnymi po upływie pierwszych 13 dni (26 lipca, w okolicach godziny 13).
Koniec - 8 sierpnia, w okolicach godziny 22.
Konfiguracja świata:
Prędkość: 5
Prędkość jednostek: 1
Morale: brak
Handel: bez ograniczeń
Komendy: milisekundy, minimalny odstęp 133ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Rycerz: tak, z "nowymi" przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: zbadane/niezbadane
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: brak
Chłopi: brak
Fake limit: brak
Rozwój barbarek: do ok. 1300pkt
Farmienie: nieograniczone
Budynki startowe: coś będzie
Szlachta: monety, cena na poziomie 0,5 standardowej [w drugiej połowie rozgrywki: 0,2 ceny standardowej]
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń [w drugiej połowie rozgrywki: tylko do członków plemienia]
Limit członków plemienia: 13, wszyscy liczą się do rankingu
Ataki na członków plemienia: traktowane jako odwiedziny [w drugiej połowie rozgrywki: atakowanie możliwe]
Wioski koczownicze: brak
Wybór kierunku: brak
Zastępstwo: nie [w drugiej połowie rozgrywki: tak]
Noc: od 0 do 8 [w drugiej połowie rozgrywki: od 1 do 7, za to ze współczynnikiem obrony podniesionym do 4]
Zbijanie poparcia: od 26 do 39
Dodatkowe opcje:
- 2 wioski startowe dla każdego gracza
- brak możliwości zapraszania na świat
- odznaczenia: brak
- ranking pokonanych: brak
- samouczek (zadania): brak
- reguła zagrody: 1300 [w drugiej połowie rozgrywki: 2600]
- maksymalny dystans szlachcica: 13 pól [w drugiej połowie rozgrywki: 50 pól]
Dodatkowe opcje, które pojawią się w drugiej połowie rozgrywki (oprócz wspomnianych powyżej):
- wysyłanie szlachciców na wioski barbarzyńskie niemożliwe
- brak możliwości opuszczenia plemienia
- brak możliwości burzenia budynków we własnej wiosce
- brak możliwości rozpoczęcia gry od nowa (zarówno jako opcja w ustawieniach, jak i po podbiciu)
Konfiguracja Premium:
- rejestracja na świecie wymaga wykupienia Konta Premium (na dowolny możliwy okres)
- późniejsza gra możliwa jest bez posiadania aktywnego Konta Premium
- dostępne opcje Premium: Konto Premium, Menedżer Konta, Asystent Farmera
- dodatkowe funkcje Premium: brak
- flagi: brak
Przepisy regulaminowe:
- za wyjątkiem zastępstwa nie jest dozwolona gra więcej niż jednego konta z jednego urządzenia, tj komputera/telefonu/tabletu itd. Skutkiem takiego procederu będzie blokada stała na tej rundzie, więc prosimy o pilnowanie swoich maszyn i nielogowanie się z publicznie dostępnych komputerów!
- modyfikowanie swojego adresu IP za pomocą narzędzi w stylu serwery proxy lub używania "anonimowych sieci" typu TOR = dziękujemy za grę.
Nagrody:
TOP 3 rankingu plemion:
- 1 miejsce: 400 PP dla każdego gracza posiadającego przynajmniej 1 wioskę w momencie zakończenia świata
- 2 miejsce: 200 PP dla każdego gracza posiadającego przynajmniej 1 wioskę w momencie zakończenia świata
- 3 miejsce: 100 PP dla każdego gracza posiadającego przynajmniej 1 wioskę w momencie zakończenia świata
TOP 3 rankingu indywidualnego:
- 1-3 miejsce: item "pakiet flag" przekazany do wykorzystania w Inwentarzu na dowolnym świecie (z flagami) wskazanym przez gracza (na ten sam nick!).
Życzymy wszystkim powodzenia.
Do dyskusji odnośnie świata zapraszamy w tym temacie na forum.
Wasz Plemiona Team