Special 21

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze,

nadeszło lato, sporo osób ma dużo wolnego czasu i pewnie dlatego coraz częściej pytacie nas o kolejny świat Special. Mamy zatem dla Was dobrą wiadomość: przed nami specjalna wakacyjna runda!
Oczywiście, tradycyjnie na tym świecie, nie zabraknie nieco szalonych zasad, odróżniających tę rozgrywkę od tego, co możecie spotkać na "normalnych" światach.

Wakacje to czas podróży, zapraszamy Was tym razem na zwiedzanie Europy... ojtam... "zwiedzanie" w sposób kreatywny, czyli mówiąc wprost: PODBIJANIE Europy!

Na mapie świata zostało rozmieszczonych 50 specjalnych wiosek, większość z nich to atrakcyjne cele turystycznych wojaży. Zostały one podzielone na 10 państw liczących po 5 wiosek (rozrzuconych losowo na mapie). Celem gry jest ich przejmowanie w taki sposób, aby zdobyć całe "państwa" (czyli grupy 5 wiosek).

Terminarz świata:
Start - 28 lipca o godzinie wybranej przez Was w TYM temacie (bez wstępnego logowania)
Koniec - po upływie 4-8 tygodni, zgodnie z wynikiem ankiety, która zostanie przeprowadzona wśród graczy tego świata w pierwszym tygodniu jego funkcjonowania.

Konfiguracja świata:
Prędkość: 4
Prędkość jednostek: 1,25
Morale: brak
Handel: bez ograniczeń
Komendy: milisekundy, minimalny odstęp 150ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Rycerz: tak, z "nowymi" przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: zbadane/niezbadane
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: brak
Chłopi: brak
Fake limit: brak
Rozwój barbarek: brak
Farmienie: nieograniczone
Budynki startowe: coś będzie
Szlachta: monety, cena na poziomie 0,3 standardowej
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 10, wszyscy liczą się do rankingu
Wioski koczownicze: brak
Wybór kierunku: brak
Zastępstwo: nie (*)
Noc: nie (*)
Zbijanie poparcia: od 25 do 35

Dodatkowe opcje:
- 2 wioski startowe dla każdego gracza
- brak możliwości zapraszania na świat
- brak możliwości opuszczenia plemienia: nieaktywne (*)
- odznaczenia: brak
- ranking pokonanych: brak
- samouczek (zadania): brak
- reguła zagrody: 1500
- maksymalny dystans szlachcica: 50 pól
- możliwość manualnego rozpoczęcia gry od nowa: brak
- możliwość rozpoczęcia gry od nowa po podbiciu: tak (*)

Konfiguracja Premium:
- rejestracja na świecie wymaga wykupienia Konta Premium (na dowolny możliwy okres)
- późniejsza gra możliwa jest bez posiadania aktywnego Konta Premium
- dostępne opcje Premium: Konto Premium, Menedżer Konta, Asystent Farmera
- dodatkowe funkcje Premium: brak
- flagi: brak

(*) - parametr będzie zmieniany w czasie trwania świata. O każdej zmianie poinformujemy z wyprzedzeniem min. 24 godzin poprzez nowy post w tym temacie oraz wiadomością wysyłaną do graczy danego świata

Przepisy regulaminowe:
- za wyjątkiem zastępstwa nie jest dozwolona gra więcej niż jednego konta z jednego urządzenia, tj komputera/telefonu/tabletu itd. Skutkiem takiego procederu będzie blokada stała na tej rundzie, więc prosimy o pilnowanie swoich maszyn i nielogowanie się z publicznie dostępnych komputerów!
- modyfikowanie swojego adresu IP za pomocą narzędzi w stylu serwery proxy lub używania "anonimowych sieci" typu TOR = dziękujemy za grę.
- obowiązują ograniczenia w zakresie ustalania nazw wiosek, więcej informacji na samym końcu tego ogłoszenia.

Nagrody:
Celem gry jest przejęcie przez plemię jak największej liczby państw (czyli 5 wiosek należących do tej samej grupy, zgodnie z listą poniżej)
Nagrodami są Punkty Plemion dla wszystkich członków plemienia (wg stanu na moment zakończenia gry) w zależności od liczby przejętych przez nich (wg stanu na moment zakończenia gry) państw:
1 państwo = 100 PP dla każdego członka plemienia
2 państwa = 100+150 PP
3 państwa = 100+150+200 PP
4 państwa = 100+150+200+250 PP
itd.
Dodatkowo: plemiona z miejsc 1-3 w "normalnym" rankingu otrzymają dodatkowo (odpowiednio) 30, 20 i 10% do liczby punktów wyliczonej wg powyższych zasad. Przykład:
- jeśli plemię z 2 miejsca w rankingu podbije 3 państwa to każdy z jego członków otrzyma (100+150+200)*1,2 = 450*1,2 = 540 PP.
- jeśli plemię z 1 miejsca w rankingu przejęłoby wszystkie 10 państw, to każdy z jego członków otrzymałby po 4225 PP.

Lista wiosek/miast składających się na państwa:

ID Nazwa wioski Współrzędne
1 GRECJA-SALONIKI 450|450
2 GRECJA-OLIMP 600|550
3 GRECJA-ATENY 550|450
4 GRECJA-SPARTA 500|499
5 GRECJA-TRYPOLIS 450|575

6 WŁOCHY-RZYM 500|425
7 WŁOCHY-NEAPOL 425|477
8 WŁOCHY-CAPRI 475|526
9 WŁOCHY-WENECJA 549|576
10 WŁOCHY-GENUA 575|475

11 HISZPANIA-SAN SEBASTIAN 424|425
12 HISZPANIA-MADRYT 425|525
13 HISZPANIA-BARCELONA 500|572
14 HISZPANIA-SEWILLA 525|475
15 HISZPANIA-LA CORUNA 550|525

16 PORTUGALIA-PORTO 575|425
17 PORTUGALIA-COIMBRA 460|410
18 PORTUGALIA-LIZBONA 480|459
19 PORTUGALIA-BRAGA 500|550
20 PORTUGALIA-FARO 420|560

21 FRANCJA-MARSYLIA 580|570
22 FRANCJA-NICEA 550|480
23 FRANCJA-PARYŻ 480|430
24 FRANCJA-CANNES 450|500
25 FRANCJA-BORDEAUX 474|559

26 UK-LONDON 590|500
27 UK-LIVERPOOL 570|425
28 UK-GLASGOW 450|475
29 UK-EDYNBOURG 530|560
30 UK-BELFAST 420|580

31 NORWEGIA-OSLO 500|460
32 NORWEGIA-STAVANGER 600|400
33 NORWEGIA-BERGEN 560|560
34 NORWEGIA-TRONDHEIM 490|590
35 NORWEGIA-NORDKAPP 400|500

36 SZWECJA-SZTOKHOLM 400|450
37 SZWECJA-GOTEBORG 550|425
38 SZWECJA-YSTAD 450|540
39 SZWECJA-KALMAR 571|520
40 SZWECJA-MALMO 520|600

41 FINLANDIA-HELSINKI 452|420
42 FINLANDIA-ROVANIEMI 480|490
43 FINLANDIA-TURKU 430|550
44 FINLANDIA-TAMPERE 550|600
45 FINLANDIA-KUOPIO 580|450

46 POLSKA-WARSZAWA 421|441
47 POLSKA-MIĘDZYZDROJE 400|575
48 POLSKA-USTKA 525|525
49 POLSKA-KRYNICA MORSKA 515|444
50 POLSKA-ŁEBA 599|599

Wszystkie powyższe wioski są w jakimś stopniu rozbudowane, posiadają także pewną liczbę wojsk w obronie. Parametry te są zmienne dla poszczególnych wiosek.

UWAGA!
Zakazane jest:
- jakiekolwiek zmienianie nazw powyższych wiosek po ich przejęciu,
- zmienianie nazw własnych wiosek w taki sposób, by w jakikolwiek sposób przypominały "wioski specjalne".

Przyłapanie na którymś z tych czynów karane jest odebraniem wioski o niewłaściwej nazwie jej właścicielowi (i uczynienie z niej wioski barbarzyńskiej).


Życzymy wszystkim powodzenia i zapraszamy do dyskusji na temat świata w tym temacie - pamiętajcie, że póki co czekamy na ustalenie przez Was godziny startu!

Wasz Plemiona Team

PS. Podziękowania dla Malgorzaty za pomysł oraz pomoc w przygotowaniu świata.
 
Ostatnia edycja:

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze,

w opisie świata uprzedzaliśmy, że będzie się na nim trochę działo i zmieniało w trakcie... więc teraz pierwsza porcja obiecanych atrakcji:

1. Zachęcamy do zajrzenia w Ustawienia -> Ankiety. Tam macie aktywną ankietę, w której możecie wybrać termin zakończenia świata spośród kilku propozycji. Ankieta trwa do 4 sierpnia 9:00.

2. W niedzielę 2 sierpnia na świecie zostanie włączona noc. Obowiązywać będzie od godziny 0 do 9 rano, współczynnik obrony będzie wynosić 3 (na standardowych światach jest 2).
Zatem pierwszą nocą z aktywnym bonusem nocnym będzie ta 2/3 sierpnia.

Pozdrawiamy,
Wasz Plemiona Team
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze,

284 z Was wyraziło swoje zdanie w ankiecie na temat terminu zakończenia świata. Wyniki były następujące:

25 sierpnia 9:00 (po 4 tygodniach) 132
1 września 9:00 (po 5 tygodniach) 30
8 września 9:00 (po 6 tygodniach) 3
15 września 9:00 (po 7 tygodniach) 2
22 września 9:00 (po 8 tygodniach) 117

Czyli zgodnie z Waszym wyborem kończymy rundę w najszybszym możliwym terminie, czyli za nieco ponad 2 tygodnie.

Przy okazji zapowiadamy kolejne zmiany w konfiguracji świata: w środę 12 sierpnia (w godzinach nieustalonych) włączona zostanie funkcja zastępstwa (wspólne działania będą zablokowane w czasie jego trwania oraz 12 godzin po skończeniu zastępstwa - miast standardowych 24 godzin). Jednocześnie wyłączymy natomiast możliwość ponownego rozpoczęcia gry po podbiciu wiosek.

Pozdrawiamy,
Wasz Plemiona Team
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Drodzy Gracze,

przed nami ostatni tydzień rozgrywki na tym świecie i ostatnia porcja zmian.

We wtorek 18 sierpnia (w godzinach okołopołudniowych) wprowadzone zostaną następujące modyfikacje:
- noc zostanie skrócona z godzin 0-9 do 0-7,
- współczynnik ochrony w nocy zostanie zwiększony z 3 do 5 (pierwszą nocą z takimi zasadami będzie ta 18-19 sierpnia),
- włączony zostanie parametr "brak możliwości opuszczenia plemienia" (czyli do końca rundy gracze pozostaną w tych plemionach, w jakich będą w momencie aktywowania tego parametru).

Pozdrawiamy,
Wasz Plemiona Team
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.832
Dziękujemy serdecznie wszystkim za udział w rozgrywce, Special 21 zakończył dziś swoje istnienie.

Zdominowany został przez plemię LejMod, której członkowie przejęli ostatecznie wszystkie 10 państw, otrzymując w zamian nagrody po 4225 Punktów Premium.

Członkowie zwycięskiego plemienia to:

ChubbChubbs
goff
LikEaCandY
krzysztofeles
habebis inimicum tuum
TrickeR x3
XXXX.
CoTyTutajRobisz*
SpejsonPSM
NajnTe

Zapraszamy do udziału w kolejnych rundach świata Special. :)

Pozdrawiamy,
Wasz Plemiona Team
 
Do góry